Lijf & Lijn alle pijlers

Strakkere billen en benen.

01-07-2019 11:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik ben 18 jaar en ik heb best wel volle billen en volle benen. Maar ik vind het niet erg mooi het is niet super strak. Heeft iemand wat tips over oefeningen die ik thuis kan doen om mijn billen en benen wat strakker te maken? En waar moet ik op letten met voeding enz? Gewoon wat algemene tips. Ik ben niet dik maar er zou wel wat vanaf mogen. Ik heb al een aantal keer geprobeerd af te vallen en dit ging goed maar vaak liet ik het weer vallen en ging ik verder met mijn oude gewoontes. Alvast bedankt!
Ga niet op dieet, maar eet gezonder en beweeg meer. Ik heb een niet te ontkennen peerfiguur, en door sport zijn mijn benen en billen veel strakker en slanker geworden. Ik focus me voornamelijk op HIIT training.

Hier heb je een voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=aCa8R9II8F0

Genoeg gratis te vinden op het internet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben groot fan van Lucy Wyndham op Youtube. :) Als je zoekt naar 'lucy pear shape' of 'lucy booty workout' etc, krijg je super veel video's met korte workouts die je thuis kan doen. Ik heb best wel een hekel aan sporten, maar haar '7 minute workouts' zijn goed vol te houden en probeer ik elke dag minimaal 1 keer te doen.
Alle reacties Link kopieren
en leer jezelf goed kleden
Met de juiste kledingstukken wordt jouw peerfiguur een mooie zandloper
Alle reacties Link kopieren
Als je magerder wordt dan gaan de lege vetcellen lubberen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Diocca schreef:
01-07-2019 12:26
Ga niet op dieet, maar eet gezonder en beweeg meer. Ik heb een niet te ontkennen peerfiguur, en door sport zijn mijn benen en billen veel strakker en slanker geworden. Ik focus me voornamelijk op HIIT training.

Hier heb je een voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=aCa8R9II8F0

Genoeg gratis te vinden op het internet.
De beste tip is om minder te eten. Van gezond eten en meer bewegen (tenzij je 7x anderhalf uur per week in de sportschool zit) helpt wel iets maar zeker niet genoeg.

Je eet teveel dus je zult je eetpatroon moeten aanpakken. Alleen plots minder eten is zeer onverstandig. Je doet er verstandig aan in kaart te brengen wat je eet (en drinkt) om dat met zo’n 10 a 20% te verminderen. En dat in een aantal stappen over een aantal jaar.
Alle reacties Link kopieren
Bombus-Sylvarum schreef:
01-07-2019 17:39
De beste tip is om minder te eten. Van gezond eten en meer bewegen (tenzij je 7x anderhalf uur per week in de sportschool zit) helpt wel iets maar zeker niet genoeg.

Je eet teveel dus je zult je eetpatroon moeten aanpakken. Alleen plots minder eten is zeer onverstandig. Je doet er verstandig aan in kaart te brengen wat je eet (en drinkt) om dat met zo’n 10 a 20% te verminderen. En dat in een aantal stappen over een aantal jaar.

Bijzonder onverstandig advies als je helemaal niet weet wat iemand eet.
Op deze manier praat je vrouwen een eetstoornis aan, houd daar eens mee op!
nounou
Alle reacties Link kopieren
Bombus-Sylvarum schreef:
01-07-2019 17:39
De beste tip is om minder te eten. Van gezond eten en meer bewegen (tenzij je 7x anderhalf uur per week in de sportschool zit) helpt wel iets maar zeker niet genoeg.

Mits TO uitontwikkeld is, ik groeide nog op mijn 18e
Zazamaenade schreef:
01-07-2019 19:12
Bijzonder onverstandig advies als je helemaal niet weet wat iemand eet.
Op deze manier praat je vrouwen een eetstoornis aan, houd daar eens mee op!
Wat een onzin. Het feit dat ik aangeef dat iemand moet minderen met eten (5 a 10%) wordt gelijk uitgelegd als een roepen extremisme. Waarom mag je niet eerlijk zijn over dit onderwerpen. Artsen zijn in hun literatuur zeer duidelijk over de oorzaak van overgewicht. Dat is in eerste instantie teveel eten (en drinken). Moeten er wat kilo’s af dan is de meest effectieve methode gewoon (iets) minder eten. Oftewel gedisciplineerd eten: porties afwegen/afmeten enzovoort en langzaam terugbrengen.

Uit diverse studies blijkt dat mensen die meer bewegen mensen vaak dikker maakt, omdat ze meer gaan eten. En van teveel gezond eten wordt je ook gewoon te dik. Want als er meer binnenkomt dan je verbruikt neemt je omvang toe. Als je wilt kan ik daar diverse wetenschappelijk onderzoek voor aanhalen.

Waarom moeten we daarover liegen? En of je vrouwen van een eetstoornis weerhoudt door tegen ze te liegen en door verkeerde (maar aangename) adviezen te geven betwijfel ik. Als je bovendien wat van eetstoornissen weet (mijn partner heeft een eetstoornis gehad) dan weet je dat dit echt niet de oorzaak is.
lilalinda schreef:
01-07-2019 19:25
Mits TO uitontwikkeld is, ik groeide nog op mijn 18e
Voor je 18de kun je ook niet onbeperkt eten. Er zijn mensen die dat kunnen. Voor de groei heb je dus niet oneindig voedsel nodig en zul je ook verstandig om keten gaan met de hoeveelheid eten. Hetzelfde geldt voor zwangere vrouwen.

Kortom: kijk eens wat normale porties zijn en probeer je eetbehoeften daar op af te stemmen. Als je nu al dikke benen hebt is dat het gevolg dat je meer voedsel binnenkrijgt dan dat je verbrandt.

Tip: maak in excel een schema van alles wat je eet. Beperk daarvoor ook het aantal momenten dat je eet tot 5 (3x maaltijd, 2x tussendoor) en druk momenten tot 9 (4x water, 5x drankje naar keuze). Vanaf dat ijkpunt ga je goed kijken naar de porties. Als je eerlijk bent zul je snel zien waar je op kunt minderen. Probeer dat minderen echt geleidelijk te doen: dus in stapjes van 5 a 10 gram over een termijn van een of twee maanden. En wees daar heel precies in.
Alle reacties Link kopieren
@Bombus, je neemt wat ik schreef veel te letterlijk. Bovendien, jij denkt dat je de enige bent die iemand met een eetstoornis kent?
Je trekt in je rigiditeit bijzonder schadelijke conclusies en geeft daarvanuit ook nog eens gevaarlijke adviezen. Je hebt denk ik geen idee hoeveel meisjes en vrouwen worstelen met voeding en hoe ze eruit zien.
Als je als vrouw daarnaast het gevoel hebt je leven niet zelf richting te kunnen geven, om welke reden dan ook, kan het heel verleidelijk zijn je dan maar op je uiterlijk en je voeding te richten. Als je daarin te ver gaat kan dat grote problemen gaan opleveren.

@Maria, op de site van het voedingscentrum kun je ruwweg opzoeken wat gezonde voeding is, en kun je dat vergelijken met wat je zelf eet.
Neem alsjeblieft geen voorbeeld aan al die 'fitgirls' op instagram met hun eigen blogs want zo ziet bijna niemand eruit, en je kunt je erg ongelukkig gaan voelen als je daarin teveel op jezelf let.
Probeer gewoon naast wat je normaal eet wat extra groente te eten en niet teveel te snoepen en laat je de kop niet gek maken door extreme beweeg- en voedingsadviezen :)
zazamaenade wijzigde dit bericht op 02-07-2019 08:41
0.50% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt voor jullie reacties
Alle reacties Link kopieren
Bombus-Sylvarum schreef:
01-07-2019 20:37
Wat een onzin. Het feit dat ik aangeef dat iemand moet minderen met eten (5 a 10%) wordt gelijk uitgelegd als een roepen extremisme. Waarom mag je niet eerlijk zijn over dit onderwerpen. Artsen zijn in hun literatuur zeer duidelijk over de oorzaak van overgewicht. Dat is in eerste instantie teveel eten (en drinken). Moeten er wat kilo’s af dan is de meest effectieve methode gewoon (iets) minder eten. Oftewel gedisciplineerd eten: porties afwegen/afmeten enzovoort en langzaam terugbrengen.
Maar TO is niet te dik, heeft geen overgewicht. Het is een tiener die ontevreden is met haar lichaam. Dan kan ze beter door sporten lekkerder in haar vel komen te zitten

Wat jij benoemt, klopt als het gaat om veertigers met een pens, niet bij meisjes die rolletjes zien, die er niet zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven