Lijf & Lijn alle pijlers

Schaamstreek scheren apparaat?

17-03-2019 16:53 21 berichten
Hey dames,

Ik ben zwanger en het wordt per week een grotere uitdaging om mezelf te scheren. En ik wil het toch een beetje netjes houden.

Op de tast met een mesje vind ik doodeng, heeft iemand een goede tip voor een (klein) scheerapparaat waarmee je overal een beetje goed bij kan?

En ja, Ik weet dat het manlief en de professionals geen ruk interesseert als ik een bos haar heb staan, maar dat is de reden ook niet. Als het langer wordt gaat het bij mij altijd erg jeuken en ik vind het niet hygiënisch (alles blijft er lekker in hangen ect, bah)....

Alvast bedankt voor tips :)
Alle reacties Link kopieren
Koop een ladyshave. Maar ook daar kan je vel tussen raken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer mezelf eigenlijk altijd in bad, onder water, nieuw mesje, wel altijd een hand over de uitstekende delen. Gaat prima. En anders laat je je man het doen.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
ik ben ooit overgestapt naar wilkinson intuition omdat ik me nogal makkelijk sneed.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik ging op den duur in bad als ik mezelf moest scheren. Beetje onderuit liggen en been optrekken, ging prima. Maar weet niet of je een bad hebt?
Ik heb laatst de Veet sensitive precision beauty styler gekocht voor mijn bikinilijn. Vind hem wel fijn want het is lekker klein dus je kunt overal beter bij. Was laatst bij de Etos in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Alles blijft er lekker inhangen? Bij mij hangt er nooit iets in. Ik was me gewoon 1 of 2 x per dag...
Alle reacties Link kopieren
Kan je man je niet scheren? Mannen weten prima hoe een scheermes werkt en het kan vaak een erotisch gebeuren zijn.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna benieuwd wat er dan allemaal in blijft hangen😲.
Maar goed, elke dag douchen is mss een idee
Alle reacties Link kopieren
Ontharingscreme
Haha, ik verwoord het mss niet geweldig maar met dingen die erin blijven hangen, bedoel ik dat als je naar de wc gaat en veegt, het ook gewoon tussen de haren terecht komt (bij kleine boodschap en afscheiding) ook al zie/voel je dat niet. En ik douche dagelijks maar niet na elke wc beurt. Geen probleem als anderen het geen probleem vinden, ik vind het bij mezelf niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
Toch maar eens laten doen door een “wax-professional” een optie? Hoeft het ook minder vaak.

(Hoe noem je zo iemand?!)
Nou, ik zou het er mooi bij laten. Even een paar maanden harig, niemand die het ziet. Zelf heb ik de dag voor mijn bevalling nog wel even mijn benen geschoren. Ook onzin natuurlijk, maar het stond toch net wat leuker op de foto’s (die ook niemand te zien krijgt).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het nu juist maar laten groeien. Als de haartjes langer zijn dan jeukt het niet meer. Na je bevalling heb je vast geen zin om direct te gaan scheren..... brrrrr als je hechtingen en dat soort dingen hebt dan ben je blij dat je zonder al teveel pijn kunt plassen, laat staan dat je dan daar wilt gaan scheren.....
summer is a state of mind
c_est_moi schreef:
17-03-2019 19:37
Ik zou het nu juist maar laten groeien. Als de haartjes langer zijn dan jeukt het niet meer. Na je bevalling heb je vast geen zin om direct te gaan scheren..... brrrrr als je hechtingen en dat soort dingen hebt dan ben je blij dat je zonder al teveel pijn kunt plassen, laat staan dat je dan daar wilt gaan scheren.....
Nee daar heb je ook een punt, na de bevalling gaat er sowieso even vast niks aan gebeuren :-P)
Laat het maar staan, heeft de kleine al direct een kraagje tegen de kou als ie met zijn koppie komt piepen!

Geniet - geschoren of niet - van de zwangerschap en een wolk van een baby gewenst!
Gewoon, met de trimmer van mijn man. :hihi: Spiegel erbij, en zo gepiept! Niet tegen hem zeggen hoor :biggrin:
mammezel schreef:
17-03-2019 22:44
Laat het maar staan, heeft de kleine al direct een kraagje tegen de kou als ie met zijn koppie komt piepen!

Geniet - geschoren of niet - van de zwangerschap en een wolk van een baby gewenst!
Haha dankjewel!!!
FunnyFace8 schreef:
17-03-2019 23:31
Gewoon, met de trimmer van mijn man. :hihi: Spiegel erbij, en zo gepiept! Niet tegen hem zeggen hoor :biggrin:
En hij maar denken: ik had mn trimmer toch schoongemaakt? :rofl:
Juist wel scheren, al dat gore bloed, stolsols en stukje na de bevalling in dat schaamhaar: :sick: dat wil je toch niet?

Hier ging ik één week voor de uitgerekende datum naar de hars/wax salon. Heb het als heel prettig ervaren, een vagina zonder schaamhaar in de kraamweek!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan voor kort trimmen gaan in plaats van scheren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven