Lijf & Lijn alle pijlers

Fatburner

19-04-2019 08:54 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net al een andere topic geplaatst maar dot vergeten.

Wie o wie heeft er ervaring met fatburners?

Ik wil deze graag voor een extratje tijdens het afvallen en sporten, alleen zal ik echt niet weten welke ik moet nemen. En ben ik eigelijk een beetje sceptisch of het wel echt werkt of niet..

Dus alle ervaringen zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn ze vooral heel erg ongezond. Zou er qua werking ook niet teveel van verwachten. Als zoiets zou werken, zou toch niemand meer dik zijn.
Alle reacties Link kopieren
Lekeer doen als je je hart op hol wilt helpen.
Een quick fix om af te vallen bestaat niet. :sigh:
.
Alle reacties Link kopieren
De cryolipolyse werkte ook niet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
miss_musica schreef:
19-04-2019 09:01
Volgens mij zijn ze vooral heel erg ongezond. Zou er qua werking ook niet teveel van verwachten. Als zoiets zou werken, zou toch niemand meer dik zijn.
Dit. Het is spelen met je gezondheid, en inderdaad, als dit echt werkte zou niemand meer dik zijn. Er zit niets anders op dan minder calorieën tot je nemen dan je verbruikt.
Ze doen niks behalve de illegale die doen wel wat maar zijn daarom zijn ze ook illegaal. Coke werkt ook of speed. Komt op hetzelfde neer
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt er alleen wel een hoge bloeddruk van.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Zoals al gezegd is, degene die werken zijn heel ongezond.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-04-2019 09:15
Je krijgt er alleen wel een hoge bloeddruk van.
Van illegale afvalpillen? Dat is dan in het gunstigste geval. Ze zijn destijds verboden omdat er letterlijk mensen dood bij neervielen. Je hartslag gaat dusdanig omhoog dat niet ieder hart dat aankan. En als jouw hart dat niet trekt, dan merk je dat pas als het te laat is.
Alle reacties Link kopieren
Het effect wat ze waarschijnlijk zullen hebben is dat je er heel gejaagd van gaat voelen door de cafeïne en niet dat je er vanzelf van afvalt. Bij het sporten is dat eventueel 'fijn', maar verder niet en heeft het ook geen effect. Als de werking afneemt dan kan je je heel moe voelen en zal je niet de eerste zijn die op dat moment meer gaat eten.

Neem gewoon een kop koffie voor het sporten aan. Dat is een veel minder overdreven stoot aan cafeïne en veel minder schadelijk voor je lijf (en in dit geval met name je hart). Mits je het met mate drinkt natuurlijk.
lorah wijzigde dit bericht op 19-04-2019 09:40
1.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze gebruikt toen ik wat jonger was. Toen ik veel bewoog had ik niet door dat ze wat deden. Tijd later toen ik minder obsessief sporte wel. Man kon niet in meer slaap komen. Ik had gewoon van die goedkope van Kruidvat huismerk. Ze zitten vol met cafeïne en andere energie opwekkende middeltjes. Volgens mij zijn mijn lijf en metabolisme er nog lang van van slag geweest. Lijkt me niet de beste oplossing. Gezondheid is belangrijker dan een mooi lijf. Moet of wil je echt afvallen voor je gezondheid dan zou ik naar een diëtiste gaan.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-04-2019 09:11
Ze doen niks behalve de illegale die doen wel wat maar zijn daarom zijn ze ook illegaal. Coke werkt ook of speed. Komt op hetzelfde neer
Dit serieus. Ik heb die illegale rommel geslikt en vond het zelfs erger dan coke of speed qua hartkloppingen en niet kunnen slapen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker gaan krachttrainen, met meer spierweefsel verbrand je lijf sowieso meer kcal.
Alle reacties Link kopieren
Bee_Kind schreef:
19-04-2019 09:40
Dit serieus. Ik heb die illegale rommel geslikt en vond het zelfs erger dan coke of speed qua hartkloppingen en niet kunnen slapen.
Dat vind ik niet gek. Ligt er ook aan hoeveel cafeïne je gewend bent en hoe groot je bent, hoeveel je weegt, etc. (en qua slapen het tijdstip van inname). De hoeveelheden van met name cafeïne die erin zitten zijn hoe dan ook niet te zuinig.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan middelen waardoor je wel 10% sneller kan afvallen. Je huisarts kan ze je voorschrijven, maar zal het vermoedelijk niet doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
https://www.fitsociety.nl/afvallen/phen ... -afvallen/

https://www.fitsociety.nl/fatburners/wa ... -afvalpil/
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
19-04-2019 09:46
Er bestaan middelen waardoor je wel 10% sneller kan afvallen. Je huisarts kan ze je voorschrijven, maar zal het vermoedelijk niet doen.
Die pillen zorgen ervoor dst je darmen minder vet uit je voeding opnemen, Je krijgt dan wel last van vetdiarree en gaat enorm stinkende winden laten. Dus als je dat er voor over hebt....
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
19-04-2019 09:53
Die pillen zorgen ervoor dst je darmen minder vet uit je voeding opnemen, Je krijgt dan wel last van vetdiarree en gaat enorm stinkende winden laten. Dus als je dat er voor over hebt....
Zo schijnt XLS Medical te werken. Je moet het er idd maar voor overhebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Vroeger wel gedaan, die met efedrine.
Wat voelde ik me daar een partij raar van.
Net zo raar als van een pilletje dus ben er al snel mee gestopt.
Oe, ja lekker echte stackers. Voor een avondje dansen dan. Totdat ze verboden werden. 100 jaar geleden. En terecht. :-D
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
19-04-2019 09:46
Er bestaan middelen waardoor je wel 10% sneller kan afvallen. Je huisarts kan ze je voorschrijven, maar zal het vermoedelijk niet doen.
Wanneer de ha dat kon dan waren er geen obese mensen meer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Na het gebruik van fatburners word je moddervet.
viva-amber schreef:
19-04-2019 11:12
Wanneer de ha dat kon dan waren er geen obese mensen meer.
Er zijn middelen die voor sommige mensen werken, of die als bijwerking hebben dat je er van afvalt. Maar er kleven zoveel nadelen aan dat je zo’n middel alleen krijgt als er cht geen andere opties zijn. Bijvoorbeeld versies van het hierboven genoemde xls medical kan worden voorgeschreven. Dan moet je trouwens naast die pillen nog steeds op dieet en meer bewegen, dus het zijn geen wonderpillen. En als je continu buikpijn hebt en winderig bent, zou je dan niet liever dat niet hebben en een beetje obees zijn?
Cateautje schreef:
19-04-2019 11:19
Na het gebruik van fatburners word je moddervet.
Lekker ongenuanceerd weer. Of je weer aankomt hangt van meerdere factoren af.
B
anoniem_385160 wijzigde dit bericht op 14-06-2019 03:44
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven