Lijf & Lijn alle pijlers

Zwabberarmen

30-06-2019 11:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nog te redden? 😉
Net 40 en ik vind mijn bovenarmen niet zo mooi meer. Ik ben druk aan het zwaaien met gewichten en oefeningen aan het doen.
Maar zou het nog strak kunnen trekken?
Iemand hier ervaring mee?
Nee, ouderdom en zwaartekracht is nog steeds niet te verslaan.

Al zullen er zat sportschoolfreaks je zo meteen uren aan oefeningen gaan opgeven. Succes.
Alle reacties Link kopieren
Nee, strak trekken gaat je niet lukken met oefeningen. Ik heb gespierde armen, maar ook mijn huid word slapper met de tijd. Het valt alleen minder op, doordat mijn armen gespierd zijn.
Nee, wat Lucifer als zegt.

Mijn schoonzus is sportief en slank. Maar met zwabberarmen.
Je kunt het met oefeningen nog wel wat strakker trekken, althans dat lukt mij prima toen ik de eerste zwabber opmerkte. Zal vast niet tot mijn 90e blijvend zijn maar je kunt het wel degelijk wat vertragen.
Ik geloof er niks van dat ze zwabberen. Ofwel ben je heel veel vermagerd en is het de overtollige huid die wiebelt. Maar op je 40 is het verouderingsproces amper begonnen, laat staat dat het zo erg is als je schrijft. Trouwens, je eerste zin: ben ik nog te redden? :facepalm:

Ofwel is het een eerste minuscuul tekentje van ouderdom wat je ziet omdat je altijd een mannequin-model hebt gehad, ofwel is het wat ik hierboven aanhaal. Anders reageer je zo niet.

Ik ben al lang de 40 voorbij en we moeten allemaal leren leven met het ouder worden, en anders moet je er zelf een einde aan maken, dan heeft iedereen jou in herinnering als mooier dan mooi. Maar als een 20-jarige op je 80ste, dat wil iedereen, maar kan niemand.

Het zal wel heel erg meevallen.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
30-06-2019 12:30
Ik geloof er niks van dat ze zwabberen. Ofwel ben je heel veel vermagerd en is het de overtollige huid die wiebelt. Maar op je 40 is het verouderingsproces amper begonnen, laat staat dat het zo erg is als je schrijft. Trouwens, je eerste zin: ben ik nog te redden? :facepalm:

Ofwel is het een eerste minuscuul tekentje van ouderdom wat je ziet omdat je altijd een mannequin-model hebt gehad, ofwel is het wat ik hierboven aanhaal. Anders reageer je zo niet.

Ik ben al lang de 40 voorbij en we moeten allemaal leren leven met het ouder worden, en anders moet je er zelf een einde aan maken, dan heeft iedereen jou in herinnering als mooier dan mooi. Maar als een 20-jarige op je 80ste, dat wil iedereen, maar kan niemand.

Het zal wel heel erg meevallen.
Vandaar de 😉, maar ik merk dat ik er best een klein beetje moeite mee heb.
En mannequin? Mocht ik willen.
Ik ben in het verleden wel 25 kilo afgevallen, maar daar heb ik 1.5 jaar voor uitgetrokken.

Het zal er gewoon wel bij horen.
Ik blijf braaf mijn oefeningen doen wie weet doet het iets.
Ja, ik heb het knipoogje te laat gezien. Toen ik 40 was, zegde ik tegen mijn omgeving: ik zie er net een oma uit. En nu ik oma ben, denk ik: er zijn er die er beter uitzien dan ik, maar ook vele die er ouder uitzien. Dus ik aanvaard mezelf.

Blijf je oefeningen maar doen, het vermageren (proficiat trouwens!) kan toch misschien een kleine rol spelen. Je armen zijn nu dunner dan toen.

Succes hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven