Lijf & Lijn alle pijlers

Welke tandpasta gebruik jij en waarom gebruik je dat merk?

20-01-2019 10:28 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt genoeg :-)
Alle reacties Link kopieren
Etos eigen merk, 69 cent. Lekker fris en mn tanden worden schoon.
ik geef mn bek ook maar een douw
Want?
Alle reacties Link kopieren
Zendium, zonder parabenen en sls schuimmiddelen, triclosan etc.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Proglazur, op aanraden van de tandarts. Ik vind het ook een fijne tandpasta ( wel duur).
Alle reacties Link kopieren
Parodontax vanwege tandvleesproblemen, fijne smaak en maakt goed schoon. Geen tandvleesproblemen meer overigens.
Elmex groen voor gevoelige tanden. Ben er zeer tevreden over.
Oral b repair tandvlees en glazuur
Hiervoor sensodyne proglasur
Omdat ik tandvlees vaak geirriteerd had en parodontax echt heel vies vind
anoniem_180210 wijzigde dit bericht op 20-01-2019 10:58
38.00% gewijzigd
Wat er in de aanbieding is. Omdat ik skeer ben.

Voorkeur voor alles met mentholsmaak, overigens.
Alle reacties Link kopieren
Prodent whitener en anti tandsteen. Geloof niet dat mijn tanden er echt witter van worden, maar de anti-tandsteen werkt goed. In elk geval beter dan die van aquafresh.
.
Meestal Parodontax, omdat ik denk dat dat goed is voor mijn tandvlees.

Maar meestal koop ik tandpasta die 1+1 gratis is, dus kan ook weleens een ander merk zijn zoals Sensodyne of nu Prodent.
Alle reacties Link kopieren
Vitis whitening. Niet omdat mijn tanden nu zoveel witter zijn. Maar sinds ik deze gebruik is mijn glazuur veel beter, volgens mijn tandarts. Vroeger kreeg ik de raad om frisdrank altijd met een rietje te drinken en niet urenlang over een blikje te doen (te vaak aanvallen op je glazuur). Mijn tanden waren heel poreus.

Nu krijg ik te horen dat mijn tanden gaaf zijn.

Mij is Vitis dus die hogere prijs wel waard.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Elmex en nu ?
Alle reacties Link kopieren
Vitus schijnt een goed merk te zijn .
Ik gebruik groene Elmex vanwege gevoelige tandhalzen. Werkt prima.. Niet goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
20-01-2019 11:09
Vitus schijnt een goed merk te zijn .
Ik gebruik groene Elmex vanwege gevoelige tandhalzen. Werkt prima.. Niet goedkoop.
Groene Elmex zit een lekkere smaak aan en voelt ook zacht aan. Op dit moment gebruik ik Etos Duo Sensitive. Omdat die goedkoper is dan Sensodyne en hetzelfde resultaat geeft. Buiten dat voelen mijn tanden door Etos schoner en schuimt ook lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-01-2019 10:30
Want?
Dat merk ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
is dit een onderzoekje?
Alle reacties Link kopieren
Parodontax, met het paarse streepje op het doosje. Op aanraden van mijn mondhygieniste omdat ik tandvleesproblemen heb. "normale" parodontax smaakt vrij zoutig meen ik, maar de paarse smaakt meer naar reguliere tandpasta. Vandaar dat zij zei dat ik de paarse moest nemen, omdat veel mensen met parodontax stoppen vanwege de smaak.
Mijn tandarts van vroeger raadde altijd Sensodyne aan en mijn moeder beweert ook altijd dat ze meer problemen heeft als ze geen Sensodyne gebruikt. Ik dacht dat ik dat ook had, maar ik twijfel nu ook een beetje of het niet in mijn hoofd zit. Ik gebruik nu Sensodyne (ik kan het blijkbaar toch nog niet loslaten), Colgate voor witte tanden en nog een andere soms omdat ik die zo lekker fris vind.
Alle reacties Link kopieren
OralB.
Betty_Slocombe schreef:
20-01-2019 10:57
Wat er in de aanbieding is. Omdat ik skeer ben.

Voorkeur voor alles met mentholsmaak, overigens.
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
20-01-2019 11:40
is dit een onderzoekje?
Nieuwsgierigheid.
Alle reacties Link kopieren
Wij waren altijd van de Macleans, maar ineens niet meer leverbaar in supermarkt.
Toen niet meer bij Kruidvat en later gelukkig nog wat op voorraad kunnen kopen bij Action. Echter nu helemaal nergens meer verkrijgbaar. Dus mocht iemand een tip hebben?

Op aanraden (nou ja, promotie) tandarts nu Oral B Repair.
Brommerpech
Alle reacties Link kopieren
Iets dat in de aanbieding is, maar dan wel met een bekende naam zoals Aquafresh of Prodent.
Afbeelding

Omdat ik mijn tandvlees gezond wil houden en de extra fresh variant omdat die zo lekker tintelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven