Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met Black Latte

28-02-2019 09:58 6 berichten
Hallo dames,

ik ben het afgelopen 1,5 jaar ruim 10 kilo afgevallen met SB-en, nu sta ik al ruim 2 maanden hartstikke stil. Fijn dat er niets bijkomt maar ik wil er zo graag nog 5 kilo af. Dan zit ik op een hele mooie en gewenste 72 kg en een gezond BMI met mijn lengte. Ik ben nu zelf een kleine week bezig met Black Latte. Ik zie nog geen verschil op de weegschaal, wel in cm-ers. Heeft iemand al ervaring met dit product en wanneer ga je er ook iets van op de weegschaal zien.

Voor diegene die niet weten wat het is, het is een warme soort shake (twee theelepels met 200 ml warm water) die je alleen in de ochtend neemt, 4 weken mag je dat doen. Rest van de dag eet je normaal. In mijn geval dus de porties van SB qua avondeten en lunch 2 boterhammen of 1 hard tarwe pistolet met een salade (zonder dressing).

Ik heb zeker niet de hoop er de zogenaamde en geclaimde 20 kilo mee af te vallen, zal vast kunnen als je extreem overgewicht hebt maar ja dan kan je dat denk ik met elke aanpassing in eten en meer bewegen wel halen.

Ik kon en kan op internet geen betrouwbare ervaringen vinden, die onder de productverkoop staan neem ik niet erg serieus.

Mochten er nog andere tips zijn om nog 5 kg af te vallen voor 1 juli dan lees ik het ook graag. Ik sport al 3 keer in de week en meer zit er echt niet in. Verder wandelen na de lunch.
Alle reacties Link kopieren
To, misschien heeft het zin om eens bij te houden wat je verder op de dag nog eet. Misschien zit daar nog winst in te behalen. Dus wat eet je verder, wat drink je, wat snack je enz.

Daarnaast kan het gewoon zijn dat je huidige gewicht gewoon het gewicht van jouw lijf is. En afvallen is 80% eten en 20% bewegen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
ga niet zelf rommelen en "diëten" met elkaar combineren.

Zorg voor een gezonde levensstijl, zodat je ook de rest van je leven op een gezond gewicht blijft. Het gaat niet alleen om de calorieën (is belangrijk maar niet alles), maar ook wat je in je mond stopt en hoeveel je beweeg, voor een gezonde levensstijl.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Dit zit er in:
maltodextrin het hoofd bestanddeel is glucose (12% of meer)
demineralized whey; gedroogd eiwit
xanthan gum; verdikkingsmiddel/emulgator
activated charcoal (vegatable carbon dye), actieve kool (norit) toepassing in de geneeskundige als opnemer van gifstoffen. Kan bij gebruik in grote hoeveelheden leiden tot onschuldige veranderingen van de ontlasting maar er kan in zeldzame gevallen ook een tekort in aan vitamine en mineralen ontstaan.
(chocolate) flavours; smaakstoffen
L-carnitine: aminozuur wat je oa ook uit roodvlees kunt halen.
chromium picolinate: type chroom alleen zinvol wanneer je een tekort hebt.

Kortom je drinkt suikerwater met norit en een beetje eiwit en daar betaal je scheel aan.

Ik denk dat de Norit zogenaamd voor het afvallen moet zorgen. Volgens mij is die gedachte redelijk onzinnig omdat het bedoeld is als een geneesmiddel bij vergiftiging. Ik denk echter gezien je brood, brood en sla blaadjes eet dat je niet zo drastische veel vitamine, mineralen en eiwitten eet met het risico dat de actieve kool ook wat gezonde restjes weg filterd.

Is je gezondheid minder belangrijk dan je gewicht?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
What the hack is SB ????
Alle reacties Link kopieren
Sonja Bakker
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven