Lijf & Lijn alle pijlers

Harde borsten na borstvergroting

06-03-2019 23:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb 3,5 week geleden een borstvergroting ondergaan en gelukkig amper pijn ervaren. Het valt me wel op dat m’n borsten nog steeds keihard zijn. Hoelang duurde het bij jullie voordat het soepeler werd?
anoniem_381623 wijzigde dit bericht op 06-03-2019 23:17
Reden: stond iets verkeerd :)
3.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
3,5 dag, week, maand of jaar?
Alle reacties Link kopieren
sorry ik bedoel 3,5 week! Had niet gezien dat ik dat was vergeten te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Blijft hard.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is weet je dokter hier de antwoorden op!
Bel hem/ haar.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt je arts?
Het hoofdfenomeen waaraan ik een borstvergroting denk te zien is wel de 'hardheid' van de borsten, dus ik heb het idee dat het niet verdwijnt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
De arts zegt dat het tot 6 maanden duurt voordat de borsten echt goed herstelt zijn! Maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie ervaring :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat het snel beter wordt. Mijn borst is niet zo zacht als een borst zonder siliconen, maar veel zachter dan vlak na de operatie. E.e.a. zal ook afhankelijk zijn van de cup die je had voorafgaand aan de vergroting en de hoeveelheid cc die erbij is gekomen. Ik had B75 en heb nu E70. Feitelijk scheelt dat maar 1 cupmaat en zit er dus relatief veel eigen weefsel (door kleinere omvang is het E, maar cup van E70 schijnt gelijk te zijn aan C75).
Alle reacties Link kopieren
70E staat gelijk aan 75D. ;)
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
sophiax schreef:
06-03-2019 23:46
Mijn ervaring is dat het snel beter wordt. Mijn borst is niet zo zacht als een borst zonder siliconen, maar veel zachter dan vlak na de operatie. E.e.a. zal ook afhankelijk zijn van de cup die je had voorafgaand aan de vergroting en de hoeveelheid cc die erbij is gekomen. Ik had B75 en heb nu E70. Feitelijk scheelt dat maar 1 cupmaat en zit er dus relatief veel eigen weefsel (door kleinere omvang is het E, maar cup van E70 schijnt gelijk te zijn aan C75).

Oh dat is wel een fijne ervaring om te lezen! Ik had een B cup en heb 265CC gehad!
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
06-03-2019 23:54
70E staat gelijk aan 75D. ;)

Zou ik ook denken, maar volgens mijn lingeriewinkel wijkt dat bij nepborsten wat af omdat die de onderkant van de cup nooit opvullen. Overigens geldt dit misschien niet voor reguliere borstvergrotingen (ik heb aan 1 kant de prothese volledig onder de spier zitten, ivm amputatie). Ik weet heel zeker dat ik altijd 75B had en nu 70E (terwijl mijn borsten zeker groter geworden zijn, maar niet heel veel).
Alle reacties Link kopieren
Bij mij duurde dat inderdaad ongeveer 6 maanden. En qua zachtheid is het bijna gelijk aan normale borsten, de mevrouw uit de lingerie speciaalzaak was zeer verbaasd over de “kwalitiet”.

Maar dat van die cupmaten klopt wel hoor, je hebt met een borstvergroting vaak een grotere cup nodig omdat de borst er anders niet goed in past.
Qua maattabel zou ik uitkomen op een 75F maar heb toch echt een 75GG nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven