Lijf & Lijn alle pijlers

Zijn tattoos tokkie?

17-04-2019 16:39 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 40+
Geen typische doorsnee vrouw van die leeftijd. Ik heb vrij veel tatoeages maar ik heb gestudeerd en werk op wo niveau. Er heerst nog een enorm vooroordeel en taboe op tatoeages. Ik heb behalve tattoos ook een aantal piercings.
Hoe denken jullie hierover en waarom?
Alle reacties Link kopieren
Met andere woorden: maken tattoos je kansarm en van een lagere sociale klasse?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het inmiddels niet meer tokkie omdat je het zoveel ziet. Ik ben blij dat ik er geen één heb. Ik vind het geen meerwaarde voor je lichaam. Integendeel zelfs. Ik hou zeker van een make-upje, kleurtje in m’n haar, leuke kleding etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dertiger en herken dit absoluut niet. Ken meer leeftijdsgenoten die wel tattoos hebben dan niet.

Vind tongpiercing en navelpiercing wel een beetje iets voor 16-jarigen, persoonlijk, maar wie ze neemt moet dat ook lekker zelf weten.

Als iemand ze echt in zijn gezicht heeft dan denk ik wel hmmm oke bijzondere keuze.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouwtheelepel- schreef:
17-04-2019 16:42
Met andere woorden: maken tattoos je kansarm en van een lagere sociale klasse?
Een sociale klasse heeft natuurlijk niets te maken met tattoos. Of je wellicht een keer een baan zal mislopen, dat kan natuurlijk. (Laat me vooropstellen: dat vind ik ook raar) Maar als je goed bent kom je wel aan de bak.
anoniem_376079 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 16:44
6.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik 30+ zit ook helemaal onder de tattoo’s.. sleeve, rug, benen. En 3 piercings. Maar ook ik mankeer niks aan mijn hersens. Ik heb ook een HBO opleiding succesvol afgerond, en werk ook op dat niveau. Helaas ligt er bij veel bedrijven helaas nog een taboe op inderdaad. Jammer.