Lijf & Lijn alle pijlers

Help! Ik heb een “vette” romp

26-06-2019 17:24 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensjes,

De laatste tijd valt het me op dat mijn buik
Zichtbaar meer vet heeft gekregen .. Toen ik jong was had ik echt een strakke buik met lijnen tot mijn 22 echt strak denk ik ( inmiddels al 27).

Ik vind het gewoon heel storend.. vroeger was de verhouding tussen mijn borsten en buik erg bijzonder en mooi (platte buik en enorm volle borsten.)

Tegenwoordig is mijn buikvet toegenomen en zijn mijn borsten daar in tegen niet groter geworden..Ik vind het gewoon jammer in een bikini vind ik al dat “‘los vel op me buik erg lelijk. Mijn rug is ook spekkiger geworden ;( waarom krijg je als je ouder wordt zon raar los vel..

Wat kan ik doen om
Plaatselijk af te vallen ... Wil echt alleen van mijn buikvet af ik ben niet dik maar die “vette spekkige romp irriteert me echt...
Ik wil gewoon een smallere taile en een platte buik .
27 is nog niet echt wat ze met ‘ouder’ bedoelen. Ik denk dat als je een beetje op je eten let, weinig alcohol (dat vindt snel de weg naar je buik), en sport, er al veel verbetering te behalen valt.
Alle reacties Link kopieren
Niet zo onaardig zijn voor jezelf. Zo zou je toch ook niet praten over of tegen je vriend of vriendin?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Serieus... laat iemand een foto van je nemen in bikini. Druk ‘m af en schrijf eronder ‘zomer 2019’. Leg ‘m in een la en hang ‘m over tien jaar op aan je passpiegel. Dan begint de verspreking pas echt, zelfs als je geen ‘spek’ hebt. Dat je ineens een frame maat S hebt en een vel dat bij een M past.

Trek gewoon die bikini aan. Of als je je echt belemmerd voelt een badpak. En ga je ding doen. Volleybal, zwemmen, zonnen, sjansen. Gewoon gaan doen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
buikspieroefeningen?
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
26-06-2019 17:26
27 is nog niet echt wat ze met ‘ouder’ bedoelen. Ik denk dat als je een beetje op je eten let, weinig alcohol (dat vindt snel de weg naar je buik), en sport, er al veel verbetering te behalen valt.
Ja ik snoep wel veel en eet ook niet altijd gezond.. sport soms ... maar vroeger deed ik dat ook en snap ook gewoon niet waarom het zo de weg naar mijn buik vindt. En het problemen is als ik veel ga sporten en dus alleen gezond eet dan val ik overal af dat wil ik juist niet ...dan worden ook mijn borsten kleiner... wil eigelijk gewoon die verhouding van 5 jaar geleden een platte buik met volle borsten.

Ik wil namelijk geen platte buik en amper borsten.
Alle reacties Link kopieren
Heb gewoon idee mijn vetverhouding minder mooi geworden is en dat daarom mijn buik niet meer is wat hij ooit was...
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
26-06-2019 17:26
Niet zo onaardig zijn voor jezelf. Zo zou je toch ook niet praten over of tegen je vriend of vriendin?
Nee klopt
Wel maar ben voor mezelf harder snel ontevreden ..
Alle reacties Link kopieren
Zelfs als je hetzelfde gewicht hebt als vroeger verandert je figuur.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
26-06-2019 17:30
Ja ik snoep wel veel en eet ook niet altijd gezond.. sport soms ... maar vroeger deed ik dat ook en snap ook gewoon niet waarom het zo de weg naar mijn buik vindt. En het problemen is als ik veel ga sporten en dus alleen gezond eet dan val ik overal af dat wil ik juist niet ...dan worden ook mijn borsten kleiner... wil eigelijk gewoon die verhouding van 5 jaar geleden een platte buik met volle borsten.

Ik wil namelijk geen platte buik en amper borsten.
Nou dan ga je naar de kliniek. Kost je wel een lieve cent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
26-06-2019 17:37
Zelfs als je hetzelfde gewicht hebt als vroeger verandert je figuur.
Ja dat is erg lijk wel spiermassa te verliezen en vet erbij te krijgen...
linnylow schreef:
26-06-2019 17:49
Ja dat is erg lijk wel spiermassa te verliezen en vet erbij te krijgen...
Ja meid, ouderdom komt met gebreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat je overal af zal vallen? Want vroeger had je kennelijk ook een lager gewicht en prima borsten. Minder snoepen in ieder geval, dit is niet door ‘ouderdom’ lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Begin met je levenstijl aan te passen voeding en sport.
Alle reacties Link kopieren
buikvet is DE plek om vet op te slaan. Slechte eetgewoontes en weinig bewegen stimuleert vetopslag.

Het zou trouwens niet goed zijn dan alles het zelfde zou blijven sinds je kindertijd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
26-06-2019 18:15
buikvet is DE plek om vet op te slaan. Slechte eetgewoontes en weinig bewegen stimuleert vetopslag.

Het zou trouwens niet goed zijn dan alles het zelfde zou blijven sinds je kindertijd.
Met 22 ben je toch geen kind? Mijn lichaam is ook niet meer veranderd tussen mijn 22e en 28e. Maar mijn eetgewoontes dus ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-06-2019 17:52
Ja meid, ouderdom komt met gebreken.
dit wilde ik ook zeggen. Hoe ouder je wordt hoe meer je er voor moet doen.
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
26-06-2019 20:10
dit wilde ik ook zeggen. Hoe ouder je wordt hoe meer je er voor moet doen.
Dat van mij was maar een grapje. Van ouderdom is natuurlijk nog lang geen sprake als je in de 20 bent.
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar dit is wel het moment om je erin te verdiepen hoe je op een gezonde (en fijne haalbare) manier op gewicht kunt blijven. Je hoeft niet eens heel intensief te sporten en ook niet alle alcohol/snoep/koek laten staan, alleen matigen.

En.. zoals je was toen je 22 was word je waarschijnlijk niet meer. Wat dat betreft is die foto een goeie, want zoals je nu bent, zul je over 10 jaar niet meer zijn.
Later is nu
als je 37 bent is het nog erger
S-Meds schreef:
26-06-2019 21:42
als je 37 bent is het nog erger
Toe had ik nog mijn perfecte maatje 36. Een paar jaar later moest ik aan de medicijnen vanwege chronische ontstekingen en toen was het byebye mooi lijfie en sindsdien heb ik een grote togus. Zo kan het ook gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven