Lijf & Lijn alle pijlers

Sportscholen Groningen

27-03-2019 12:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik ben van plan binnenkort te gaan starten met sporten in een sportschool. Ik heb 2 jaar geleden een aantal maanden bij Basic fit Westerhaven gesport. Dit beviel mij niet goed. Ik heb erg veel overgewicht, en ik heb mij daar niet op mijn gemak gevoeld.

Heeft iemand ervaring met een andere sportschool in de stad? Een waar ook mensen zoals ik komen? Een sportschool die wat minder populair is onder fitte en strakke studenten?
Alle reacties Link kopieren
Curves
Ik woon zelf niet in groningen, dus veel fitness centra ken ik niet.
maar ben ooit wel eens met vrienden mee geweest naar martini plaza, en ik zie op google dat het nog steeds bestaat.
We waren zowat de enige die daar waren op dat moment, echt lekker rustig, en het was een niet al te groot sportcentrum.
Het hangt ook een beetje van de tijden af, of het druk is,
Ook weleens bij andere fitness centra geweest, en als je bijv 's ochtends gaat trainen, is het stukken rustiger dan bijv in de middag of de avond.
Curves inderdaad! Goede ervaringen mee. Hele fijne begeleiding ook.
Alle reacties Link kopieren
Martini fitness!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, ik ga me eens verdiepen in de genoemde sportscholen!
Alle reacties Link kopieren
Boxing stad Groningen.

Ik heb ook overgewicht en dit is de enige plek tot nu toe waar ik me echt fijn en welkom voel. Super goede begeleiding, groepslessen en personal training. Ik heb jaren gefitnesst maar daar moest ik mezelf letterlijk naartoe slepen. Bij Boxing stad Groningen ben ik nu sinds sept 2017 en ik baal er gewoon van als ik niet heb kunnen trainen!
Volg het pad van jou dromen, niet de snelweg van andermans verwachtingen.
Je zou ook eens kunnen kijken of je op den duur bootcamp kunt/durft te doen. Ik heb vroeger in Groningen gewoond en altijd een heel leuk groep gehad met bootcamp e.d., maar ik kan me voorstellen dat dat nog wat te snel is.

Heb je ook nagedacht of PT misschien niet iets voor jou kan zijn? Qua kosten snap ik wel als je nee zegt trouwens hoor. Is ook duur! Voor de rest waren sportscholen nooit mijn ding...
Alle reacties Link kopieren
Jillzred schreef:
27-03-2019 22:30
Boxing stad Groningen.

Ik heb ook overgewicht en dit is de enige plek tot nu toe waar ik me echt fijn en welkom voel. Super goede begeleiding, groepslessen en personal training. Ik heb jaren gefitnesst maar daar moest ik mezelf letterlijk naartoe slepen. Bij Boxing stad Groningen ben ik nu sinds sept 2017 en ik baal er gewoon van als ik niet heb kunnen trainen!
Dat klinkt goed, ik zal eens kijken op hun site!
Alle reacties Link kopieren
Sproetjespost schreef:
28-03-2019 08:59
Je zou ook eens kunnen kijken of je op den duur bootcamp kunt/durft te doen. Ik heb vroeger in Groningen gewoond en altijd een heel leuk groep gehad met bootcamp e.d., maar ik kan me voorstellen dat dat nog wat te snel is.

Heb je ook nagedacht of PT misschien niet iets voor jou kan zijn? Qua kosten snap ik wel als je nee zegt trouwens hoor. Is ook duur! Voor de rest waren sportscholen nooit mijn ding...
Na een tijdje, als ik wat gewicht verloren ben en wat uithoudingsvermogen erbij heb, zou bootcamp me inderdaad best leuk lijken. Is ook vaak buiten volgens mij? Lekkerder dan in zo’n bedompte sportzaal in elk geval!

PT heb ik inderdaad ook al naar gekeken, is voor nu helaas niet te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond zelf de BasicFit aan de atoomweg een stuk fijner en vooral rustiger! Ook minder studenten en meer 'normale' mensen. Ik deed toen ook een les PT per week bij de Anna de Kok studio voor 70 euro per maand. Alsnog duur maar voor personal training valt dat erg mee. Vond dat daar ook altijd alle soorten mensen kwamen, voelde ik me altijd wel fijn bij!

Ik ben trouwens niet bij Curves gaan sporten omdat ik hun openingstijden te beperkt vond, weet niet of dat nog zo is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven