Lijf & Lijn alle pijlers

Pmu wenkbrauwen laseren

15-06-2019 08:05 38 berichten
Ik ben ontevreden met mijn rechter wenkbrauw, hij zit een paar mm hoger dan mijn linker..

Nu zit ik eraan te denken om het te laten laseren.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het helemaal weg gegaan om blijf je het toch licht zien?
Alle reacties Link kopieren
Waarom teken je die andere niet een beetje bij?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Waarom teken je die andere niet een beetje bij?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat een beunhaas. Je mag toch verwachten dat iemand zijn beroep verstaat zeker als je in iemands gezicht iets heel expressiefs permanent gaat veranderen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
niemand, maar ook niemand is symmetrisch! Mensen die via allerlei manieren proberen om perfect te worden, zoeken vaak naar deze symmetrie. Ze worden daardoor echt niet mooier. Een gezicht en uitdrukkingen verliezen dan hun diepgang.

Een klein beetje symmetrie, dus een paar mm verschil, geeft je juist meer persoonlijkheid.

Grotere verschillen is een ander verhaal.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Wenkbrauwen heb je toch gewoon van nature? Waarom die dan weghalen en van die clownsstrepen laten zetten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
15-06-2019 08:58
Wenkbrauwen heb je toch gewoon van nature? Waarom die dan weghalen en van die clownsstrepen laten zetten?
Sommige mensen hebben van nature amper wenkbrauwen. :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Haasjehop schreef:
15-06-2019 09:00
Sommige mensen hebben van nature amper wenkbrauwen. :lightbulb:
Dan hoort dat van nature bij hun uiterlijk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
15-06-2019 08:58
Wenkbrauwen heb je toch gewoon van nature? Waarom die dan weghalen en van die clownsstrepen laten zetten?
Ze hoeven er niet voor weggehaald te worden hoor.
Sjulia schreef:
15-06-2019 09:02
Ze hoeven er niet voor weggehaald te worden hoor.
Ook dat.
Ik ben nu 47.
Toen ik klein was, was Brooke shields er ineens met volle wenkbrauwen net als ik.
Toen ik een twintiger was, was ik soms model. Altijd commentaar op mijn wenkbrauwen.
Strepen en dun waren toen in. Als oefenmodel voor cosmetica was een vooraanstaand visagist altijd aan het zeuren over mijn wenkbrauwen.
Ik vond het lelijk en super pijnlijk om mijn wenkbrauwen erg bij te werken, wel voelde ik me genoodzaakt om eromheen bij te werken
Resultaat: te ver tussen de wenkbrauwen weggehaald dus ook niet helemaal symmetrisch.
En: mode veranderd, dus nu zijn die wenkbrauwen weer in.
Veel dames van mijn leeftijd besteden veel geld aan weer vollere wenkbrauwen creëren.
Mijn idee is dus heel erg opletten met wat je met wenkbrauwen doet. Je wil ook nog eens laseren, heel definitief.
Geen gezicht is symmetrisch en al die modes komen en gaan.
Ik ben erg voor dat soort karakteristieke zaken laten hoe ze zijn.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
15-06-2019 09:02
Dan hoort dat van nature bij hun uiterlijk.
Tuurlijk.
Wenkbrauwen kunnen je gezicht anders heel wat meer uitstraling geven.
retrostar schreef:
15-06-2019 08:40
Wat een beunhaas. Je mag toch verwachten dat iemand zijn beroep verstaat zeker als je in iemands gezicht iets heel expressiefs permanent gaat veranderen.
Nou inderdaad . Mee terug gaan.
Snap btw sowieso eigenlijk niet al dat getimmer en geverf aan je natuurlijke gelaat..
Alle reacties Link kopieren
Maar wenkbrauwen zijn toch nooit precies gelijk? Als ik naar mijn eigen natuurlijke wenkbrauwen kijk zie ik ook dat de een iets hoger zit.
Alle reacties Link kopieren
Om te kijken of je het resultaat zonder wenkbrauw erg mooi vind, zou je kunnen overwegen om de verkeerde wenkbrauw helemaal te laten harsen. Dan zie je er hetzelfde uit als wanneer je de boel laat weg pmu-en, maar het is minder definitief.

Want dat bedoel je toch, één wenkbrauw helemaal weg? Of bedoel je van één wenkbrauw een deel weg, zodat die meer op de goede wenkbrauw lijkt?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
15-06-2019 09:02
Dan hoort dat van nature bij hun uiterlijk.
.
Haargroei ook. Zal ze haar benen, oksels en schaamstreek dan ook maar laten gaan? En alle mannen lekker hun snor en baard laten groeien?
Ik teken het niet bij omdat de wenkbrauw die ik niet mooi vind te hoog is, de boog is te hoog.

Dus als ik de andere bij teken, moet die ook hoger en dan heb ik 2 wenkbrauwen die ik niet mooi vind.

Ik had van mezelf hele volle wenkbrauwen, als tiener vond ik dat heel lelijk en ben ik zo fanatiek aan het epileren geweest voor een lange tijd dat er van die volle wenkbrauwen niet veel meer over is.

Ik wil de wenkbrauw die ik niet mooi vind weg laten laseren zodat er nieuwe pmu gezet kan worden.

En ik snap dat het nooit helemaal symmetrisch zal worden, maar het verschil vind ik nu gewoon te groot.

Ook al zal het een ander veel minder opvallen.
Alle reacties Link kopieren
Maar dan heb je dus één wenkbrauw met haar en één getekende wenkbrauw? Ik denk dat je nu iets hebt wat enkel jou opvalt, maar dat je dan iets hebt wat iedereen opvalt.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
15-06-2019 11:47
Maar dan heb je dus één wenkbrauw met haar en één getekende wenkbrauw? Ik denk dat je nu iets hebt wat enkel jou opvalt, maar dat je dan iets hebt wat iedereen opvalt.
Dat denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
15-06-2019 09:07
.
En: mode veranderd, dus nu zijn die wenkbrauwen weer in.
Veel dames van mijn leeftijd besteden veel geld aan weer vollere wenkbrauwen creëren.
En dit. Toen ik jong was waren dunne streepjes in de mode, en dus waren er legio vrouwen die hun wenkbrauwen tot streepjes epileerden, waarna de rest op den duur ook niet meer terug kwam.

Inmiddels zijn vollere wenkbrauwen in, en lopen deze vrouwen zwaar uit de pas met nog altijd hun jaren ‘70 dunne streepjes. En dan doen ze nu misschien van alles om weer vollere wenkbrauwen te creëeren, maar dat kan dan over een jaar of wat weer teruggedraaid worden omdat de vollere wenkbrauw dan weer uit is.

Als je met dit soort dingen al iets wil doen, kies dan liever voor een make-up oplossing in plaats van een permanente oplossing. Ik ken maar weinig voorbeelden waarbij de permanente oplossing ook echt een verbetering is, en langdurig bestand zal blijven tegen de altijd veranderende mode-idealen.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
15-06-2019 10:12
Maar wenkbrauwen zijn toch nooit precies gelijk? Als ik naar mijn eigen natuurlijke wenkbrauwen kijk zie ik ook dat de een iets hoger zit.
Dit. Wenkbrauwen zijn zusjes, geen tweeling.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
15-06-2019 10:12
Maar wenkbrauwen zijn toch nooit precies gelijk? Als ik naar mijn eigen natuurlijke wenkbrauwen kijk zie ik ook dat de een iets hoger zit.
Dit. Wenkbrauwen zijn zusjes, geen tweeling.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
15-06-2019 15:12
En dit. Toen ik jong was waren dunne streepjes in de mode, en dus waren er legio vrouwen die hun wenkbrauwen tot streepjes epileerden, waarna de rest op den duur ook niet meer terug kwam.

Inmiddels zijn vollere wenkbrauwen in, en lopen deze vrouwen zwaar uit de pas met nog altijd hun jaren ‘70 dunne streepjes. En dan doen ze nu misschien van alles om weer vollere wenkbrauwen te creëeren, maar dat kan dan over een jaar of wat weer teruggedraaid worden omdat de vollere wenkbrauw dan weer uit is.

Als je met dit soort dingen al iets wil doen, kies dan liever voor een make-up oplossing in plaats van een permanente oplossing. Ik ken maar weinig voorbeelden waarbij de permanente oplossing ook echt een verbetering is, en langdurig bestand zal blijven tegen de altijd veranderende mode-idealen.
Permanente wenkbrauwen zijn niet echt permanent. Dat loopt ook weer terug. Het blijft 2 tot 5 jaar zitten.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
15-06-2019 15:17
Permanente wenkbrauwen zijn niet echt permanent. Dat loopt ook weer terug. Het blijft 2 tot 5 jaar zitten.
Je wenkbrauw weg laten lazeren blijft niet 2-5 jaar zitten.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
15-06-2019 15:19
Je wenkbrauw weg laten lazeren blijft niet 2-5 jaar zitten.
? Ik bedoel PMU wenkbrauwen. Die blijven 2 tot 5 jaar zitten. Niet voor eeuwig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven