Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen in gezicht?!

15-03-2019 02:36 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond allemaal,

Ik zit met het volgende ik ben een man van 26 en ik ben zo’n 1.80. Ik weeg niet meer dan 60/65 kilo en dat heb ik ook nooit gewogen. Vrij iel dus voor mijn postuur, ik kan echt nauwlijks aankomen in gewicht en ik vreet al jaren wat ik wil zoveel ik wil. Er komt echt niks bij. Afijn, nu sinds een aantal maanden krijg ik wel een enorm dik gezicht(wangen).

Kom ik is aan is dit niet bij me armen of benen nee precies me gezicht -_- ...
Mijn vraag concreet, weet iemand hoe het komt dat ik uitgerekend in mijn gezicht aan kom? En valt er iets tegen te doen om weer een smallere kop te krijgen?

Ik las wel iets over veel water drinken wat ik gewoon letterlijk niet tot nauwlijks doe..

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je je ongezonde leefpatroon en rare denkbeelden weleens met je huisarts besproken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je drinkt geen water? Wat drink je dan?

Je kan niet plaatselijk afvallen. Lijkt me ook heel raar dat je alleen in je gezicht dikker wordt. Heb je je gewogen en hoe veel ben je aangekomen?
Denk je alleen zelf dat je gezicht dikker is of zeggen anderen dit ook?
Alle reacties Link kopieren
Drink je alcohol?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
15-03-2019 06:29
Je drinkt geen water? Wat drink je dan?
Kun jij niks anders bedenken om te drinken? :sarcastic:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Drink je veel energiedrank of suikerhoudende dranken zoals cola of overige frisdrank?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Solomio schreef:
15-03-2019 06:44
Kun jij niks anders bedenken om te drinken? :sarcastic:
Ik kan me niet voorstellen dat je nooit water drinkt nee. Ik drink wel eens wat anders, maar meeste water.

Als to meeste frisdrank of bier drinkt snap ik wel dat hij een plofkop krijgt.

Maar wie drinkt er nou nooit water?
Ik drink thee met 1 klontje suiker of melk. Dat is eigenlijk hoe ik de dag doorkom. Af en toe wat anders, maar bijna geen water.

Ik vind TO's verhaal nog een beetje onduidelijk. Komt hij nu wel of niet in kg aan? Is zijn gezicht echt voller, ook volgens anderen?
Alle reacties Link kopieren
joysjuhhh schreef:
15-03-2019 07:19
Ik drink thee met 1 klontje suiker of melk. Dat is eigenlijk hoe ik de dag doorkom. Af en toe wat anders, maar bijna geen water.

Ik vind TO's verhaal nog een beetje onduidelijk. Komt hij nu wel of niet in kg aan? Is zijn gezicht echt voller, ook volgens anderen?
Het topic gaat niet over jou.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
15-03-2019 07:06
Ik kan me niet voorstellen dat je nooit water drinkt nee. Ik drink wel eens wat anders, maar meeste water.

Als to meeste frisdrank of bier drinkt snap ik wel dat hij een plofkop krijgt.

Maar wie drinkt er nou nooit water?
Ik drink nooit water.
Ik drink koffie, thee, melk, limonade.
In mijn beleving is dat ook water, met een smaakje.
Maar alleen water? Alleen in nood.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Kom ik is aan is dit niet bij me armen of benen nee precies me gezicht -_-

Dat is de vloek van de spellingsnazi.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
15-03-2019 07:26
Dat is de vloek van de spellingsnazi.
:applause: :HA:
Say it like you mean it.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
15-03-2019 07:26
Dat is de vloek van de spellingsnazi.
:rofl:
viva-amber schreef:
15-03-2019 07:21
Het topic gaat niet over jou.
Hahaaha dacht precies hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
15-03-2019 07:06
Ik kan me niet voorstellen dat je nooit water drinkt nee. Ik drink wel eens wat anders, maar meeste water.

Als to meeste frisdrank of bier drinkt snap ik wel dat hij een plofkop krijgt.

Maar wie drinkt er nou nooit water?

Oh is daar een causaal verband tussen dan? :wtf:
.
ga sporten
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet normaal; misschien heb je een hormoonprobleem. Ik zou de huisarts consulteren.

Misschien syndroom van Cushing?
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aa ... kking.html
Dan moet het maar zoals het kan
Ik zou naar de huisarts gaan. En verder: Sporten en gezond eten!
Alle reacties Link kopieren
Om op wat reacties terug te komen, ja het viel mij zelf al een tijd op. Maar hoor het ook veel van mensen om mij heen dat ik een dikker gezicht krijg.

Ik ben qua lichaamsvet denk ik zelfs weer afgevallen, weekje ziek geweest weinig eetlust en zie dat gelijk bij mijn armen voornamelijk. Gelaat nog steeds vol, dus het lijkt los te staan van elkaar.

Ook ben ik bezig met sporten, vooralsnog sporadisch maar wil er zeker meer fanatiek mee aan de slag gaan.

Ik had overigens nog een andere vraag, kan het kwaad om weight gainer shakes te drinken zonder dat je intensief aan het sporten bent?
Klinkt niet heel lekker die shakes. Waarom wil je die drinken?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer het om eiwitrijke shakes gaat dan zou ik dat niet combineren met te weinig water drinken zoals je nu doet. Eiwitten kunnen de nieren belasten en je nieren werken mede goed wanneer je genoeg water drinkt. De combi van shakes met te weinig water drinken is dus niet handig.

Waarom eet en drink je niet normaal?

Wanneer je griep hebt en verkouden bent en je bijholten zitten vol of je klieren zijn opgezet dan is het logisch dat je hoofd wat boller is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel alcohol drink je? Hier krijg je ook een opgeblazen gezicht van. Drink je niet of bijna niet (hoewel sommige mensen veel drinken en het ‘bijna niets’ vinden), dan zou ik naar de HA gaan. Er was vorig jaar ook een bn er die plots een dik hoofd kreeg, volgens mij uit gtst. Dat was iets medisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven