Lijf & Lijn alle pijlers

Tien dagen Herbalife

07-06-2019 12:59 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zei noooooooit dat ik van die smerige shakes ga nemen maar mijn personal trainer heeft me overgehaald.

Sinds een paar maanden train ik voor een fietswedstrijd en 5 weken geleden een nare blessure opgelopen. Gevolg was rust.

Inmiddels ben ik wat aan het opbouwen en dat gaat gelukkig goed! Alleen is mijn spier/vet massa een tikkie veranderd. Om weinig tijd verlies te hebben raadde mijn PT deze 10 dagen aan.

Heb er zo weinig zin in, wie heeft het gedaan. Bleef je er een beetje vrolijk onder? Ik mag er wel het eea bij eten middels een voor mij gemaakt voedingsschema.
Alle reacties Link kopieren
Gunst, bestaat die rommel van die dievenbende nog? Niet doen, het is een vorm vaneen piramidespel, en gaat alleen maar om zoveel mogelijk geld verdienen. Niet om je gezondheid
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon 1 zo’n bus via mijn PT. Volgensmij is dat een speciale lijn van Herbalife voor sportscholen enzo.

Iig ik hoef niks bij te kopen of minimale start hoeveelheden.

Ik dacht overigens net als jij dat het passé was haha die huisvrouwen meuk.
Alle reacties Link kopieren
Je PT is een smiecht of op zijn minst onkundig, ik zou een andere zoeken.
.
Alle reacties Link kopieren
Financeissues schreef:
07-06-2019 13:05
Ik heb gewoon 1 zo’n bus via mijn PT. Volgensmij is dat een speciale lijn van Herbalife voor sportscholen enzo.

Iig ik hoef niks bij te kopen of minimale start hoeveelheden.

Ik dacht overigens net als jij dat het passé was haha die huisvrouwen meuk.
Sure... geloof je het zelf? Een van mijn siblings is ook zo binnengehengeld. Dat heeft familierelaties ruim twee jaar op scherp gezet, totdat diegene wakker werd en die meuk aan de kant heeft gegooid. NOgmaals: trap er niet in
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Herbalife is behalve ordinaire oplichting via een piramide constructie, ook nog eens gewoon een crash dieet. Dus als je stopt, komt het er weer aan. Dan zal je PT vast adviseren om het nog een weekje te doen... Maar dan moet je wel weer betalen.

Als je wilt afvallen, maar tegelijk goed wilt sporten ga dan voor een goed sportdieet, vast genoeg info over te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Niet aan beginnen. Je wordt als het ware gegroomed. Bij ons was een collega die dat spul verkocht. Ze krijgen trainingen hoe ze potentiële klanten moeten inlijven. Echt niet doen hoor.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen! Inderdaad crashdieet. Je verbranding gaat ervan aan gort. En het is zeker piramide dus de volgende bus moet je kopen etc.
Alle reacties Link kopieren
Als je het via je PT kunt kopen, heeft hij als deze bus leeg is vast iets nieuws voor tussendoor. En daarna nog een die je niet hoeft te kopen, maar ja"Ik zou het wel doen, als ik jou was".
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk raadt hij dat aan als hij dat zelf verkoopt. Het is geen objectief advies, maar hij verdient hieraan. Ik hoop dat je dat snapt.

(Ik ken ook een PT die een Herbalife side hustle heeft, terwijl hij dat spul zelf nooit neemt.)
Alle reacties Link kopieren
Ik train al 2 jaar met hem, en die bussen Herbalife staan ook al twee jaar in de trainingszaal. Geloof niet zo dat ik na 2 jaar ineens een prospect ben.

Het doel is ook helder, blessure leed wegwerken. Hoef er geen 5 kilo mee af te vallen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
klassieke dealer truc: eerste beetje drugs is gratis
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd via marktplaats vaste verkoper. Veel goedkoper en mijn kilo’s zijn er altijd afgebleven. Ieder zo zijn ding maar voor mij werkt het.
Alle reacties Link kopieren
Financeissues schreef:
07-06-2019 13:39
Ik train al 2 jaar met hem, en die bussen Herbalife staan ook al twee jaar in de trainingszaal. Geloof niet zo dat ik na 2 jaar ineens een prospect ben.

Het doel is ook helder, blessure leed wegwerken. Hoef er geen 5 kilo mee af te vallen ofzo.
Nou, dan doe je het toch? Kom alleen dan niet over een half jaar huilen dat je er in getuind bent.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Financeissues schreef:
07-06-2019 13:39
Ik train al 2 jaar met hem, en die bussen Herbalife staan ook al twee jaar in de trainingszaal. Geloof niet zo dat ik na 2 jaar ineens een prospect ben.

Het doel is ook helder, blessure leed wegwerken. Hoef er geen 5 kilo mee af te vallen ofzo.
Je vraagt dus advies en als je het advies krijgt is dat onzin?
Financeissues schreef:
07-06-2019 13:39
Ik train al 2 jaar met hem, en die bussen Herbalife staan ook al twee jaar in de trainingszaal. Geloof niet zo dat ik na 2 jaar ineens een prospect ben.

Het doel is ook helder, blessure leed wegwerken. Hoef er geen 5 kilo mee af te vallen ofzo.

Nou, volgens mij is het doel: op een onnatuurlijke manier aan je spieren werken zodat je op tijd klaar bent voor je fietswedstrijd.

Ik lees op internet veel dat je dit nodig hebt voor je spieren en dat veel topsporters het gebruiken. Ik blijf het vreemd vinden dat je onnatuurlijke voeding nodig hebt om je lijf gezond te maken/houden.
Waarom laat je je dit aanpraten?je staat er niet achter, dus gewoon niet doen.
Financeissues schreef:
07-06-2019 13:39
Ik train al 2 jaar met hem, en die bussen Herbalife staan ook al twee jaar in de trainingszaal. Geloof niet zo dat ik na 2 jaar ineens een prospect ben.

Het doel is ook helder, blessure leed wegwerken. Hoef er geen 5 kilo mee af te vallen ofzo.
ik zou even de datum controleren in dat geval.... :idee:
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
07-06-2019 14:16
Waarom laat je je dit aanpraten?je staat er niet achter, dus gewoon niet doen.
Ik geloof wel in 10 dagen heel eiwitrijk eten om de verloren tijd van de blessures in te halen. En ik mag ook eten naast Herba Life, het is niet als afvalproduct.

Maar idd wat je zegt, ik heb niet zoveel met een poedertje. Het kunstmatige staat me tegen.
Tering in welke eeuw ben jij blijven hangen?
Alle reacties Link kopieren
Ditje schreef:
07-06-2019 13:59
Je vraagt dus advies en als je het advies krijgt is dat onzin?
Ik denk dat je de context niet begrijpt, net als al die anderen die bang zijn voor pyramide ed.

Ik heb géén overgewicht, wil niet afvallen. Ben ook geen topsporter, fiets alleen een wedstrijd van 235 km en loop 1 marathon per jaar. En heb dus een flinke blessure gehad waardoor ik 5 weken niks mocht doen en nu wil ik graag naar die fietswedstrijd en mis ik 5 weken training en spierbehoud.

Meer wedstrijden oid ga ik niet doen, want ik doe dit graag met een clubje vaste mensen en mijn gezin vraagt mijn overige tijd. Ik sport dus wel de rest van het jaar maar niet als een topsporter.

Ik was gewoon benieuwd wie ook wel eens shakes neemt en wat je er van vind. En of dat je er chaggerijnig van word ofzo.
Maar je hebt door al je sporten gewoon het zogenaamde spiergeheugen... Ik zou gewoon je verwachtte eindtijd aanpassen en verder trainen..
En als je dan die shakes neemt ipv normaal, gezond voedsel, dan is alles ineens hersteld?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat je met een eiwitrijk dieet zoveel mogelijk spierherstel wil bereiken. Ik snap alleen niet dat je dat met Herbalife doet, dat is gewoon chemische troep. Ik zou kwalitatief goede proteïnepoeder aanschaffen (ik zweer zelf bij Orangefit). Daarnaast lijkt het mij vooral belangrijk om realistisch te blijven. In 10 dagen herstel je gewoon niet van 5 weken blessure.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken maar één iemand die het gebruikte (de thee) en hij stopte er snel mee toen hij hartkloppingen kreeg en toen op Internet las dat hij niet de enige was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven