Lijf & Lijn alle pijlers

Waar kan ik een goede (duo)massage krijgen in Maastricht?

20-02-2019 21:56 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik wil mijn vriend graag verrassen met een massage (bij een proffesional, niet van mezelf). Hij woont in de omgeving Maastricht. Heeft er iemand goede tips en/of ervaring voor/met een fijne masseur/masseuse in die regio? En welke prijs betaal je daar?

Extra toelichting: Ik zou graag zelf ook mee willen. Dus een plek waar een duo-massage te regelen valt zou helemaal top zijn. Voorkeur gaat uit naar een net salon met goede prijs kwaliteit verhouding. Het gaat om een rug,nek,schouder massage voor hem (hij houdt niet van full-body) en een full-body massage voor mijzelf.

Alvast dank voor de tips!

Groetjes :)
Alle reacties Link kopieren
Dochter en ik doen dat altijd gewoon bij Thermae 2000. Dagje lekker zwemmen/sauna/eten/massage. Prijzig maar zoooooooo lekker.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de suggestie. Thermae had ik ook al aan gedacht, maar vond ik te duur voor alleen massage en saunacomplex vonden we daar vorige keer niet zo relaxt. Dus als anderen nog andere tips hebben zijn ze welkom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven