Lijf & Lijn alle pijlers

Sportlegging

22-01-2019 11:35 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie weet waar of welke sportlegging (met smalle pijpen) ik kan kopen die... niet afzakt!! Ik heb er nu een van H&M maar die werkt niet echt mee, de hele tijd heisen tijdens je work out daar wordt je niet vrolijk van🙃
Ik heb er eentje van Nike en eentje van Puma, beide zitten erg lekker! Maar ik merkte bij het passen dat het erg verschilt, wat bij iemand lekker zit, zit bij een ander totaal niet fijn. Ik ben slank maar heb wel behoorlijk rondingen, dus je zou moeten kijken wat bij jouw figuur past!
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 19:54
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ze sowieso alleen met een touw in de taille. Heb nu eigen merk van Decathlon, vind deze wel fijn zitten. Maar wat bij mij goed zit, hoeft bij een ander niet goed te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad lastig hoor! Ik heb er een van Nike en die zit prima, maar zodra ik wat rond mijn buik afval zakt hij sneller af, logisch natuurlijk. Probeer verschillende modellen.
Alle reacties Link kopieren
Doorgaans hebben fitnesstights geen aantrekkoord in de band zitten. Hardlooptights hebben dit echter wel, dus ga ‘ns op zoek naar ‘n tights van de runningafdeling! Vooral bij Nike zit er nogal wat verschil in dikte van de tights, vooral belangrijk als je wil dat er niks doorschijnt! De duurdere zijn meestal een stuk steviger en schijnen dus minder door. Tights van Under Armour zakken bij minder af dan die van Nike!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Asics hardlooplegging, met koordje inderdaad.
Heb er een aantal. Puma, adidas, nike en een yoga merk. Deze zitten allemaal goed. vooral die van adidas. Deze heeft hoge brede band.
Misschien gek, maar ik zweer bij zwangerschaps(sport) leggings. Die zitten heel hoog, tot onderaan je BH band. Ook fijn als je in de downward facing dog staat en je shirt omlaag valt. En ze kunnen dus niet afrollen.
Alle reacties Link kopieren
Er is 1 winkel bij Ali Express die echt goede leggings verkoopt die ook niet doorschijnen en niet afzakken. Ook de maatvoering zoals ze die verkopen is ook gewoon zoals de Europese maten.

Neopagym, als je daar eens op zoekt, dan kom je de winkel op Ali wel tegen.
Ik heb er nu 2 en ze zijn echt heel fijn. Hoe lang ze meegaan dat weet ik nog niet, maar ik heb ze nu ongeveer 2 - 3 maanden en ze zijn echt nog als nieuw. En ik gebruik ze elke week. De prijs is trouwens ook prettig, voor rond de 15/16 euro heb je er al een. En deze winkel verstuurd heel snel, binnen 2 weken had ik ze iedere keer in huis.
Ik heb er een paar van Nike, gewoon de goedkopere in één kleur. Superfijn: schijnt niet door en zakt niet af.
Alle reacties Link kopieren
De enige die bij mij niet afzakt is er eentje van gymshark, die heeft een randje siliconen in de band zitten. Maar deze schijnt helaas wel door.

Verder ben ik van plan om zelf een touwtje te maken in m’n fitness leggings, de meesten hebben dit helaas niet maar is wel prettig.
Aangezien mijn legging vaak na 2 burpees al begint te zakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven