Lijf & Lijn alle pijlers

Harde tepels niet-voorgevormde BH

18-01-2019 14:41 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik was onlangs naar een lingeriewinkel gegaan om enkele nieuwe bh's te kopen. Ik zag een supermooi setje in de winkel, maar met een niet-voorgevormde bh (wel met een beugel) ... dus enkel zo'n dun stofje over je borst

Ik draag eigenlijk nooit niet-voorgevormde bh's omdat ik vroeger ermee had dat mijn tepels door mijn tshirt en truitjes kwamen en daar voel ik me super ongemakkelijk bij :-? ... Ik heb het niet snel warm :lol:

Ik vraag me dan af of andere meiden dit probleem dan niet ermee hebben of hoe je kan voorkomen dat je tepels er doorheen komen? Ik draag altijd wel dun bodytje (topje) maar dan nog zie je mijn tepels er goed door ... :hihi:
anoniem_378185 wijzigde dit bericht op 18-01-2019 14:43
4.32% gewijzigd
Voor mij de enige reden dat ik iets voorgevormds (wel zonder beugel) draag..
anoniem_374695 wijzigde dit bericht op 18-01-2019 14:44
2.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen problemen mee, iedereen heeft tepels.
Ik draag daarom ook alleen met padding.
Alle reacties Link kopieren
dulcinea schreef:
18-01-2019 14:44
Ik heb er geen problemen mee, iedereen heeft tepels.
Dit dus. Die softcup bh's zijn echt nog niet zo heel lang te koop, in mijn jeugdige jaren in ieder geval nog niet. Toen stoorde ik me er niet aan, en dat doe ik nog steeds niet. Al dat preutse gedoe tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je speciale plakkertjes voor (nee, gebruik ik zelf nooit):

https://www.bol.com/nl/p/bye-bra-lichte ... oductTitle
Alle reacties Link kopieren
Ik vind voorgevormde bh's juist verschrikkelijk zitten. Draag ik dus nooit. (Wat het vinden van gladde bh's best een uitdaging maakt)
Volgens mij heb ik ook niet zo vaak 'last' van harde tepels. Of ik ben me er niet van bewust, kan ook. Misschien worden tepels wel gevoeliger voor kou als ze niks gewend zijn ofzo :biggrin:
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een borstverkleining gehad en sindsdien zijn mijn tepels extreem gevoelig. Ik kan dus ook echt geen bh aan zonder padding. Niet eens zo zeer omdat je het ziet want dat zal me jeuken maar meer omdat ik er echt pijn aan krijg.
Dus ik herken wat je zegt.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
dulcinea schreef:
18-01-2019 14:44
Ik heb er geen problemen mee, iedereen heeft tepels.
Dit. Alleen op stage let ik er op. Maar tepels hebben is best normaal hoor.
Ik vind dat echt niet mooi als je tepels door je topje heen zichtbaar zijn. Iedereen heeft een vagina, maar een cameltoe wil je ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er echt pijn van doordat de kou door de bh heen komt dus ik draag voorgevormd om die reden. Vind het zelf ook ongemakkelijk als je mijn tepels ziet om eerlijk te zijn dan had ik als jong meisje al.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Wat erg, dat tepels niet meer "mogen".
karin6789 schreef:
18-01-2019 16:49
Wat erg, dat tepels niet meer "mogen".
Vind ik ook, en toch voel ik me ongemakkelijk met zichtbare tepels. Ik zie het ook zelden nog om me heen.
karin6789 schreef:
18-01-2019 16:49
Wat erg, dat tepels niet meer "mogen".
Eens.

Heb een tijdje terug weer eens foto's van vroeger teruggekeken, begin jaren 90 hadden alle meiden uit mijn klas zichtbare tepels. Die padded dingen bestonden nog helemaal niet. Ondingen.
Het is toch geen kwestie van "niet mogen"? Ik zou me er erg ongemakkelijk in voelen en vind het bij anderen echt geen gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
18-01-2019 16:37
Ik vind dat echt niet mooi als je tepels door je topje heen zichtbaar zijn. Iedereen heeft een vagina, maar een cameltoe wil je ook niet.
Zo simpel is het dus.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
18-01-2019 16:37
Ik vind dat echt niet mooi als je tepels door je topje heen zichtbaar zijn. Iedereen heeft een vagina, maar een cameltoe wil je ook niet.
Met een cameltoe zit je broek te strak of istie te hoog opgetrokken.
Niet, dat ik er nou zo'n probleem mee heb, als je iets van een spleet ziet, maar is toch echt wat anders.

Als tepels niet meer mogen hoe moet het dan wel niet voor mannen zijn?
Ballen zie je toch echt wel vaak zitten, ook maar een soort van verbergen in de toekomst?
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
18-01-2019 16:49
Wat erg, dat tepels niet meer "mogen".
Nou dat! Ik begrijp het echt niet.
Wat is er gebeurd in ons land eigenlijk, zichtbare tepels mogen niet meer, topless is ook best opzienbarend geworden.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
18-01-2019 14:47
Dit dus. Die softcup bh's zijn echt nog niet zo heel lang te koop, in mijn jeugdige jaren in ieder geval nog niet. Toen stoorde ik me er niet aan, en dat doe ik nog steeds niet. Al dat preutse gedoe tegenwoordig.
inderdaad dat preutse gedoe!
you go girl
Hoeveel topics zijn hier al niet over?
Ik heb daar eigenlijk geen last van. Ik zou het zeggen probeer het eens.
Omg waarom blijft men verontwaardigd doen alsof Halsema net heeft gemeld dat je per zichtbare nippel bekeurd gaat worden? O_o Er zijn mensen die er geen probleem mee hebben en anderen vinden het geen gezicht. Er is niks mis met dit land! Opvattingen, meningen, voorkeuren, mode, smaak, "de norm" verandert constant. FACE IT.

Oh, en al wil je met twee gaten in je topje lopen met uitstekende tepels, een blote kont en een uitgeplukte kip als hoofddeksel, echt, iedereen moet het zelf weten. Maar mijn smaak is het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven