Lijf & Lijn alle pijlers

kleine borsten

13-08-2019 19:57 64 berichten
Dit is een vraag voor mannen en vrouwen: vind je een vrouw met kleine borsten even aantrekkelijk als met grotere borsten?

Zelf ben ik 19 en heb ik kleine borsten ( A cup, soms een B, waarschijnlijk omdat de bh klein uitvalt). Ik ben wel slank gebouwd maar toch stoor ik me er erg aan. Maar een borstvergroting is niet echt een optie op deze leeftijd. En jammer genoeg bestaan er geen wondermiddeltjes (als iemand er wel een weet, tips zijn welkom :lol: )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb cup aa. In het begin heb ik me er wel eens druk over gemaakt. Maar nooit heel serieus.
Ik heb eens goed om me heen gekeken en zag dat er leuk en goed uitzien niet in de cupmaat zit. Dat is een detail.

Ik heb dus ook nooit een vergroting overwogen, maar ik ben ook veel te bang dat er dan iets misgaat.

Van mannen heb ik nog nooit negatieve opmerkingen gekregen.

Wel vreesde ik dat ik helemaal niks zou overhouden na mijn zwangerschap. Maar gek genoeg kan ik echt zeggen dat ze 0,0% zijn veranderd. Ik heb goed gezocht naar verschillen maar zie ze echt niet, en mijn man ook niet.

Nu ik eind 30 ben ben ik eigenlijk wel blij dat er ook minder kan hangen.
Ach ja, alles heeft zijn voor- en nadelen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vond mijn borsten prachtig. Kleine B cup. Ze zijn nu wel vergroot maar dat is na twee zwangerschappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen man, maar ik weet wel dat er genoeg mannen zijn die kleine borsten ook mooi vinden. Of die het niets uitmaakt, zij zijn meer van de billen bijvoorbeeld.

Zelf vind ik kleine borsten ook mooi als ze in verhouding zijn met je lichaam. En met kleding is het vaak makkelijk, je hoeft geen maat groter te nemen omdat je borsten er niet in passen. Vaak zit het dan op andere plekken weer te wijd.
Alle reacties Link kopieren
als man: nee het gaat om het totaal pakket en kleine borsten kunnen net zo mooi zijn als grote borsten. Niet druk over maken.
Beschuitmetjam schreef:
13-08-2019 20:09
Ik heb cup aa. In het begin heb ik me er wel eens druk over gemaakt. Maar nooit heel serieus.
Ik heb eens goed om me heen gekeken en zag dat er leuk en goed uitzien niet in de cupmaat zit. Dat is een detail.

Ik heb dus ook nooit een vergroting overwogen, maar ik ben ook veel te bang dat er dan iets misgaat.

Van mannen heb ik nog nooit negatieve opmerkingen gekregen.

Wel vreesde ik dat ik helemaal niks zou overhouden na mijn zwangerschap. Maar gek genoeg kan ik echt zeggen dat ze 0,0% zijn veranderd. Ik heb goed gezocht naar verschillen maar zie ze echt niet, en mijn man ook niet.

Nu ik eind 30 ben ben ik eigenlijk wel blij dat er ook minder kan hangen.
Ach ja, alles heeft zijn voor- en nadelen.
Fijn om te horen dat ze na jouw zwangerschap niks veranderd zijn! Dat ze niet gaan hangen is inderdaad een voordeel!
In de zomer stoor ik me er vooral aan. Denk dat ik het met ouder worden ook steeds minder erg ga vinden. Momenteel draag ik elke dag een bh met een klein beetje vulling, voel me er beter mee.
Alle reacties Link kopieren
Och meid, ik snap je onzekerheid... maar weet je, grote borsten, kleine borsten, een slanke bouw, een gevulde bouw. Wel kont, geen kont.. echt het maakt niet uit. Probeer je daar overheen te zetten want het gaat uiteindelijk over je uitstraling, je voorkomen en je manier van presenteren.

Geloof in jezelf, en probeer zelfvertrouwen op te bouwen. Je mag er zijn. Hoe en in welke vorm dan ook.. echt, je mag er zijn..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Het mooist vind ik het als het bij je figuur past.. of dat nou A of E is, maakt dan niet veel uit.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Laatst stond in een ander topic trouwens een link naar een Instagrampagina met foto’s van mooie vrouwen met kleine borsten, misschien kan iemand die hier nog plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Groot is niet persé mooi. Ik heb ook kleine borsten maar vaak genoeg complimenten erover gehad van mannen.
Praktisch gezien vind ik het een voordeel, bv, met sporten.
Voor de rest ook veel fijne reacties! Denk dat het gewoon in mijn hoofd zit. Met borstgroei pillen zal ik maar niet beginnen, is waarschijnlijk commerciële vuiligheid.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk (?) kijken mannen naar borsten (en billen) en stellen ze ze ook op prijs, maar zij die jou de moeite waard vinden om jou, zullen zich niet druk maken om een kleine cup. Ik heb zelf ook een kleine cup en het maakt me ook niet uit en heeft het ook nog nooit gedaan. Wil er wel eerlijk bij zeggen dat ik altijd een voorgevormde bh draag - geen maximizer -, want persoonlijk vind ik mijn kleding dan mooier zitten.
mockturtle wijzigde dit bericht op 13-08-2019 20:20
6.16% gewijzigd
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Jolien123 schreef:
13-08-2019 20:16
Voor de rest ook veel fijne reacties! Denk dat het gewoon in mijn hoofd zit. Met borstgroei pillen zal ik maar niet beginnen, is waarschijnlijk commerciële vuiligheid.
Maar dat het in je hoofd zit wil niet zeggen dat het geen aandacht mag krijgen. Maar echt, maak je geen zorgen. Een echte interessante man kijkt naar jou en niet naar hoe groot je borsten zijn.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik had een kleine A cup voor mijn zwangerschappen. Ik was altijd heel slank dus ik vond er niets mis mee en voelde me altijd prettig in mijn lichaam. NA 2 keer borstvoedingen en een verandert lichaam, voelde ik me echter helemaal niet meer prettig in mijn lichaam. Ik heb toen een borstvergroting genomen en ben er nog steeds, dagelijks blij mee.
Kortom: doe wat voor jou goed voelt en laat je niets aanpraten door anderen.
Alle reacties Link kopieren
ja, vind ze even aantrekkelijk (maar val sowieso niet op vrouwen ;-) )

Prijs je er gelukkig mee, kleine borsten zijn super praktisch! En als je toch een maatje meer wil, dan helpt een goeie push-up wel een handje. Maar doe ik zelf alleen om sommige kledingstukken mooier te laten vallen. :-D
Alle reacties Link kopieren
Hier een man, ik zou mij er totaal geen zorgen om maken. Kan juist heel sexy zijn. Uiteraard mede afhankelijk van de total package maar dat is logisch.
.
MockTurtle schreef:
13-08-2019 20:18
Natuurlijk (?) kijken mannen naar borsten (en billen) en stellen ze ze ook op prijs, maar zij die jou de moeite waard vinden om jou, zullen zich niet druk maken om een kleine cup. Ik heb zelf ook een kleine cup en het maakt me ook niet uit en heeft het ook nog nooit gedaan. Wil er wel eerlijk bij zeggen dat ik altijd een voorgevormde bh draag - geen maximizer -, want persoonlijk vind ik mijn kleding dan mooier zitten.
Hier hetzelfde! Altijd een voorgevormde bh :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd blij geweest met mijn kleinere maat, b cup. Past prima bij mijn lijf en nu ik ruim 50 ben zijn ze iets groter, maar zijn verder amper veranderd in de loop der jaren.
Alle reacties Link kopieren
Mijne waren altijd net zo klein als de jouwe. Vond ik zelf echt wel klein, maar anderen (mannen) vonden ze prachtig.

Ondertussen zijn ze gegroeid (ben denk ik van de keeftijd van je moeder) onder invloed van hormonen. En moest ik wennen aan een vollere blouse. Moet nu meer opletten wat ik aantrek.

Wondermiddel bestaat wel hoor: de push-up bh
Ik draag altijd een push up bh omdat ik mijn kleding mooier vind staan, zal ook vast in mijn hoofd zitten. ;-)

Vroeger jouw leeftijd had ik er ook wel moeite mee, nu ik ouder ben geeft het zoveel voordelen, ze hangen niet, na mijn zwangerschap niets veranderd dus geen hangzakjes of zo, en ze hebben precies gedaan waarvoor ze er zijn, dat is zo waardevol.

Ik heb wel eens een borstvergroting overwogen, gelukkig nooit gedaan deze borsten passen bij mijn lichaam, ik hoop voor jou de jouwe ook, verander er dan nooit iets aan. Als je ouder wordt gaan borsten met een vergroting ook hangen, en dat is best een gek gezicht, althans bij die ene vrouw waarbij ik het zag.. dus dan moet je nog een x.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een kleine B-cup en ben bijna 40. Na twee zwangerschappen zien ze er nog net zo uit dan toen ik 20 was. Ze hangen niet in tegenstelling tot veel anderen met grote borsten. Verder is het heel praktisch met sporten en kun je ze gerust een avond 'los in de wei' laten.

Met een mooie push-up BH lijken ze wat groter.
Alle reacties Link kopieren
okkervil schreef:
13-08-2019 20:50
en kun je ze gerust een avond 'los in de wei' laten.
:-D ja, heerlijk !
Alle reacties Link kopieren
Dat ze niet hangen is inderdaad een groot voordeel. Die van mij zijn ook nog steeds niet veranderd en ik ben inmiddels ook in de 40.
Ik had helemaal geen borsten van mezelf, echt vreselijk vond ik dat.
Wist dan ook al vanaf een jonge leeftijd dat ik een borstvergroting wou.
Maar nu ik borstvoeding geef ben ik bang dat ik weer onder het mes moet..
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook altijd bh's met voorgevormde cups, anders ben ik helemaal plat.

En ik hoor meerdere mensen over 'verhouding'. Maar ja, daar kun je natuurlijk ook niks aan doen.
Als je verder stevig bent en een hele kleine cupmaat hebt wil dat nog steeds niet zeggen dat je niet mooi kunt zijn. En andersom ook.
Zo zie ik het in ieder geval :)

Je niet te druk maken hoor, ouder worden helpt ook om de boel wat te relativeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven