Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen NewbornFitMama

10-07-2019 20:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viavia kwam ik op Instagram op de pagina van de oprichtster van NBFM. Aangezien er nog de nodige zwangerschapskilos aanzitten ben ik eigenlijk op zoek naar ervaringen met dit programma.

Op de website staan natuurlijk alleen positieve verhalen. Met 3000+ gebruikers zijn er vast ook forummers bekend mee dacht ik.

Ik twijfel dus nog. En ja ken best de theorie van gezond eten maar heb stok achter de deur nodig.
Alle reacties Link kopieren
MLM...sinds ik een Youtube kanaal heb en een openbaar facebook wordt ik continu lastig gevallen met pyramide spellen zoals deze. Het gaat niet om het product maar om het aanbrengen van zoveel mogelijk dik betalende leden. Het is een scam die gebruikt maakt van onzeker moeders met een paar extra zwangerschapskilo's.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb hier geen ervaring mee maar ik heb vorig jaar na mijn bevalling wel deelgenomen aan een Fitmom klasje en heb daar veel aan gehad. Maar goed zij is ook heel goed opgeleid en weet veel over zwanger zijn en ontzwangeren, wat je wel en vooral niet moet doen. Is er zoiets niet in de gemeente waar je woont?
ga gewoon naar de sportschool en geniet van je baby
Alle reacties Link kopieren
19Linn87 schreef:
10-07-2019 22:33
Ik heb hier geen ervaring mee maar ik heb vorig jaar na mijn bevalling wel deelgenomen aan een Fitmom klasje en heb daar veel aan gehad. Maar goed zij is ook heel goed opgeleid en weet veel over zwanger zijn en ontzwangeren, wat je wel en vooral niet moet doen. Is er zoiets niet in de gemeente waar je woont?
Nee niet hier in het dorp.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
10-07-2019 22:57
ga gewoon naar de sportschool en geniet van je baby
Ik zeg toch niet dat ik niet van mijn baby geniet :facepalm:. Sportschool is niet genoeg stok achter de deur voor me.
Due-scimmie schreef:
11-07-2019 08:17
Ik zeg toch niet dat ik niet van mijn baby geniet :facepalm:. Sportschool is niet genoeg stok achter de deur voor me.
Nou dan betaal je toch gewoon veel geld voor een of ander dom programma
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
11-07-2019 09:13
Nou dan betaal je toch gewoon veel geld voor een of ander dom programma
Sportschool is duurder 😉. Maar ik vraag niet voor niks ervaringen voordat ik me inschrijf.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf mega enthousiast over NBFM, veel afgevallen en fijne community in een app. Bovenstaande reactie over een piramidespel en dergelijke heeft geen betrekking op deze enthousiaste dame die echt hart heeft voor haar bedrijf en zo ook alle mama’s die ze begeleidt. Mega betrokken en superlief! Natuurlijk nu nog wel met bevallingsverlof dus is ze zelf iets minder actief, maar evengoed nog steeds dagelijks aan het inspireren via haar instagram. Ik zeg DOEN, allemaal gelijkgestemden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven