Lijf & Lijn alle pijlers

Borstvergroting dual plane

18-01-2019 08:50 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,


Ik wordt binnenkort geopereerd aan mijn borsten maar ik ben heel erg benieuwd of er hier vrouwen zijn die ervaring hebben met dual plane. Ik ben 19 jaar en heb ervoor gekozen om een borstvergroting te doen omdat mijn borsten onderontwikkeld zijn ( ik hoef dus geen reactie’s van oh wat jong, wacht nog even. Want ik heb er goed over nagedacht) Maar ik ben ook benieuwd hoe jullie die pijn hebben ervaren , of je kunt omschrijven hoe je je voelde.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Alle reacties Link kopieren
Dapper dat je nu al deze keuze voor jezelf hebt kunnen maken! Het is jouw lichaam, dus jij mag natuurlijk zelf bepalen wat ermee gebeurt.

Er zijn een aantal in mijn omgeving geopereerd aan hun borsten, bij de een weggehaald, de ander weggehaald + groter implantaat, een ander verkleind. Het doet pijn, je spieren krijgen een optater (die liggen namelijk over de borst heen) en je kunt amper bewegen. Bereid je goed voor op een periode saai in bed liggen! Ik kan je helaas niet helpen met het omschrijven van het gevoel. Volgens mij, afhankelijk van jezelf natuurlijk, kom je er redelijk snel bovenop.
Op de site van de Bergman Clinic staat een filmpje en een ervaring van iemand, maar waarschijnlijk heb je die zelf ook al gevonden.

Sterkte met de operatie, en houd inderdaad rekening met de pijn, de eerste weken zul je het rustig aan moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Op de ander topic dacht ik dat jij 15 bent of zo :$.
Snijden in een lijf doet helaas pijn. Zorg voor hulp in de eerste week na de operatie.
Succes en veel plezier van het eindresultaat.
brunette84 wijzigde dit bericht op 19-01-2019 17:06
2.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@brunette84

Haha als 15 jarige kun je je niet laten opereren! De operatie vind al over 3 weken plaats dus ik wilde gewoon wat meer informatie omdat ik nu wat zenuwen krijg.
Alle reacties Link kopieren
Niet gek dat je zenuwen krijgt, is zeker niet niks zo'n operatie! Gelukkig is het een operatie die je zelf wilt ondergaan, dat maakt het misschien iets dragelijker. Lees vooral niet te veel horrorverhalen op internet (ik ben er zelf ook altijd schuldig aan), maar wees wel realistisch en accepteer dat je pijn krijgt! Hulp in huis is zeker een vereiste, want je kunt echt helemaal niets voor een tijdje. En pijn went vanzelf.. In het begin is het onwennig, maar na een tijdje weet je hoe je wel en niet kunt bewegen en leer je die grenzen kennen.
Alle reacties Link kopieren
de eerste 2 weken zijn mijn ouders en vriend gelukkig dag en nacht bij mij voor ondersteuning. Ook neem ik natuurlijk vrij van mijn werk dus dat is allemaal goed geregeld :)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig! Ik denk dat je goed voorbereid bent. Meer kun je ook niet doen. Behalve de verveling doden met boeken, films, series en spelletjes :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
meisjeijsje1 schreef:
18-01-2019 00:10
Ik laat ze vergroten omdat mijn borsten nu gewoon niet bij m’n lichaam passen. Ik mis gewoon wat vrouwelijks op dat vlak.
Kijk ook eens naar hydrogel implantaten.
De hydrogel vulling is natuurlijk en biologisch afbreekbaar
Borstvergroting met een Hydrogel-implantaat is het beste alternatief voor ‘siliconenborsten’.

Een hydrogel borstimplantaat bestaat uit een siliconenomhulsel met een ‘suikerwatervulling’ van 3,7% methylcellulose en 96,3% fysiologisch serum – een mengsel van zuiver water en zout.

Hydrogel prothesen hebben een licht verhoogde kans op lekkage, maar de vulling is natuurlijk en dus niet schadelijk voor de gezondheid. De gel zal het lichaam eenvoudig via de natuurlijke weg verlaten. Bij lekkage wordt de borst eerst vaak iets groter, doordat de ontsnapte hydrogel lichaamsvocht aanzuigt. Hierdoor kan het borstimplantaat wat zwellen en moet het vervangen worden.

Door de gel-achtige substantie benadert de hydrogel-borstvergroting de zachte ‘look-and-feel’ van een borstvergroting met siliconen-implantaten. Bovendien is de kans op kapselcontractie (het ongewenst samentrekken van weefsel rond het implantaat) zeer klein. (5% bij siliconen en 0,8% bij hydrogelimplantaten van het merk Monobloc).

1,98% van onze patiënten kiest voor implantaten met hydrogelvulling. Mocht u een hydrogel prothese verkiezen dan is het Monobloc Hydrogel implantaat van Laboratoires Arion het meest geschikt.
https://www.wellnesskliniek.nl/borsten/ ... mplantaten


Uit je andere topic
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Operatie is geweest en ik voel me hartstikke goed, bijna geen pijn en heb heel goed geslapen :)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn! Ik hoop dat het een mooi eindresultaat oplevert en dat je een goede herstelperiode hebt :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin gehad die het ook had gedaan. De eerste anderhalf week kon ze praktisch niks, boodschappen doen ging moeilijk, afwassen ect. Maar na een maandje was het goed hersteld en ging het daarna ook goed!
Ik hoop dat je operatie goed verloopt en het herstellen goed gaat! :)
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels dag 3 na de operatie en het gaat zo goed! Ik heb bijna geen pijn en slaap heerlijk. Ik kan zelfs al een beetje op m’n zij liggen. Wel enorme gevoelloosheid onder in m’n borst maar dat hoort erbij!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meisjeijsje1,

Wat fijn om te lezen dat het goed gaat na zo'n 3 dagen. Je zal zien dat alles steeds iets makkelijker gaat :). Beetje bij beetje herstel je. Houd er wel rekening mee dat je de eerste weken echt niét tilt, geen gekke bewegingen maak, armen niet boven je hoofd uit reiken.. Wanneer je teveel gaat doen, zal je lichaam je terug roepen.

Ik ben een halfjaar geleden aan mijn borsten geopereerd, vergroting. Heb er geen moment spijt van gehad. Heb ook haast geen pijn gehad, wat ervoor zorgde dat ik thuis toch steeds dingen op ging pakken omdat ik mij verveelde. Partner was werken, 2 weken thuis & Netflix, was ik snel zat. Dus toch even die vaatwasser langzaam uitruimen enzo... Dan stonden 's avonds mijn borsten weer strak. Niet perse pijn, wel irritant.

Tip is dus; houd echt volledige rust. Laat je maar even vertroetelen door je ouders & vriend. Ga ook niet teveel lopen. ik dacht namelijk na 2 dagen wel even boodschappen te kunnen doen (lees: pakje melk & stronk broccoli ) ; Dat heb ik geweten.

Mocht je meer vragen hebben, je mag me een PB sturen :).

Een heel goed herstel toegewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven