Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen op bepaalde plekken, tips nodig?!

21-01-2019 22:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ik wil graag dat mijn buik strakker wordt en mijn bovenbenen. Maar wil wel mijn rondingen behouden. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Dank jullie wel alvast!
Alle reacties Link kopieren
Fietsen....
Alle reacties Link kopieren
Fietsen....
Alle reacties Link kopieren
Tegen de wind in.....
Plaatselijk afvallen bestaat niet. Wel kun je bepaalde delen strakker trainen door daar meer spiermassa op te bouwen. Dat kan wél plaatselijk, maar de vraag is hoeveel je daarvan ziet met een laagje spek er overheen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar een kliniek kan je mogelijk helpen. Niet als het vet binnenin je buik zit maar wel als het onderhuids vet is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Vetverliezen kan je niet op 1 specifieke plaats. Je kan wel bepaalde delen van je lichaam trainen zodat de spieren steviger worden. In jouw geval zou ik vooral ook gaan squaten (wel goed doen) en planken voor kracht. En verder natuurlijk iets om de conditie te verbeteren; fietsen, wandelen, hardlopen, huishouden, etc.

Wat vaak wel kan helpen met het verminderen van buikvet is je suikers/koolhydraten te verminderen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Om je rondingen te behouden is het juist ook goed om die gebieden te trainen. Gespierde billen = ook ronde billen. Vet verbranden op bepaalde plekken kan niet, zoals hierboven ook al gezegd. Maar als je naar een gezond gewicht gaat, geen ondergewicht, is de kans nihil dat je daardoor je rondingen kwijt raakt. Maar krachttraining in combinatie met cardio dus. Kijk eens naar circuittraining, dat is effectief en kan vaak ook in groepsverband als je dat motiverend vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag plaatselijk aankomen, kan dat ook?
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
22-01-2019 06:54
Ik wil graag plaatselijk aankomen, kan dat ook?
Plaatselijk spieren kweken, dat wel ;) Makkelijker dan plaatselijk afvallen lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven