Lijf & Lijn alle pijlers

Sauna Amsterdam

08-03-2019 10:57 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Morgen (zaterdag) heb ik 's ochtends een afspraak in Amsterdam en 's avonds weer. Tussendoor haar huis gaan is geen optie en ik zoek een rustige activiteit voor de middag. Bijvoorbeeld sauna.

Ik zie dat wellness1926 op de route ligt. Hoe is het daar? En is er iets van een ligweide (binnen) waar je met een boek of tijdschrift kunt ontspannen?

Ik weet dat het badkledingdag is, dat is geen probleem.

(Andere opties voor een activiteit ook welkom natuurlijk. Ik heb wel eens wat tijd overbrugd in de OBA, dat is ook een optie)
Museum? Hoewel, zal op zaterdag wel druk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dank je. Tips voor rustige musea zijn ook welkom idd. Iets wat niet interessant is voor kinderen. Belangrijk is ook dat er een kluisje of bewaakte garderobe is want ik heb een grote tas mee. Vinden musea nooit zo leuk ;-)
Ben een groot fan van Spa zuiver, hoewel ik meestal het weekend vermijdt omdat het dan best druk is.
Alle reacties Link kopieren
Dank je! Zie dat die wel wat duurder is, maar voor één keer wel een optie. Badjas etc kan ik gewoon zelf meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Spa zuiver!
Een zebra is geen paard met strepen
wellness1926 is echt mini, heeft geen buiten.
Alle reacties Link kopieren
Konijntje999 schreef:
08-03-2019 12:01
wellness1926 is echt mini, heeft geen buiten.
Goed dat ik het hier even vraag. Het laatste waar ik behoefte aan heb is tussen twee afspraken door een paar uur in een mini-wellness te zitten ;-)
Alle reacties Link kopieren
Maar dan zit je nog wel de hele avond met je natte spullen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Bij de avondafspraak is een kluisje. Maar idd, even over nadenken of huren dan niet handiger is.
Alle reacties Link kopieren
In een kluisje zijn je spullen nog steeds nat, dat bedoel ik.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ja, haha dat wel. Het is nog even puzzelen. Als ik badjas en handdoeken huur ben ik wel meer geld kwijt maar heb minder gesjouw en idd niet die natte spullen s avonds.

Hoor alleen net dat ik ook een laptop moet meenemen naar mijn afspraak en dan zit ik daar dus ook weer mee.
Ik zou gewoon naar de film gaan denk ik.
Alle reacties Link kopieren
pocahontas2 schreef:
08-03-2019 13:04
Hoor alleen net dat ik ook een laptop moet meenemen naar mijn afspraak en dan zit ik daar dus ook weer mee.

Doe stop je toch ook in je locker? Die bij Spa Zuiver zijn groot genoeg.

En kijk even op Social Deal, ze hadden laatst een aanbieding van Zuiver.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Film had ik nog niet eens aan gedacht, haha. Blij met jullie tips :-)
Als ik naar de sauna ben geweest even ik helemaal lui. Daarnaast vind ik het altijd zonde om dan make up op te doen als je net zo lekker fris bent. Joggingpak aan en naar huis.
Daarom zou ik zoiets niet tussen werkafspraken doen, alle relaxtheid gelijk weg.
Ik zou zoiets doen als naar de film dus. (Nouja ik zou winkelen maar dat is je ding niet zo denk ik)
Alle reacties Link kopieren
Haha er was een vette kortingsactie en die heb ik geboekt + badjas. Hoef ik inderdaad niet de hele stad door met een natte badjas. Slippers neem ik wel mee en twee sporthanddoeken.

Laptop was bij nader inzien niet nodig dus dat scheelt ook gesjouw.

Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Het zijn geen werkafspraken, dat scheelt al. Er zitten alleen heel veel uren tussen. Winkelen vind ik idd erg druk in Amsterdam en al helemaal op zaterdag.

Maar het is geregeld!
Alle reacties Link kopieren
Het was heerlijk. Echt!

De drukte viel me nog mee. Mensen zijn vaak wel stil in de sauna's/baden. Niet zo'n kippenhok als ik elders wel eens meegemaakt heb.

Het was inderdaad goed dat ik niet met mijn eigen badjas heb lopen sjouwen de hele dag. Enige tegenvaller was dat ik vanaf de ochtendafspraak naar de sauna nog best een lange reis had. Stuk lopen, koud, etc.

Nouja nog een tegenvaller was dat ik er na het saunabezoek idd niet uitzag. Had wel shampoo mee maar geen stylingproducten en ik leek wel een vogelverschrikker na de hele middag chloorwater.

Ik heb wel even echt kunnen ontspannen. De ochtendafspraak was intensief. Voor herhaling vatbaar maar dan liever op een rustigere dag. Ik ga de kortingsbonnen in de gaten houden, het scheelde behoorlijk vandaag ;-)
pocahontas2 schreef:
10-03-2019 01:11
Het was heerlijk. Echt!

De drukte viel me nog mee. Mensen zijn vaak wel stil in de sauna's/baden. Niet zo'n kippenhok als ik elders wel eens meegemaakt heb.

Het was inderdaad goed dat ik niet met mijn eigen badjas heb lopen sjouwen de hele dag. Enige tegenvaller was dat ik vanaf de ochtendafspraak naar de sauna nog best een lange reis had. Stuk lopen, koud, etc.

Nouja nog een tegenvaller was dat ik er na het saunabezoek idd niet uitzag. Had wel shampoo mee maar geen stylingproducten en ik leek wel een vogelverschrikker na de hele middag chloorwater.

Ik heb wel even echt kunnen ontspannen. De ochtendafspraak was intensief. Voor herhaling vatbaar maar dan liever op een rustigere dag. Ik ga de kortingsbonnen in de gaten houden, het scheelde behoorlijk vandaag ;-)
Goed idee dus!! Heerlijk.
Fijn dat je een ontspannen middag had!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven