Lijf & Lijn alle pijlers

Neptietjes bh advies

18-03-2019 16:49 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames met borstprotheses?

Vroeger was ik vel over bot en nu heb ik 350 cc dit komt ongeveer op een c cup neer.
Nu er wat zit is het duidelijk dat mijn borsten breed staan. De tussenruimte is veel. Is er lingerie die dit naar elkaar kan brengen? Heb nooit gekeken naar zulke dingen omdat ik bh .s niet aan kon.
6 weken na de operatie ben ik naar een goede lingeriezaak gegaan en heb mooie setjes voor 360 euro gekocht. Helemaal blij. Maar soms wil ik in een truitje wat creeeren. Misschien een spleetje of wat bolling. In de lingeriezaak advieseerde de verkoopster mij geen push up omdat het niet lekker zou zitten , vulling op vulling en voor de vorm. Weet het niet meer zo precies, is nu 1 jaar terug. Ze had zelf ook neppers.
Iemand hier met neppers die wat tips kan geven?

Ik zou verder graag slappe bh.s dragen. Maar die kan ik helaas niet hebben omdat mijn borsten wat ongelijk zijn. De gerimpelde stof stoort mij dan. Ik draag nu bh.s die voorgevormd zijn.

De borsten zijn prachtig en wil eerst kijken wat lingerie kan doen. Anders ga ik nogmaals praten met een chirurg, want het is nu erg vervelend dat er een hand tussen past. Het is mijn bouw en natuurlijke vorm. Maar heb nu een stap gehad, dus de puntjes op de i kan dan ook nog wel. Het voelt als halve stap omdat je toch een wens vooraf hebt eer je de stap na jaren zet.

Ik snap jullie gedachten zeker en zomaar ingrijpen is niet altijd goed. Maar dit speelt al jaren en zoek dus tips over hoe ik mijn vrouwelijkheid nu kan gebruiken om mooie kleren te dragen en sexy te zijn. Voor mij is dat met een lager truitje en mooie bh. Nemen zoals ik ben heb ik op dit moment niet veel aan. Mijn lelijke neus en knieën kunnen daarmee zeker door. De borsten niet .
Wat een verschrikkelijke topictitel gebruik je. Ontzettend respectloos naar jezelf toe.
gizzmo-returns schreef:
18-03-2019 16:51
Wat een verschrikkelijke topictitel gebruik je. Ontzettend respectloos naar jezelf toe.
Dit.

Waar kan een hand tussen? Dus echt als het op je bortskas ligt of gewoon tussen je borsten.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met push up? Als je perse die bolling/gleuf wilt, dan moet je gaan voor een bh die de boel opdrukt. Dus of een te kleine of push up.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Tja, 350 cc is ook erg veel voor weinig ruimte. Ik hoop voor je dat je niet van die rimpels krijgt, dat ziet eruit alsof er vingers in drukken.
Alle reacties Link kopieren
Je had natuurlijk ook de titel: bh advies na borstvergroting kunnen geven dat oogt nogal anders.

In ieder geval gewoon weer terug naar een goede lingeriezaak.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-03-2019 16:51
Wat een verschrikkelijke topictitel gebruik je. Ontzettend respectloos naar jezelf toe.
Als je mij niet kent kan dat zo over komen ja.
Gelukkig is dat het niet. Ik ben een pracht persoon die nu balans heeft tussen andere helpen en zichzelf niet meer vergeten.
Ik heb geen protheses maar wel ruimte tussen mijn borsten. Tot heden nooit voor elkaar gekregen ze dusdanig bij elkaar te krijgen dat er een spleet ontstaat. Met een push-up krijg ik gewoon een mooie ronding boven de cup.

Ik mis het niet, maar jij wel dus vraag de cosmetisch arts eens? Denk je niet dat je aan komt op een grotere cup?
Alle reacties Link kopieren
Monstrea schreef:
18-03-2019 17:03
Als je mij niet kent kan dat zo over komen ja.
Gelukkig is dat het niet. Ik ben een pracht persoon die nu balans heeft tussen andere helpen en zichzelf niet meer vergeten.

En implantaten hebben dat verschil gemaakt? Bijzonder.
.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
18-03-2019 16:53
Dit.

Waar kan een hand tussen? Dus echt als het op je bortskas ligt of gewoon tussen je borsten.
Tussen mijn borsten als ik sta. Chirurg zei dat ik een breed borstbeen heb. En brede schouders, maar op dat/dit moment kan mijn huid niet meer aan. Een grotere borst zou prima staan, maar moet niet met meer risico gedaan worden.

Als ik lig vallen ze opzij. Als ik op mijn zij lig heb ik ze wel op elkaar met een spleetje. Alleen is de bovenste dan platter en kleiner gevallen zeg maar. Maar dan even groot en als ik sta wil ik dat beeld dus graag in een truitje met uitgaan bijv.
Alle reacties Link kopieren
Dit kan met een push up BH, maar de ervaring is dat na de operatie de huid zo strak staat en dus de borsten vrij "hard" zijn dat de borsten zeg maar winnen van de BH.
Als alles wat zachter en flexibeler is geworden kan het vaak wel. Dus ik ging nog maar een keertje naar een lingeriezaak.
Alle reacties Link kopieren
laatbloeiertje schreef:
18-03-2019 17:05
Ik heb geen protheses maar wel ruimte tussen mijn borsten. Tot heden nooit voor elkaar gekregen ze dusdanig bij elkaar te krijgen dat er een spleet ontstaat. Met een push-up krijg ik gewoon een mooie ronding boven de cup.

Ik mis het niet, maar jij wel dus vraag de cosmetisch arts eens? Denk je niet dat je aan komt op een grotere cup?
De standaard shirts zie je recht borstkas. Push up schijnt niet goed te zijn. Bij natuurlijke borsten kan je meer doen qua verplaatsen. Maar ik ga eens moed verzamelen weer het hokje in te duiken en vragen wat ik met dit kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
18-03-2019 17:05
En implantaten hebben dat verschil gemaakt? Bijzonder.
En veel gespreken met de psycholoog. Maar dat doet er nu niet toe. Ik wil graag na mijn verleden met topjes nu ik borsten heb, weten welke lingerie ik moet hebben voor lekker te genieten van de vrouwelijke rondingen. Daar kunnen we het nu bij laten. Vervelende opmerkingen heb ik niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Monstrea schreef:
18-03-2019 17:16
En veel gespreken met de psycholoog. Maar dat doet er nu niet toe. Ik wil graag na mijn verleden met topjes nu ik borsten heb, weten welke lingerie ik moet hebben voor lekker te genieten van de vrouwelijke rondingen. Daar kunnen we het nu bij laten. Vervelende opmerkingen heb ik niks aan.
Zoek eens op maximizer bh's
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf jaren geleden een borstvergroting ondergaan. Ik val best wel over je taalgebruik : neptietjes, wie heeft ook neppers.
Kom op, doe even normaal. Ik heb geen neppers, ik heb een borstvergroting ondergaan. Waarom dat denigrerende taalgebruik?
En hoezo denk jij dat anonieme mensen op een forum jou ongezien beter kunnen adviseren dan iemand in een goede lingeriezaak?
Je lijkt te provoceren.
Monstrea schreef:
18-03-2019 17:12
De standaard shirts zie je recht borstkas. Push up schijnt niet goed te zijn. Bij natuurlijke borsten kan je meer doen qua verplaatsen. Maar ik ga eens moed verzamelen weer het hokje in te duiken en vragen wat ik met dit kan doen.
Klinkt wel logisch inderdaad, het is dan vrij hard vergeleken met een zachte, natuurlijke borst. Ik hoop voor je dat het met wat goed advies wel lukt.

Ik heb trouwens ook een brede borstkast/borstbeen. Voordeel is wel dat je een diepe top of een knoopje extra open kan laten zonder dat het als té sexy wordt bestempelt. Voor op de casual momenten dan. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Monstrea schreef:
18-03-2019 17:16
En veel gespreken met de psycholoog. Maar dat doet er nu niet toe. Ik wil graag na mijn verleden met topjes nu ik borsten heb, weten welke lingerie ik moet hebben voor lekker te genieten van de vrouwelijke rondingen. Daar kunnen we het nu bij laten. Vervelende opmerkingen heb ik niks aan.

Nou je begon er zelf over hoor.. :flag:
.
Monstrea schreef:
18-03-2019 17:03
Als je mij niet kent kan dat zo over komen ja.
Gelukkig is dat het niet. Ik ben een pracht persoon die nu balans heeft tussen andere helpen en zichzelf niet meer vergeten.
Whut?
taal en toon
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-03-2019 16:51
Wat een verschrikkelijke topictitel gebruik je. Ontzettend respectloos naar jezelf toe.
En naar alle vrouwen die een borstprothesen dragen.
Monstrea schreef:
18-03-2019 17:08
Tussen mijn borsten als ik sta. Chirurg zei dat ik een breed borstbeen heb. En brede schouders, maar op dat/dit moment kan mijn huid niet meer aan. Een grotere borst zou prima staan, maar moet niet met meer risico gedaan worden.

Als ik lig vallen ze opzij. Als ik op mijn zij lig heb ik ze wel op elkaar met een spleetje. Alleen is de bovenste dan platter en kleiner gevallen zeg maar. Maar dan even groot en als ik sta wil ik dat beeld dus graag in een truitje met uitgaan bijv.
Dat is toch gewoon zoals bij elke vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Dit is precies wat veel mensen zich niet realiseren; een operatie is fijn maar niet zaligmakend. Ik onderging ooit een verkleining maar kan echt niet elke bh dragen. Die voorgevormde, die momenteel het meest verkocht worden, passen nooit. Push ups al helemaal niet. Helaas, want er zijn erg mooie bij.
(Hoewel push up voor mij dan weer niet zo nodig hoeft, heb ze niet voor niks laten halveren).

Afijn. Het is wat het is en nee, ik krijg het ook niet echt bij elkaar.

Maar.
Mijn dochter heeft laatst een voorgevormde bh gekocht met allerlei touwtjes en bandjes. Juist als het iets verder uit elkaar staat is dat erg leuk. De jongens/mannen uit haar klas hadden hun ogen op steeltjes terwijl je dus echt niks anders zag dan wat bandjes.
Misschien kun je eens verder kijken dan alleen de boel dichter bij elkaar brengen (wat waarschijnlijk niet de beste optie is in jouw geval).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven