Lijf & Lijn alle pijlers

Bovenlip verdoofd na neuscorrectie, ervaringen?

08-06-2019 22:08 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

8 dagen geleden heb ik een neuscorrectie gehad. Alles is gelukkig goed gegaan en ik ben rustig aan me dagelijkse bezigheden weer aan het oppakken.

Mijn bovenlip en het stuk daarboven voelt alleen nog verdoofd, stijf en gek aan. Als ik lach gaan mijn wangen trillen en ik kan mijn boventanden niet bloot lachen.

Ik vroeg mij af of degenen die ook een neuscorrectie hebben gehad mij kunnen vertellen of zij dit ook hebben ervaren en hoe lang het ongeveer duurt voor het allemaal weer normaal aanvoelde.

Ik hoor het super graag en alvast bedankt voor jullie reactie!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met dit specifieke probleem, maar na een operatie aan mijn arm heb ik wel een tijdje een verdoofd gevoel gehad in mijn hand. Misschien eens bij de chirurg informeren?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
binnenkort nog controle? Kan je het daar even vragen.
Alle reacties Link kopieren
Goed in de gaten houden.. ik heb geen neuscorrectie gehad maar keer een ruggenprik.. maar dat stuk voelt als dood aan.. is nu dik 2,5 jaar geleden.. ze zeiden toen dat het binnen paar maanden je gevoel terug moest zijn..

Dus houd het goed in de gaten anders even dinsdag bellen voor opheldering
Alle reacties Link kopieren
Had je klachten dat je een neuscorrectie nodig had? Hebben ze daarom nog iets specifieks moeten doen? Hebben ze het met een flap gedaan?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
De eerstvolgende controle is ongeveer over 2 weken. Dinsdag ben ik inderdaad van plan om te bellen want het zit me niet erg lekker!
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
08-06-2019 22:20