Lijf & Lijn alle pijlers

Cryolipolyse

20-02-2019 08:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik overweeg om cryolipolyse te doen. Al aardig wat afgevallen en flink gesport maar het zwembandje om mijn broek wil maar niet verdwijnen, dus dit lijkt mij de ideale oplossing!

Heeft iemand misschien ervaring met zo’n behandeling? Zoja, waar heb je het laten doen, welke behandeling precies en ben je blij met het resultaat?

Ik zie heel veel verschillende aanbieders, van kleine schoonheidssalons tot klinieken. Tot nu toe gaat mijn voorkeur uit naar Coolsculpting, maar dat is wel erg aan de prijzige kant zag ik en volgens mij betaal je per behandelkop.

Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 jaar geleden bij coolsculpting gedaan in Amsterdam. Was 1 middag, bij mij was de reactie van mijn lichaam iets anders dan het zou horen.

Het zou nl pijnloos zijn, maar bij mij deed de behandeling pijn en zat mijn buik vol blauwe plekken, maar goed dat is niet je vraag. Ik ben toen in omvang 10 cm qua omtrek kwijt geraakt.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
20-02-2019 08:20
Ik heb 2 jaar geleden bij coolsculpting gedaan in Amsterdam. Was 1 middag, bij mij was de reactie van mijn lichaam iets anders dan het zou horen.

Het zou nl pijnloos zijn, maar bij mij deed de behandeling pijn en zat mijn buik vol blauwe plekken, maar goed dat is niet je vraag. Ik ben toen in omvang 10 cm qua omtrek kwijt geraakt.
O jeetje! Dus het is lang niet altijd zo pijnloos als ze beweren! Heb je er lang last van gehad?

Nog een vraagje, hoeveel behandelingen en cycles waren er nodig?
Alle reacties Link kopieren
Een rare vraag... maar als het vet dus verdwijnt, hou je dan niet gewoon vel over? En wat kost het?
Alle reacties Link kopieren
[quote=Gisselle post_id=29612815 time=1550655636 user_id=74881]
Een rare vraag... maar als het vet dus verdwijnt, hou je dan niet gewoon vel over? En wat kost het?
[/quote

Nee! De vetcellen worden bevroren en worden afgevoerd via een natuurlijke manier (urine). Dat kost ook even tijd, ongeveer 6-8 weken voordat je het eerste resultaat ziet. Omdat het gelijdelijk gaat en niet in 1 keer heeft je huid de tijd om zich aan te passen en strak te worden.

De prijzen zijn echt onwijs variërend, bij Coolsculpting de ‘officiele’ kliniek is wordt voor 1 behandelkop €500.- euro gevraagd, wil je je love handles doen dan heb je er al 2 nodig. En je hebt ook andere behandelingen zoals cryo21 die zijn van goedkoper.

Welke het beste is weet ik niet, want je hebt echt verschillende apparaten en aanbieders, vandaag de vraag naar ervaringen :-P
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
20-02-2019 10:40
Een rare vraag... maar als het vet dus verdwijnt, hou je dan niet gewoon vel over? En wat kost het?

Nee! De vetcellen worden bevroren en worden afgevoerd via een natuurlijke manier (urine). Dat kost ook even tijd, ongeveer 6-8 weken voordat je het eerste resultaat ziet. Omdat het gelijdelijk gaat en niet in 1 keer heeft je huid de tijd om zich aan te passen en strak te worden.

De prijzen zijn echt onwijs variërend, bij Coolsculpting de ‘officiele’ kliniek is wordt voor 1 behandelkop €500.- euro gevraagd, wil je je love handles doen dan heb je er al 2 nodig. En je hebt ook andere behandelingen zoals cryo21 die zijn van goedkoper.

Welke het beste is weet ik niet, want je hebt echt verschillende apparaten en aanbieders, vandaag de vraag naar ervaringen :-P
Alle reacties Link kopieren
xdeana schreef:
20-02-2019 08:35
O jeetje! Dus het is lang niet altijd zo pijnloos als ze beweren! Heb je er lang last van gehad?

Nog een vraagje, hoeveel behandelingen en cycles waren er nodig?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik normaal ook een gevoelige huid heb. Een vriendin van mij heeft het ook gedaan en die had nergens last van. Ik denk nog een weekje, je moet namelijk daarna een paar keer per dag je buik masseren zodat die bevroren vetcellen verdwijnen, maar dat is nogal pijnlijk als je buik vol blauwe plekken zit van die zuignappen.

1 zuignap zien ze als een behandeling, en ik heb er vier gedaan (wel op 1 middag) dus de eerste keer de onderkant van mijn buik (2 zuignappen) en daarna nog een keer maar dan de bovenkant.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
20-02-2019 10:40
Een rare vraag... maar als het vet dus verdwijnt, hou je dan niet gewoon vel over? En wat kost het?
Dat had ik niet, alles bleef strak. Ik heb rond de 2200 euro betaald, is alweer 2 jaar geleden, ik weet het precieze bedrag niet meer
Alle reacties Link kopieren
xdeana schreef:
20-02-2019 11:22
Nee! De vetcellen worden bevroren en worden afgevoerd via een natuurlijke manier (urine). Dat kost ook even tijd, ongeveer 6-8 weken voordat je het eerste resultaat ziet. Omdat het gelijdelijk gaat en niet in 1 keer heeft je huid de tijd om zich aan te passen en strak te worden.

De prijzen zijn echt onwijs variërend, bij Coolsculpting de ‘officiele’ kliniek is wordt voor 1 behandelkop €500.- euro gevraagd, wil je je love handles doen dan heb je er al 2 nodig. En je hebt ook andere behandelingen zoals cryo21 die zijn van goedkoper.

Welke het beste is weet ik niet, want je hebt echt verschillende apparaten en aanbieders, vandaag de vraag naar ervaringen :-P
Oh ja die vriendin van mij deed het bij Dorien. En die had bijna geen resultaat maar die moest ook 3x langs komen.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
20-02-2019 13:00
Oh ja die vriendin van mij deed het bij Dorien. En die had bijna geen resultaat maar die moest ook 3x langs komen.
Thanks Naomir!

Ik denk dat de Coolsculpting toch het beste is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven