Lijf & Lijn alle pijlers

Kaal is de mode

24-03-2019 11:07 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien vreemd om dit als man hier te plaatsen maar;

Hoe krijg je een glad resultaat na het scheren van de intieme zone? Ik krijg vaak rode uitslag of bultjes. Niet zo mooi natuurlijk. Iemand serieuze tips?
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw en goed (niet zo’n goedkoop) scheermesje gebruiken.
Goed inzepen met Dove zeep en dan scheren met een nieuw mesje. Een goede inderdaad.
Met de haarlijn mee scheren.
Alle reacties Link kopieren
Na het scheren deppen met een goedje dat Ingrow stop heet. Dat is tegen uitslag en ingegroeide haartjes na het scheren. Ik vind t geweldig spul. Niet goedkoop trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Heb mesje van Gilette...
trouwens bedankt voor de reacties nu al! Vond het nogal raar dit hier te vragen🙈
Niet scheren, hoezo kaal is de mode?
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 24-03-2019 11:19
2.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik1980 schreef:
24-03-2019 11:13
Heb mesje van Gilette...
trouwens bedankt voor de reacties nu al! Vond het nogal raar dit hier te vragen🙈
Nee hoor, niet raar.
gizzmo-returns schreef:
24-03-2019 11:16
Niet scheren, hoezo kaal os de mode?
Dat vroeg ik mij ook al af, waarom bepaal jij niet je eigen mode.
Alle reacties Link kopieren
Nouja gizzmo-returns.... mijn vriend en ik vinden dat wel de mode 😂
Alle reacties Link kopieren
Ik houd niet van een kale schaamstreek, net alsof je iemand van 12 jaar in je bed hebt. Iets bijwerken als de haargroei echt excessief is, tot daar aan toe, maar anders liever niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Waxen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Viva-Amber dat klinkt echt héél pijnlijk!!
pejeka schreef:
24-03-2019 11:20
Ik houd niet van een kale schaamstreek, net alsof je iemand van 12 jaar in je bed hebt. Iets bijwerken als de haargroei echt excessief is, tot daar aan toe, maar anders liever niet.
Dat is een kwestie van smaak. Ik vind het wel mooi en fris. Ik vind het ook fijn als een man zijn oksels scheert.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik geen speciale scheerschuim oid, maar zeepvrije wasemulsie van de Aldi of sensitive shower gel van de AH, zo'n 2x per week.
Na het douchen een bodylotion van Inecto met arganolie waar ik me helemaal mee insmeer en ook op de "driehoek", benen na scheren ook.

Ik heb een gevoelige huid die niet tegen allerlei doucheproducten of bodylotions kan, maar op deze manier nooit enige last van bultjes of andere irritaties (en ik scheer niet met de groeirichting mee zelfs).
Misschien scheelt het dat ik me in bad scheer? (schijnt te helpen als het door warme water al wat zacht is daar)?

Mesje moet wel nieuw, scherp en schoon zijn, altijd na afspoelen rechtop laten drogen!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
zelfs met de beste mesjes krijg je bulten, ingegroeide haren, rode schaafwonden etc. je punami is er gewoon niet op gemaakt om glad te scheren. Schaamharen hebben een functie, ze houden de gemene bacteriën uit je vagijn zodat je geen akelige infecties krijgt waardoor je ruikt naar drie weken oude paling in een warme zomer of witte vloed zo dik als muurvuller krijgt.
Blondie456 schreef:
24-03-2019 11:39
Dat is een kwestie van smaak. Ik vind het wel mooi en fris. Ik vind het ook fijn als een man zijn oksels scheert.
een man met een geschoren oksel is als een man zonder ballen
In mijn ervaring wordt het steeds minder met de rode bultjes hoe vaker je het scheert. Ik had er in het begin ook last van, maar nu nog maar zelden. Ik gebruik wel altijd scheerschuim, maar niet altijd een even goed en scherp mesje.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen weer bedankt voor de tips! Ik weet van de functie af van de haartjes maar.... sorry ik wil ze er niet hebben.
ik1980 schreef:
24-03-2019 11:44
Iedereen weer bedankt voor de tips! Ik weet van de functie af van de haartjes maar.... sorry ik wil ze er niet hebben.
maar ze willen jou wel en zie daar is je probleem geboren
ik1980 schreef:
24-03-2019 11:13
Heb mesje van Gilette...
trouwens bedankt voor de reacties nu al! Vond het nogal raar dit hier te vragen🙈
Is toch niet raar? Je hebt het heel normaal geformuleerd.
Blondie456 schreef:
24-03-2019 11:39
Dat is een kwestie van smaak. Ik vind het wel mooi en fris. Ik vind het ook fijn als een man zijn oksels scheert.
Eens.
Ik laat mijn partner er vrij in, maar gelukkig scheert hij uit zichzelf.
Ik snap dat kaalscheren als man nooit zo, want waar stop je dan? De buik dan ook maar doen? Dan moet de borst ook. En de armen dan? Uiteindelijk is je hele bovenlijf kaal en dan zitten er twee van die harige benen onder. Die dan ook maar doen? Dan moet je reet ook. Kom op zeg. Mannen hebben lichaamshaar, deal with it.
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 24-03-2019 11:49
4.42% gewijzigd
S-Meds schreef:
24-03-2019 11:43
een man met een geschoren oksel is als een man zonder ballen
Wat een onzin.
RikM schreef:
24-03-2019 11:48
Ik snap dat kaalscheren als man nooit zo, want waar stop je dan? De buik dan ook maar doen? Dan moet de borst ook. En de armen dan? Uiteindelijk is je hele bovenlijf kaal en dan zitten er twee van die harige benen onder. Die dan ook maar doen? Dan moet je reet ook. Kom op zeg. Mannen hebben lichaamshaar, deal with it.
en elke dag anders krijg je stoppels.
Vesper- schreef:
24-03-2019 11:49
Wat een onzin.
zeker niet, een echte man heeft haar.
je wilt toch een man en geen baby in je bed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven