Lijf & Lijn alle pijlers

Tips voor stevige borsten

03-03-2019 14:55 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist kom ik terug uit de sportschool en kom ik tot de conclusie dat ik best tevreden ben met mijn lichaam, vanwege mijn vele sporten en gezonde levensstijl. Wel merk ik dat mijn borsten minder stevig zijn. Wat zijn nu goed tips om ze zo stevig als mogelijk te maken? Oefeningen? Crèmes? Aankomen? De pil? Een combinatie? Wat heeft bij jullie effect gehad? Al was het maar een klein beetje? Ik wil geen operatie o.i.d. Dat is niet nodig en vind ik eng. Bovendien vind ik natuurlijk (bijna) altijd mooier voor mezelf. Ik ben benieuwd of jullie tips hebben. Alle beetjes helpen!
Alle reacties Link kopieren
je kan je borstspier trainen zodat ze wat meer omhoog staan maar als je echt stevigheid wil zal je toch een lift oid moeten doen
Alle reacties Link kopieren
Opdrukken
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Marie-Antoinettexx schreef:
03-03-2019 14:57
je kan je borstspier trainen zodat ze wat meer omhoog staan maar als je echt stevigheid wil zal je toch een lift oid moeten doen

Inderdaad.

Een goede BH doet ook wonderen en een goede houding.
Ijskoud douchen.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
03-03-2019 15:12
Ijskoud douchen.
Echt? Helpt dat echt. Ik heb dat vaker gehoord, maar ben zo’n koukleum dat ik het (nog) niet geprobeerd heb... Mag het ook koud afdouchen bij de borsten? En na hoeveel tijd merk je iets?
Alle reacties Link kopieren
Marie-Antoinettexx schreef:
03-03-2019 14:57
je kan je borstspier trainen zodat ze wat meer omhoog staan maar als je echt stevigheid wil zal je toch een lift oid moeten doen
Ja, dat ga ik doen. Ik heb dat deel niet veel getraind vanwege een blessure. Een lift vind ik te ver gaan voor mij. Het is ook weer niet heel storend, vooral als ik zonder ondergoed op mn zij lig of voorover buig. Ik vind het gewoon zonde, dus als er iets aan te doen valt zonder operaties, graag!
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
03-03-2019 15:02
Inderdaad.

Een goede BH doet ook wonderen en een goede houding.
Mooi ondergoed heb ik inderdaad. In ondergoed, kleding en bikini is er niets van te merken. Deze zomer dachten mensen zelfs dat mijn borsten niet natuurlijk waren, maar dat was een kwestie van een goede bikini!

Aan m’n houding kan ik inderdaad werken!
Alle reacties Link kopieren
Marie-Antoinettexx schreef:
03-03-2019 14:57
je kan je borstspier trainen zodat ze wat meer omhoog staan maar als je echt stevigheid wil zal je toch een lift oid moeten doen
Dit. Getrainde borstspieren scheelt wel íets, maar het hangende weefsel is ook (of vaak voornamelijk ) vet-en klierweefsel. Dat valt niet te trainen.
Ik heb zelf uiteindelijk een borstvergroting laten doen. Dat wil jij niet, weet ik, maar een operatie is eigenlijk het enige wat je borsten écht kan liften en/of vergroten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van nature gelukkig vrij stevige borsten, maar heb wel een D-cup en was daardoor altijd bang voor de zwaartekracht. Al van jongs af. Dus heb ik ook van jongs af geïnvesteerd in echt goede beha's, deed ik regelmatig wisseldouches en borstoefeningen. Ook sliep ik regelmatig met een beha. Met die goede beha's ben ik nooit gestopt, maar ik merkte wel dat in periodes dat ik geen borstoefeningen deed ze lichtjes slapper werden. En als ik opnieuw met oefeningen begon, ze weer wat hoger gingen zitten (best subtiel hoor, maar ik merkte het wel). Ook als ik een nacht met een beha aan slaap (doe ik bvb als ze pijn doen), lijken ze net iets steviger te zijn. Dat doe ik bvb als ik de dag erna naar de sauna ga.

Ik denk ook dat goeie hydratatie van de huid helpt om de huid stevig te houden. Dus smeer ik regelmatig met bodylotion. Liefst na een koude douche idd.
Denk niet dat al die dingen wonderen doen, maar wel dat ze een klein beetje helpen.

Een vriendin van me heeft een lift laten doen, maar ik vond dat toch lelijke littekens opleveren. (al zag ik het wel een paar maanden na de operatie, misschien zijn de littekens na een paar jaar wel verbeterd).
Alle reacties Link kopieren
Vivavandaag schreef:
03-03-2019 15:24
Echt? Helpt dat echt.

Nee
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
03-03-2019 15:12
Ijskoud douchen.
Het is, als je een zin begint met het woord ijskoud, IJskoud en niet Ijskoud. Dat staat zo dom.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe borstversteviging door middel van handoplegging. 10 euro, en niet goed, geld terug. Stuur me maar een berichtje.
dikker worden kan helpen
of een operatie
al het andere werkt niet
Jufjoke schreef:
03-03-2019 16:04
Dit. Getrainde borstspieren scheelt wel íets, maar het hangende weefsel is ook (of vaak voornamelijk ) vet-en klierweefsel. Dat valt niet te trainen.
Ik heb zelf uiteindelijk een borstvergroting laten doen. Dat wil jij niet, weet ik, maar een operatie is eigenlijk het enige wat je borsten écht kan liften en/of vergroten.
nee hoor, de borstspier zit hoger, een getrainde borstspier accentueert de slappe borst, of je krijgt een dubbeltiet
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
03-03-2019 18:11
dikker worden kan helpen
of een operatie
al het andere werkt niet
Mmm, ook niet een beetje? Ik ben vrij dun en er kunnen best wel wat kilo’s bij... Ik zit nu lekker aan het chocolade 😀
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
03-03-2019 18:12
nee hoor, de borstspier zit hoger, een getrainde borstspier accentueert de slappe borst, of je krijgt een dubbeltiet
Maar als ik m’n borstspieren aanspan, dan zie ik wel een verbeterend effect. Als ik deze train, is het effect dan anders?
Alle reacties Link kopieren
Geen bh dragen wordt de huid stevig van.
Vivavandaag schreef:
03-03-2019 20:36
Maar als ik m’n borstspieren aanspan, dan zie ik wel een verbeterend effect. Als ik deze train, is het effect dan anders?
ja, je borsspier begin bij je schouder met sterktepunt onder je oksel, daar zit je borst niet die hangt daaronder
Slapen met een bh aan.... for realz?

Ik denk dat de enige remedie een tijdmachine is.

Gewoon corrigeren met een goede bh (overdag dan, 's nachts is idioterie natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk persoonlijk dat je er niet zoveel invloed op hebt. Maarja. Ik ben er dan ook absoluut niet mee bezig.

Ik ken genoeg jonge vrouwen die een borstvergroting hebben ondergaan omdat ze veel sporten en geen tiet meer overhadden.
Je borst spieren zitten meestal hoger en als je dat traint krijg je een plat stevig gedeelte en daaronder je borst zeg maar.

Maar misschien heeft het ook met je cupmaat te maken. Ik heb zelf een A / kleine B dus ik denk niet dat daar nog resultaat uit te behalen valt :-)
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
03-03-2019 20:42
Slapen met een bh aan.... for realz?

Ik denk dat de enige remedie een tijdmachine is.

Gewoon corrigeren met een goede bh (overdag dan, 's nachts is idioterie natuurlijk)
Waar haal je het dat het "idioterie" is?
Ik ben ermee begonnen door mastopathie, een goedaardige maar pijnlijke aandoening. Geloof me, de pijn is dan een stuk minder en je slaapt een stuk lekkerder.
En toen merkte ik dat het mijn borsten ook goed deed qua 'looks'. Ik googelde dat eens, en vond de vraag vaak terug: is het een goed idee om met beha te slapen of niet? Met verschillende antwoorden van artsen. Maar het kwam vrijwel altijd terug dat het een goed idee kan zijn als je grotere borsten hebt. Dat komt doordat in dat geval het bindweefsel meer 'uitgerekt' wordt bij het slapen, doordat je borsten meer naar opzij vallen. Een beha gaat dat tegen. Wel wordt dan aangeraden om 's nachts geen beugelbeha te dragen, die kan gaan klemmen.
Alle reacties Link kopieren
Chickeletta schreef:
03-03-2019 20:46
Ik denk persoonlijk dat je er niet zoveel invloed op hebt. Maarja. Ik ben er dan ook absoluut niet mee bezig.

Ik ken genoeg jonge vrouwen die een borstvergroting hebben ondergaan omdat ze veel sporten en geen tiet meer overhadden.
Je borst spieren zitten meestal hoger en als je dat traint krijg je een plat stevig gedeelte en daaronder je borst zeg maar.

Maar misschien heeft het ook met je cupmaat te maken. Ik heb zelf een A / kleine B dus ik denk niet dat daar nog resultaat uit te behalen valt :-)
Ik wil ze ook niet perse groter maken alswel ietsje steviger. Je moet wel heel hard trainen voor het resultaat wat je beschrijft, denk ik. Ik ben er ook niet genoeg mee bezig voor een operatie, maar wel genoeg om erover na te denken en íets te doen...
Charlie82 schreef:
03-03-2019 20:51
Waar haal je het dat het "idioterie" is?
Ik ben ermee begonnen door mastopathie, een goedaardige maar pijnlijke aandoening. Geloof me, de pijn is dan een stuk minder en je slaapt een stuk lekkerder.
En toen merkte ik dat het mijn borsten ook goed deed qua 'looks'. Ik googelde dat eens, en vond de vraag vaak terug: is het een goed idee om met beha te slapen of niet? Met verschillende antwoorden van artsen. Maar het kwam vrijwel altijd terug dat het een goed idee kan zijn als je grotere borsten hebt. Dat komt doordat in dat geval het bindweefsel meer 'uitgerekt' wordt bij het slapen, doordat je borsten meer naar opzij vallen. Een beha gaat dat tegen. Wel wordt dan aangeraden om 's nachts geen beugelbeha te dragen, die kan gaan klemmen.
bakerpraat
Alle reacties Link kopieren
Ineke98 schreef:
03-03-2019 20:38
Geen bh dragen wordt de huid stevig van.
Zou een crème dan ook helpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven