Lijf & Lijn alle pijlers

Koperspiraal klachten

30-06-2019 11:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden ,
Ik heb 2 jaar na mijn 2de kindje een koperspiraal laten zetten. Aangezien ik vanwege migraine geen andere dingen mag gebruiken. Nu heb ik het spiraaltje er 4 maanden inzitten en heb nu elke maand extreme bloedingen. Ik moet me elke 2 uur verschonen en nog loopt het me af. Voor het gebruiken van dat spiraaltje duurde mijn menstruatie 5 tot 7 dagen max maar nu tussen de 12 en 18 dagen. Dan zitten er precies 2 weken tussen en dan ben ik weer ongesteld. Ik voel me constant moe en slap en vooral erg opgeblazen. Herkennen jullie deze klachten?
Nee, ik herken er niets van. Ik ben ‘gewoon’ vijf dagen ongesteld, waarvan twee wat zwaarder (drie tot vier uur met een normale tampon). Wel een korte cyclus, 27 dagen, maar dat is helaas de leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas sinds kort een koperspiraal en was ook 10 dagen ongesteld en voorheen maar 3. En ook veel heftiger. Koperspiraal staat er wel bekend om helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook met de koperspiraal. Hele hevige vloed en ruim een week langer dan normaal. Een paar maanden na het plaatsen bleek ik ook nog eens zwanger. Voor mij nooit meer een spiraal.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Alle reacties Link kopieren
Het is een lichaamsvreemde stof dus het is niet zo gek dat je lichaam daarop reageert.
Je lichaam is gemaakt om vreemde stoffen naar buiten te werken
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen herkenning. 4 dagen ongesteld, waarvan twee eigenlijk bijna niks.
Ja dit is mij wel verteld bij de koperspiraal, dat de bloedingen heftiger kunnen zijn.

Ik heb de kyleena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven