Lijf & Lijn alle pijlers

Borstvergroting te klein?

07-08-2019 00:55 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal. Ik ben nu 1 week PO. Heb een borstvergroting laten doen omdat mijn lichaamsverhoudingen niet in proportie waren. Ik liep met een Cup 75A
Met een lengte van..1.70 en 75 kilo.
Ik ben voor 450 cc dual plane gegaan (motiva Ergonomix), vandaag mijn sport bh uit gedaan en ik ben erg tevreden met hoe natuurlijk ze, eruit zien maar vind ze toch te klein en had gehoopt op groter.
Tijdens het passen zei de consulente ook steeds dat 450cc full echt de max is wat ze me zou aanraden en dat er aardig wat in gaat maar toch vind ik dit dus achteraf te klein. Ik heb een stevig peerfiguur en het ziet er naar mijn mening echt klein uit. Gaat dat nog veranderen? Of komt het puur omdat ze nog zo strak onder de spier zitten? Als ik foto's check van anderen zien hun borsten er groter uit met minder cc? Snap het niet. Ik ben tevreden over de vorm maar niet over de maat. Dit lijkt op een Cup c wat ik nu heb.. En had gehoopt op DD.. Ook las ik iets over ploppen? Wie heeft daar ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Misschien eerst eens wat afvallen, kom je wat meer in proportie???
Dat gaat nog veranderen, in het begin zijn ze nog wat meer opgezwollen.
Eens met lilalinda, afvallen zodat je lichaam meer in proportie komt.
anoniem_369810 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 09:45
33.02% gewijzigd
Oemayra schreef:
07-08-2019 09:41
Dat gaat nog veranderen, in het begin zijn ze nog wat meer opgezwollen.
Ze worden na de zwelling juist kleiner en ze vindt ze nu al te klein.
Gatekeeper* schreef:
07-08-2019 09:43
Ze worden na de zwelling juist kleiner en ze vindt ze nu al te klein.
Dat bedoelde ik ook, was niet helemaal duidelijk zie ik nu :-$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 430 cc en ik ben echt tevreden hoor. Ze moeten nog zakken bij je. Pas na een jaar kun je zien hoe het blijft.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij klinkt 450 best veel als ik kijk naar mijn eigen 300CC met F70. Misschien het gewoon de manier waarop je er zelf naar kijkt? Ik vond die van mijn in het begin ook niet veel veranderd, maar nu vind ik ze perfect bij mijn lichaam passen. Als je is aangeraden om niet groter te gaan, dan zal ik er vanuit gaan dat je dan ook op je max zit.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-08-2019 09:26
Misschien eerst eens wat afvallen, kom je wat meer in proportie???
Dit. Je bent te zwaar, dus even de boel strakker trainen :)
Je bent kennelijk smal van boven als je een borstbreedte 75 hebt bij jouw gewicht / lengte. 450 cc is fors in een smal frame, mijn gehele reconstructie (zonder a-cup eronder) was 1/3 minder cc op dezelfde breedte en al een C-cup, dus misschien meet je wel verkeerd.
lilalinda schreef:
07-08-2019 09:26
Misschien eerst eens wat afvallen, kom je wat meer in proportie???
Afvallen? Sinds wanneer is iemand van 1.70 en 75 kilo automatisch te zwaar? Dat is echt onzin.
BMI 26 is licht overgewicht.
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
10-08-2019 19:26
Afvallen? Sinds wanneer is iemand van 1.70 en 75 kilo automatisch te zwaar? Dat is echt onzin.
Dat is overgewicht hoor.
Afvallen is wijs
Het is een indicatie. Ik vind het onzin om het meteen overgewicht te noemen. Gezond gewicht hangt bijvoorbeeld heel erg samen met lichaamsbouw. Als je, zoals TO het zelf noemt, een stevig peerfiguur hebt, heb je dus al heel snel een te hoog BMI. Daarnaast moet je bij gezondheid juist moet kijken naar buikvet, eetgewoontes en beweging.
Oprechte vraag: waarom zou je van een A-cup naar een DD-cup willen gaan? Kan me als leek nl. niet voorstellen dat dat er ooit mooi/natuurlijk/passend bij je lichaam uit gaat zien als je altijd een A-cup hebt gehad. Verschil lijkt me dan zo groot.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een stevig peerfiguur met dezelfde lengte en gewicht. Ik heb eerder 10kg lichter gewogen, maar het gewicht ging er alleen ‘boven’ vanaf... en toen zag je de ribben tussen borsten (die er bijna niet meer waren) en je zag mijn hele ruggengraat op mn rug. Was echt niet om aan te zien zo’n klein lijfje en dan die mega kont en benen eronder. Soms is afvallen ook niet alles...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-08-2019 09:26
Misschien eerst eens wat afvallen, kom je wat meer in proportie???
Dit!

Je bent echt te zwaar voor je lengte.
Wat een onaardige reacties.
Dat moet TO toch zelf weten of zij wil afvallen of niet.
Misschien is zij wel heel tevreden met haar gewicht en lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Libra86 schreef:
11-08-2019 18:54
Wat een onaardige reacties.
Dat moet TO toch zelf weten of zij wil afvallen of niet.
Misschien is zij wel heel tevreden met haar gewicht en lichaam.
Ze is niet tevreden... ze schrijft zelf dat ze haar borsten liet vergroten om alles wat meer in proportie te krijgen.
Bij haar huidige lengte en gewicht betekent dat waarschijnlijk een cup Pamela... Dan is afvallen toch gewoon de beste optie?
En om op je vraag te reageren.
Ik had na mijn eerste operatie 420 cc.
Na mijn tweede operatie 675 cc.
Dus ik denk dat als je ze nu al te klein vind, dit gevoel blijft.
Snouth schreef:
11-08-2019 19:14
Ze is niet tevreden... ze schrijft zelf dat ze haar borsten liet vergroten om alles wat meer in proportie te krijgen.
Bij haar huidige lengte en gewicht betekent dat waarschijnlijk een cup Pamela... Dan is afvallen toch gewoon de beste optie?
Ben ik het niet mee eens.
Als ik bezig ben met afvallen gaat het vooral bij mijn billen en borsten eraf.
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-08-2019 20:58
Oprechte vraag: waarom zou je van een A-cup naar een DD-cup willen gaan? Kan me als leek nl. niet voorstellen dat dat er ooit mooi/natuurlijk/passend bij je lichaam uit gaat zien als je altijd een A-cup hebt gehad. Verschil lijkt me dan zo groot.
Dit dus.
Vrijwillig voor een DD cup kiezen, en zeker als je van een A-cup komt? Daar begrijp ik echt niks van.
Ik zou het eens een tijdje aankijken. En vooral hoe het straks met kleding staat.
Een C-cup lijkt me prima bij jouw lengte en gewicht.
Rosalind schreef:
11-08-2019 19:32
Vrijwillig voor een DD cup kiezen, en zeker als je van een A-cup komt? Daar begrijp ik echt niks van.
Een DD cup met implantaten is heel anders dan een natuurlijke DD.
Lijken kleiner dan natuurlijke borsten.
Dus DD klinkt heel groot, maar vallen soms niet eens zo op.
Libra86 schreef:
11-08-2019 19:43
Een DD cup met implantaten is heel anders dan een natuurlijke DD.
Lijken kleiner dan natuurlijke borsten.

Dus DD klinkt heel groot, maar vallen soms niet eens zo op.
Waarom dan?
En eerlijk gezegd geloof ik het niet zo.
Ik heb even voor en na foto´s gegoogled. Van A naar C is echt een heel verschil. Hoezo het valt soms niet eens op?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-08-2019 09:26
Misschien eerst eens wat afvallen, kom je wat meer in proportie???
Daar ben ik ook mee bezig ben in 1 jaar 25 kilo kwijt geraakt. Maar ik zie mezelf niet minder wegen dan, 70. Niet iedereen wilt slank zijn. En slank staat mij ook niet. Van boven ben ik best smal en heb ook geen buikje ofzo
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
10-08-2019 13:27
Dit. Je bent te zwaar, dus even de boel strakker trainen :)
Ik ben 5 kilo te zwaar volgens m'n bmi. Die 5 kilo gaan niet veel uitmaken denk ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven