Lijf & Lijn alle pijlers

Stoppen anticonceptiepil: vormen lichaam weg :(

26-06-2019 19:28 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste leden.

Vroeger toen ik jong was had ik erg volle maar vooral ook strakke borsten.
Toen ik met de pil begon werd dit alleen maar nog beter. mijn borsten leken nog voller!

Nu ben ik ongeveer 2 jaar met de pil gestopt, en lijken mijn borsten verdwenen. Vooral de volume is weg. Plus ze lijken minder stevig.

Wel is mijn buikvet toegenomen of niet weggegaan sinds ik gestopt ben met de pil.

Nu ben ik 27 jaar en weet ik dat ik mijn lichaam misschien niet meer kan vergelijken met toen ik 20 was en dus alles nog heel strak had (voor de pil) . Maar het gaat me dan ook vooral om het verschil van tijdens de pil slikken en nu 2 jaar zonder.

Ik dacht altijd dat ik van nature blessed was met grote borsten omdat dit in mijn genen lag maar nu blijkt dit dus niet zo te zijn en vind ik het toch een deuk in mijn zelfvertrouwen aangezien ik al een tengere bouw heb en niet veel bil. Vond ik het altijd wel iets hebben dat ik zulke ronde volle tieten had op mijn slanke lijf... maar ook die zijn nu weg.

Zijn er meer dames met deze ervaring? of is mijn lichaam gewoon in verval... aangezien ze toen ik nog geen pil slikte maar wel pas 20 was ook wat strakker waren en voler.
In verval? Wacht maar tot je 40+ bent
Wat meer sporten een idee?
Gezien je vorige topics is dit nog niet echt een verbetering, of wel?
Begin je toch weer met de pil?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
26-06-2019 19:30
In verval? Wacht maar tot je 40+ bent
Wat meer sporten een idee?
Ik ben altijd heel erg strak geweest van nature zonder te sporten. Maar nu ik 27 jaar ben en al jaren gewoon ongezond eet zie je ineens wel wat dingen die ik vroeger niet had zoals cellulitis en wat buik, iets uitgezakte billen. etc etc

K zie alleen niet in wat sporten met mijn borsten te maken heeft aangezien ik niet denk dat je van sporten meer borst krijgt. het is gewoon vreemd. :(
Alle reacties Link kopieren
Geniet er maar van wat je hebt. Vanaf nu gaat het alleen nog maar bergafwaarts.

Ik kan het weten.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
En als je 37 bent en misschien wat zwangerschappen verder, heb je nog meer reden tot klagen.

Kortom, wees trots op je gezonde lijf. Er zijn er genoeg die zieke borsten hebben....
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
26-06-2019 19:33
Begin je toch weer met de pil?
Emotioneel ben ik stabieler zonder de pil.

Alleen de week voor het ongesteld worden ook érg labiel. Maar met de pil leek dit de hele maand het geval en nu worden me dus een aantal weekjes bespaard.
Alle reacties Link kopieren
Katatoniaaa schreef:
26-06-2019 19:35
Geniet er maar van wat je hebt. Vanaf nu gaat het alleen nog maar bergafwaarts.

Ik kan het weten.
Vertel...
Desperatewomen schreef:
26-06-2019 19:35
Ik ben altijd heel erg strak geweest van nature zonder te sporten. Maar nu ik 27 jaar ben en al jaren gewoon ongezond eet zie je ineens wel wat dingen die ik vroeger niet had zoals cellulitis en wat buik, iets uitgezakte billen. etc etc

K zie alleen niet in wat sporten met mijn borsten te maken heeft aangezien ik niet denk dat je van sporten meer borst krijgt. het is gewoon vreemd. :(
Omdat je het over buikvet hebt...
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
26-06-2019 19:31
Gezien je vorige topics is dit nog niet echt een verbetering, of wel?
Naja denk dat het normaal is om onzeker te worden van dingen die je ineens niet meer hebt. Ik vind het gewoon erg jammer.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
26-06-2019 19:38
Omdat je het over buikvet hebt...
Dat klopt zeker maar wellicht ik toch nooit meer dat lichaam krijg als toen ik een tiener was.

Ik vind sporten vooral (krachttraining) verschrikkelijk. Mijn buik lijkt eerder losjes er is niet super veel vet maar vooral denk ik te weinig spier?
Oh meid toch, wat ben je toch ontzettend onzeker over jezelf. Wat haal je je nu toch weer allemaal in je hoofd?
Jij bent de enige die dit zo ziet... Echt waar...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eigenlijk niet dat dit door de pil komt hoor.

27 en 20 is echt nogal een verschil. Voorheen kon je misschien alles eten en weinig sporten, nu zul je steeds meer merken dat je lichaam wel degelijk wat "onderhoud" nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
Je bent nog piepjong op je 27e.
Ik denk dat het eerder in je hoofd zit, dan dat je "in verval bent". Ik ben paar jaartjes ouder dan dat jij bent. Mijn lichaam is niet eens gek veranderd. Wel minder strak en een paar kilo erbij. Borsten zijn een onderdeel die gedurende je leven veranderen. Dat hoort bij het vrouw zijn.
Geniet van je lichaam nu. Als we 20 jaar verder zijn en foto's van nu zien, dan verzuchtten we vast "hoe mooi" we toen waren. Echt!
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
26-06-2019 19:43
Oh meid toch, wat ben je toch ontzettend onzeker over jezelf. Wat haal je je nu toch weer allemaal in je hoofd?
Jij bent de enige die dit zo ziet... Echt waar...
Bedankt! ik snap wat je bedoeld. Maar het is echt zo zie het ook terug op foto's de volume is verdwenen.

vooral ''bovenaan''
Alle reacties Link kopieren
Vaucluse schreef:
26-06-2019 19:48
Ik denk eigenlijk niet dat dit door de pil komt hoor.

27 en 20 is echt nogal een verschil. Voorheen kon je misschien alles eten en weinig sporten, nu zul je steeds meer merken dat je lichaam wel degelijk wat "onderhoud" nodig heeft.
Ja dit klopt wel ook met vet op de rug wat ik vroeger noooooit had. Maar dat van die borsten vind ik gewoon erg raar ik dacht vroeger altijd als ik later ouder wordt zullen ze vast nog groter worden aangezien je meer vet opslaat, en aangezien ik dit ook doe op andere plekken zoals buik, rug etc. vind ik het zoooo vreemd dat de borsten dit niet doen én juist kleiner lijken als vroeger ipv groter.
Desperatewomen schreef:
26-06-2019 19:50
Bedankt! ik snap wat je bedoeld. Maar het is echt zo zie het ook terug op foto's de volume is verdwenen.

vooral ''bovenaan''
Vind je conclusie echt raar. Maar ga lekker weer aan de pil als je dat echt gelooft.

Je word gewoon ouder.
Alle reacties Link kopieren
Blauwkleedje31 schreef:
26-06-2019 19:48
Je bent nog piepjong op je 27e.
Ik denk dat het eerder in je hoofd zit, dan dat je "in verval bent". Ik ben paar jaartjes ouder dan dat jij bent. Mijn lichaam is niet eens gek veranderd. Wel minder strak en een paar kilo erbij. Borsten zijn een onderdeel die gedurende je leven veranderen. Dat hoort bij het vrouw zijn.
Geniet van je lichaam nu. Als we 20 jaar verder zijn en foto's van nu zien, dan verzuchtten we vast "hoe mooi" we toen waren. Echt!
Het zit helaas echt niet in mijn hoofd, Mijn zus zegt ook dat ik niets meer over heb van boven. En mijn exvriend zou ook zeggen mijn lichaam minder fit oogt en bijv mijn borsten minder groot.

Vroeger had ik ook echt 0,0 cellulitis dat is er nu ook ineens.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
26-06-2019 19:53
Vind je conclusie echt raar. Maar ga lekker weer aan de pil als je dat echt gelooft.

Je word gewoon ouder.
Ik dacht dat met ouderdom de borsten juist groter werden.... het valt me echt tegen!
Alle reacties Link kopieren
Google eens body dysmorphia. Sowieso; jouw onzekerheid is echt groot, niet gemiddeld/normaal groot. Hiervoor kun je dus ook prima in therapie en ik denk dat dat je enorm zou kunnen helpen.
Desperatewomen schreef:
26-06-2019 19:54
Ik dacht dat met ouderdom de borsten juist groter werden.... het valt me echt tegen!
Groter maar leger vaak. Dat mooie ronde boven is inderdaad meestal voor piepjonge meisjes.
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
26-06-2019 19:52
vind ik het zoooo vreemd dat de borsten dit niet doen én juist kleiner lijken als vroeger ipv groter.
Ze lijken kleiner, maar misschien zijn ze dat niet eens. In elk geval rekt de huid uit en wordt deze minder elastisch als je ouder wordt, waardoor borsten slapper worden en gaan hangen.
borsten veranderen altijd en wees blij met wat er is, het wordt alleen maar slechter
Desperatewomen schreef:
26-06-2019 19:53
Het zit helaas echt niet in mijn hoofd, Mijn zus zegt ook dat ik niets meer over heb van boven. En mijn exvriend zou ook zeggen mijn lichaam minder fit oogt en bijv mijn borsten minder groot.

Vroeger had ik ook echt 0,0 cellulitis dat is er nu ook ineens.
is dat die ex met psychose uit de inrichting? heb je toch afgesproken met hem? waar zit je verstand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven