Lijf & Lijn alle pijlers

Yogakleding gezocht

08-02-2019 11:17 26 berichten
Vraag voor de yogi’s onder ons!

Ik draag maat 42-44 en ben op zoek naar de ultieme yogatop die niét opkruipt, te veel inkijk biedt of omhoog glijdt tijdens de oefeningen. Nu ben ik tijdens de les steeds mijn shirt terug in mijn broek aan het stoppen of naar beneden aan het trekken wat nogal afleidt ;-)

Ik kan alleen bedenken dat iets met een elastieken band of een wijder bodystocking achtig iets (liefst met mouwen) geschikt zou zijn maar veel van zulks kan ik het niet vinden en wat ik vind is dan niet heel betaalbaar (denk €45 voor 1 shirt).

Iets wat helemaal aansluit vind ik niet prettig i.v.m. rolletjes en deze kruipen ook helaas vaak op.

Wat dragen jullie? Waar kopen jullie het? Iemand de gouden tip? :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel fijn shirt van rituals gekocht. Het is een mooi model, redelijk hige hals waardoor geen inkijk als je de hond oid doet. En onderaan een band waardoor het niet opkruipt.
Niet goedkoop. Maar ik vind het een heel fijn ding.
Ik zal even googlen of ik hem vind.
Alle reacties Link kopieren
Oeh ik lees mee!
Rituals idd

https://www.rituals.com/nl-nl/kleding/vrouw
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat ze hem niet meer hebben helaas. Maar wel andere shirts die me ook fijn lijken, die wel een beetje dezelfde snit hebben.
Lang en smal van onder, wat wijder van boven, maar toch een soort boothals.
Bijv. Model carmel. Kijk maar eens op de site.
Ik vind het materiaal ook heel mooi en zacht.
Alle reacties Link kopieren
Had ik nou maar niet gekeken, nu zie ik nog meer moois....
Alle reacties Link kopieren
en een Yoga jumpsuit?
Bedankt voor de tips!

Ik zie dat de Zixu van rituals inderdaad in de richting komt van wat ik bedoel. Fijn te horen ook dat dit merk lekker zit en doet wat ik ervan verwacht.

Ik vind €40 voor een sportshirt echter wel veel geld, zeker als je er meerdere wil aanschaffen voor meermaals per week sporten).
anoniem_325865 wijzigde dit bericht op 08-02-2019 11:42
0.32% gewijzigd
lilalinda schreef:
08-02-2019 11:39
en een Yoga jumpsuit?
Heb ik ook gevonden, maar vaak te strak (broek mag aansluitend zijn maar shirt liever niet).
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Zoiets?
16 euro voor 2
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Deze modellen lijken een beetje op mijn rituals shirt. Deze halslijn is in ieder geval fijn.
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien valt deze ruim. Model heeft maat S aan en zit wijd.
https://www.zalando.nl/vila-viofficiel- ... c-c11.html
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Zo’n body lijkt me vreselijk zitten en tekent ook nog eens heel erg af.
https://www.hema.nl/dames/dameskleding/ ... 05126.html

De extra lange shirts van hema zijn fijn.
Alle reacties Link kopieren
Iets zwarts; meestal zwart broekje en zwart shirt met lange mouwen van de vroegere HEMA.

Soms ga ik gewoon voor gangspiegel op mijn kop staan met mijn normale kleding aan. Of bloot.

Nu ik er zo over nadenk hangt dat echt af van de oefening en de temperatuur.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
08-02-2019 13:09
Iets zwarts; meestal zwart broekje en zwart shirt met lange mouwen van de vroegere HEMA.

Soms ga ik gewoon voor gangspiegel op mijn kop staan met mijn normale kleding aan. Of bloot.

Nu ik er zo over nadenk hangt dat echt af van de oefening en de temperatuur.
Ik heb een Legging, een vrij gekleden sportbh. En dan een luchtig t'shirt. Voor de warming-up een hoody

In het ergste geval ziet iemand mijn bh, ach.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
08-02-2019 13:33
Ik heb een Legging, een vrij gekleden sportbh. En dan een luchtig t'shirt. Voor de warming-up een hoody

In het ergste geval ziet iemand mijn bh, ach.
Niemand kijkt echt naar een ander denk ik. Met nauw aansluitende donkere kleding ziet iedereen er wel het beste uit. Dat hoeft niet veel te kosten.
Dan moet het maar zoals het kan
helena2 schreef:
08-02-2019 11:47
Afbeelding
Zoiets?
16 euro voor 2

Dit lijkt er op! Prijs klinkt ook goed :) Is die van even en odd via Zalando?

Ik doe aan yogavarianten waarbij ik het behoorlijk warm krijg dus lange mouwen is geen optie. De meeste body’s hebben een onderbroekonderkant wat ik dan weer niet mooi vind aftekenen bij een yogalegging. In sommige houdingen deelt zoiets mijn bil op in twee stukken :rofl:

Nou is het geen modeshow en ik ambieer ook niet er fantastisch uit te zien tijdens het sporten, maar het moet wel comfortabel blijven ;-) iets nauwsluitends kruipt dus helaas omhoog.
Alle reacties Link kopieren
Ja, via zalando.
Alle reacties Link kopieren
Rituals had vorige week nog allerlei yogakleding in de sale.

Edit: sale is weg daar zie ik. Sorry!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Bij ons draagt iedereen van alles, van gewone t-shirts tot sportshirts of -tanktops. Zelf heb ik ook geen speciale yogakleding. Tegen het opkruipen doe ik een dun hemdje onder mijn shirt.
Als ik bakken met geld had, zou ik dure yogakleding aanschaffen die ik mooi vind, maar dit voldoet ook prima.
tv-icoon schreef:
08-02-2019 13:51
Met nauw aansluitende donkere kleding ziet iedereen er wel het beste uit.

Nou, nee hoor. Bovendien, het is een yogales en geen modeshow.

Ik draag gewoon een legging met een simpel t-shirt. Zo'n beetje wat hier al gedeeld is.
Alle reacties Link kopieren
Bij de bonprix hebben ze een yogapak, dus shirt en broek aan elkaar.
Je kunt er als je het prettig vindt nog een topje overheen doen want niet iedereen vindt zo'n pak aan elkaar prettig.
Geen afzakkende of opkruipende kledingstukken meer, erg prettig.
Hij kost ongeveer 25 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag een extra lang dun zwart hemdje met daaroverheen een gewoon shirt met korte mouwen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven