Lijf & Lijn alle pijlers

Eet- en sportdagboeken

17-04-2019 14:15 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd ontzettend boeiend om te weten wat iedereen op een dag eet en hoeveel iedereen per week sport. Niet om er elkaar op af te kraken of om er commentaar op te leveren, maar puur om inspiratie op te doen. :)

Dus mocht je zin hebben: gooi dan hier je eet- en sportdagboek!

De mijne:

O: magere kwark met banaan, zonnebloempitten en pure chocolade
T: rijstwafels met kipfilet, peperkoek
L: crackers met avocado, kipfilet en zout
T: mandarijnen
D: curry, pasta oid met veel groente
T: bakje kwark, chipje, crackers, snackgroente
Drinken: hele dag thee en water, in het weekend ook een paar (speciaal)biertjes.

Ik loop 2x per week hard en ga 2x per week naar de sportschool. Daar woon ik boven, dus de stap om te gaan wordt dan gelukkig ineens een stuk minder groot.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik doe mee.

Ik doe 4x in de week aan krachttraining (armen, benen, rug/schouders en billen) gevolgd door 20 minuten cardio.
En 1x in de week een cardio training van ong. 45-60 min, maar mocht het niet uitkomen/ik geen zin of tijd hebben dan skip ik die nog wel eens.

Gisteren:
O: Soja yoghurt vanille, granola, aardbeien en blokje pure (88%) chocolade
T: Stukje vlaai (jarige op kantoor)
L: Falafel (5 stuks) , doperwt(120 gr) en zoete aardappel (40 gr)
T: plakje peijnenburg 0% suiker
A: Salade, 30 gr aardappeltjes en een gehaktbal (rund)

Vandaag:
O: Magere kwark met wederom granola en aardbeien
T: Plakje peijnenburg 0% suiker
L: Falafel (5 stuks) , doperwt(120 gr) en zoete aardappel (40 gr)
T: Een peer
A: NOG GEEN IDEE. Heb nog een pompoensoepje staan, wellicht maak ik er een groentewrap bij met gerookte kip appel en walnoot.

Had lunch maandag geprept (was maandag mijn avondeten) dus dat was weer smullen. Zo vanuit kantoor de sportschool in voor een bil training en cardio
:cheer2:
Ik eet altijd 2 boterhammen als ontbijt en 2 boterhammen als lunch. Verder eet ik nog een bak sla, yoghurt met cruesli, avondeten en een bak fruit op verschillende tijden.
Per week doe ik 11 tot 12 uur duur/interval/tempotraining en een uurtje krachttraining.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven