Lijf & Lijn alle pijlers

Novashop dieet

04-04-2019 13:15 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben sinds vandaag begonnen met de 10 daagse starterspakket van novashop.

Zijn er meer die hiermee bezig zijn?

Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
Ik ben me bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Alle reacties Link kopieren
Watis dat voor dieet? Nee Google is niet stuk.
Alle reacties Link kopieren
Wegen de nadelen op tegen de voordelen?
Wat denk je dat het op de lange termijn doet?

Ik volg het Gezond Verstand dieet. Gevarieerd eten, weinig suiker, zoutloos, veel groente, 2 stuks fruit, kleine porties, veel bewegen, matig snoepen. Een heerlijk dieet waar ik me altijd goed bij voel.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Het is het zoveelste maaltijdvervangers-dieet waarmee lekker veel geld uit je zak geklopt wordt. Veel plezier ermee!
Het grootste nadeel is dat vooral je portemonnee er lichter van wordt.
Alle reacties Link kopieren
*Kettricken* schreef:
04-04-2019 13:27
Het grootste nadeel is dat vooral je portemonnee er lichter van wordt.
Sst, dat wil ze niet horen.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
04-04-2019 13:24
Wegen de nadelen op tegen de voordelen?
Wat denk je dat het op de lange termijn doet?

Ik volg het Gezond Verstand dieet. Gevarieerd eten, weinig suiker, zoutloos, veel groente, 2 stuks fruit, kleine porties, veel bewegen, matig snoepen. Een heerlijk dieet waar ik me altijd goed bij voel.
Ik hoef zelf nooit te lijnen (hooguit een beetje op te letten dat ik niet teveel snoep. Bewegen doe ik sowieso meer dan voldoende) dus heb weinig recht van spreken en heb er ook weinig verstand van. Maar ik zou zelf ook denken dat als je wil lijnen, je gewoon je gezond verstand moet gebruiken? Geen slechte tussendoortjes meer. Gezond eten. Genoeg bewegen. Dan kom je ook wel een eind toch? Meer verbranden dan dat je binnen krijgt..
Alle reacties Link kopieren
Nou, nou, nou, TO wil geen goedbedoelde waarschuwingen hè.

:roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
TO, als je wil afvallen; stop met vreten. Gewoon drie keer NORMAAL eten op een dag, zo rond de 1700 khal, is prima
De eerste 10 dagen kost het 115 euro. Je eet dus (niet lekker) voor meer dan een tientje per dag. En dat is de aanbieding. Vind ik niet goedkoop. Wat kost het daarna TO, heb je daar vooraf enig inzicht in gekregen?

Wat verwacht je van de eerste 10 dagen? Ga je sowieso door, of laat je dat afhangen van het resultaat?
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
04-04-2019 13:42
De eerste 10 dagen kost het 115 euro. Je eet dus (niet lekker) voor meer dan een tientje per dag. En dat is de aanbieding. Vind ik niet goedkoop. Wat kost het daarna TO, heb je daar vooraf enig inzicht in gekregen?

Wat verwacht je van de eerste 10 dagen? Ga je sowieso door, of laat je dat afhangen van het resultaat?
Heb het via sociale deal. Dus niet de volle mep voor betaald. Heb de pakket nu om te zien wat ik wel/niet lekker vind.
Ze hebben regelmatig kortingscodes waardoor je nooit volle mep hoeft te betalen.

Het is nu voor een kickstart te maken om daarna in fases eetpatroon aan te passen
Na deze 10 dagen ga je door met wat je wel lekker vindt, en vul je dat aan met 'gewoon eten'?
Alle reacties Link kopieren
*Kettricken* schreef:
04-04-2019 13:27
Het grootste nadeel is dat vooral je portemonnee er lichter van wordt.
Nog altijd goedkoper dan dat ik in supermarkt om boodschappen ga
vlekkebeest schreef:
04-04-2019 13:48
Nog altijd goedkoper dan dat ik in supermarkt om boodschappen ga


Nou, dat lijkt me sterk eerlijk gezegd. In mijn eentje at ik echt prima voor 50 euro per week.
Alle reacties Link kopieren
vlekkebeest schreef:
04-04-2019 13:48
Nog altijd goedkoper dan dat ik in supermarkt om boodschappen ga
Dat lijkt me sterk.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
vlekkebeest schreef:
04-04-2019 13:48
Nog altijd goedkoper dan dat ik in supermarkt om boodschappen ga
Echt? Wat haal jij dan in de supermarkt als je in je eentje voor 15 euro per dag aan eten haalt? Wij zijn met z'n zessen en eten voor ongeveer 15 euro per dag! (brood, beleg, fruit, avondeten, koekjes/chocola)
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur over dat geld, moet TO toch lekker zelf weten? Ik geef voor 2 personen ook meer dan 100 euro per week aan boodschappen uit hoor.

Ik ken het dieet niet. Doorgaans is het met diëten zo dat men het een tijdje doet (tot men er genoeg van heeft of genoeg is afgevallen) en daarna herpakken ze hun oude eetpatroon. Maar dat eetpatroon zorgde voorheen voor extra kilootjes en die zullen er nu dan ook weer bijkomen. Dus je moet sowieso, voor een duurzame verandering, ook iets in je normale eetpatroon veranderen.
Alle reacties Link kopieren
vlekkebeest schreef:
04-04-2019 13:48
Nog altijd goedkoper dan dat ik in supermarkt om boodschappen ga
Maar stel nou dat het werkt hè, wat ga je dan eten als je hiermee klaar bent?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een tijdje gedaan en viel wel wat af. De meeste tussendoortjes vond ik erg lekker zoals koekjes enz.

Maar alleen soep voor lunch is voor mij niet genoeg ook zakjes voor een omelet vind ik raar (dat kun je ook zelf heel makkelijk maken). Het avondeten in de zakjes vond ik ook niet lekker. Weinig smaak en vaak niet genoeg. Dan kun je toch zelf beter wat gezonds maken. Zit veel meer smaak aan en is gewoon niet zo chemisch.
Ik heb het dus ook niet zo lang volgehouden. Nu let ik zelf wat meer op de (ongezonde) koolhydraten en eet nu veel lekkerder en gevarieerder met dezelfde resultaten.
Alle reacties Link kopieren
loetje84 schreef:
09-04-2019 20:28
Ik heb het een tijdje gedaan en viel wel wat af. De meeste tussendoortjes vond ik erg lekker zoals koekjes enz.

Maar alleen soep voor lunch is voor mij niet genoeg ook zakjes voor een omelet vind ik raar (dat kun je ook zelf heel makkelijk maken). Het avondeten in de zakjes vond ik ook niet lekker. Weinig smaak en vaak niet genoeg. Dan kun je toch zelf beter wat gezonds maken. Zit veel meer smaak aan en is gewoon niet zo chemisch.
Ik heb het dus ook niet zo lang volgehouden. Nu let ik zelf wat meer op de (ongezonde) koolhydraten en eet nu veel lekkerder en gevarieerder met dezelfde resultaten.
Collega van mij deed dat, afvallen mislukte, maar stinken...
Zowel uit haar mond, als scheten...
Alle reacties Link kopieren
loetje84 schreef:
09-04-2019 20:28
Ik heb het een tijdje gedaan en viel wel wat af. De meeste tussendoortjes vond ik erg lekker zoals koekjes enz.

Maar alleen soep voor lunch is voor mij niet genoeg ook zakjes voor een omelet vind ik raar (dat kun je ook zelf heel makkelijk maken). Het avondeten in de zakjes vond ik ook niet lekker. Weinig smaak en vaak niet genoeg. Dan kun je toch zelf beter wat gezonds maken. Zit veel meer smaak aan en is gewoon niet zo chemisch.
Ik heb het dus ook niet zo lang volgehouden. Nu let ik zelf wat meer op de (ongezonde) koolhydraten en eet nu veel lekkerder en gevarieerder met dezelfde resultaten.
Vind aantal dingen ook niet lekker. Voordeel van de 10dagenbox is dat je kan kijken wat je wel en niet lekker vind.
Avondeten mag je aanvullen met groenten dus vind het daardoor goed te doen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
09-04-2019 21:32
Collega van mij deed dat, afvallen mislukte, maar stinken...
Zowel uit haar mond, als scheten...

Uit mond stinken komt door ketose.
Als je stopt en dan weer terug val in oud patroon kom je idd gewoon weer aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven