Lijf & Lijn alle pijlers

Tattoo vraag

05-02-2019 07:15 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb zaterdag een tattoo op de voorkant van mijn schouder laten zetten. En nu heb ik blauwe of eigenlijke gele plekken rondom en eronder. Ik heb twee andere kleinere tattoo’s op mijn onderarm. En hier had ik nergens last van.

Komt dit door de druk die gezet is geworden of moet ik me zorgen maken?
Alle reacties Link kopieren
Even bellen met de tattooshop.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ja wil ik ook wel doen. Maar voordat ik me druk maak om misschien niets dacht ik ff checken of dit vaker voorkomt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen last van gehad iig.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Volgens Google, komen blauwe plekken na zetten van tatoeages veel voor
Is inderdaad de druk die op de huid gezet is.
Alle reacties Link kopieren
Kan gebeuren hoor, gaat vanzelf weer weg :)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gegoogeld. Maar kon niets vinden eigenlijk. Maar ik hoor van vriendinnen wel dat het normaal is. Ik heb evengoed een mail gestuurd om zeker te zijn. Maar word inmiddels wel meer gerust.
Alle reacties Link kopieren
1981Bloem schreef:
05-02-2019 08:35
Ik heb ook gegoogeld. Maar kon niets vinden eigenlijk. Maar ik hoor van vriendinnen wel dat het normaal is. Ik heb evengoed een mail gestuurd om zeker te zijn. Maar word inmiddels wel meer gerust.
http://lmgtfy.com/?q=blauwe+plekken+na+zetten+tatoeage
Alle reacties Link kopieren
Grappig dit 😬
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de geruststelling. 😊
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik wil je niet bang maken, maar bij mij is de blauwe plek nooit weggegaan, een blowout noemen ze dat. Ik heb er een tattoo overheen moeten laten zetten.

Edit: Heb de tattoo laten zetten door een gerenommeerd artiest, zegt dus blijkbaar ook niet alles.
mockturtle wijzigde dit bericht op 05-02-2019 09:47
24.04% gewijzigd
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Heb het op plekken waar de huid dunner is en de doorbloeding meer ook wel eens gehad. Lijkt mij een normale reactie :-D
Alle reacties Link kopieren
MockTurtle schreef:
05-02-2019 09:42
Nou, ik wil je niet bang maken, maar bij mij is de blauwe plek nooit weggegaan, een blowout noemen ze dat. Ik heb er een tattoo overheen moeten laten zetten.

Edit: Heb de tattoo laten zetten door een gerenommeerd artiest, zegt dus blijkbaar ook niet alles.
Had ik ook gezien. Maar dit is echt een gele plek. Niet blauw van de inkt. Dat is dan anders toch?
Kan ook blowout zijn zoals Mockturlte zegt o_o ik heb het niet maar de artist (Top 10 van de wereld) waar ik mijn tattoos heb laten zetten heeft het ook wel eens gezien. Hij zei dat het door dunne huid komt of ibuprofen gebruik tijdens het zetten.
1981Bloem schreef:
05-02-2019 10:21
Had ik ook gezien. Maar dit is echt een gele plek. Niet blauw van de inkt. Dat is dan anders toch?

Welke kleuren heeft je tattoo? Zwart, blauw en groen kunnen ook geel lekken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je een tatoo laten zetten op een van je belangrijkste orgaan. Maar goed het is weer zo'n mode verschijnsel waar weer flink aan verdiend word. Binnenkort gaan we weer met z'n alle naar de tatoo removal shop. Sukkels
oudmannetje schreef:
05-02-2019 10:33
Waarom zou je een tatoo laten zetten op een van je belangrijkste orgaan. Maar goed het is weer zo'n mode verschijnsel waar weer flink aan verdiend word. Binnenkort gaan we weer met z'n alle naar de tatoo removal shop. Sukkels

Omdat een tattoo op bijvoorbeeld een zinloos orgaan zoals de blinde darm een beetje zonde van de inkt is..
Alle reacties Link kopieren
oudmannetje schreef:
05-02-2019 10:33
Waarom zou je een tatoo laten zetten op een van je belangrijkste orgaan. Maar goed het is weer zo'n mode verschijnsel waar weer flink aan verdiend word. Binnenkort gaan we weer met z'n alle naar de tatoo removal shop. Sukkels
de eerste zijn van 14.000 voor Christus
deze mode duurt al even hoor
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
05-02-2019 10:23
Kan ook blowout zijn zoals Mockturlte zegt o_o ik heb het niet maar de artist (Top 10 van de wereld) waar ik mijn tattoos heb laten zetten heeft het ook wel eens gezien. Hij zei dat het door dunne huid komt of ibuprofen gebruik tijdens het zetten.
Of door slechte techniek van de artiest, of combinatie. Ik heb alleen geen ibuprofen gebruikt. En jammer dat ik deze dus ook bij een topartiest heb laten zetten. Maar goed, kosteloos die andere tattoo eroverheen gezet, dat dan weer wel.

Maar als jij alleen gele plekken hebt Bloem, zal het vast wegtrekken.
mockturtle wijzigde dit bericht op 05-02-2019 11:11
1.80% gewijzigd
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-02-2019 11:01
de eerste zijn van 14.000 voor Christus
deze mode duurt al even hoor
Ik vermoed dat hij met "mode" meer doelt op het feit dat vandaag de dag zowat iedereen met tattoos rondloopt, terwijl dit vroeger (althans in de Westerse cultuur) toch meer voorbehouden was aan bepaalde groeperingen (criminelen, muzikanten, zeelui, etc.).
We used to be friends...
oudmannetje schreef:
05-02-2019 10:33
Waarom zou je een tatoo laten zetten op een van je belangrijkste orgaan. Maar goed het is weer zo'n mode verschijnsel waar weer flink aan verdiend word. Binnenkort gaan we weer met z'n alle naar de tatoo removal shop. Sukkels

Treffende nickname. Oude zeikert was nog beter geweest :proud:
Alle reacties Link kopieren
Het is echt geel. Is een zwarte tattoo. Het ziet er echt uit als een blauwe plek die verkleurt. Niet als een blow out. Die had ik gegoogeld.
Maar ik hoop wel dat het weggaat.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik een foto plaatsen? Dan kan ik hem laten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven