Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met New Fysic

15-08-2019 23:08 51 berichten
Ik ben nu 8 dagen bezig met New Fysic. Iemand die momenteel ook dit programma volgt?
Ik wil er 5 kilo nog af. 1 kilo kwijt, maar moet nu wel ongesteld worden dus beetje lastig wegen. Voor wat ik er voor laat staan, appeldag en pillen vind ik het nog niet gek veel. Graag ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dat programma niet maar als je aan het lijnen bent duurt het soms wel een maand voordat op een goede morgen alles tegelijk afgeschreven wordt en je opeens anderhalve kilo lichter bent en blijft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
je kan in 8 dagen echt geen kilo vet verliezen
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waar dat New in de naam voor staat. gewoon voor: nieuwe wijn in oude zakken? Ik lees niks nieuws op de pagina
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ze hebben geloof ik 100000 leden. Zag het veel op insta voorbij komen...en moet alweer 2 jaar 5 kilo afvallen. Stapje dichterbij nu. Vooral koolydraadarm eten...denk niet echt iets NEWS
Alle reacties Link kopieren
*koolhydraat
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
15-08-2019 23:25
je kan in 8 dagen echt geen kilo vet verliezen
Dat was vocht en een keer extra poepen inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gedaan. Ik ben slecht in lijnen dus niet een goed voorbeeld vrees ik. Ik kon op een gegeven moment geen vezelrijke cracker en geen roerbak met wrap meer zien. En die rare appeldag. Ik viel met pijn en moeite 8 kilo af in een maand of 10 , zoiets. In de maand december at ik er weer 5 aan.... ik had al het lekkers zo gemist. Veel collega’s hebben het gedaan en na een jaar zat alles er weer aan. Kantoor waar ik kwam bestond ook Vnml uit repeaters zoals de eigenaresse ze noemde . Denk dat je vooral afvalt omdat je zo weinig calorieën mag eten op een dag , iets van 1000 ofzo . Die pillen geven je meer het idee dat je goed bezig bent maar of ze echt iets doen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het vooral erg duur! 27.50 per week! Voor een paar pillen. Ik denk dat je met hetzelfde dieet maar zonder die pillen net zoveel ( of weinig) afvalt
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er niet aan denken om dag in dag uit vijf kilo extra met me mee te moeten torsen alleen vanwege wat vluchtige vreetmomenten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
rascalles schreef:
16-08-2019 07:30
Ik heb het gedaan. Ik ben slecht in lijnen dus niet een goed voorbeeld vrees ik. Ik kon op een gegeven moment geen vezelrijke cracker en geen roerbak met wrap meer zien. En die rare appeldag. Ik viel met pijn en moeite 8 kilo af in een maand of 10 , zoiets. In de maand december at ik er weer 5 aan.... ik had al het lekkers zo gemist. Veel collega’s hebben het gedaan en na een jaar zat alles er weer aan. Kantoor waar ik kwam bestond ook Vnml uit repeaters zoals de eigenaresse ze noemde . Denk dat je vooral afvalt omdat je zo weinig calorieën mag eten op een dag , iets van 1000 ofzo . Die pillen geven je meer het idee dat je goed bezig bent maar of ze echt iets doen ?
Thanks voor nuttige info.
Heb ook nog niet het idee dat het wonderen gaat verrichten. Als je googled kom je alleen maar positieve verhalen tegen...zie niks negatief, best bizar. Ik houd nog ff vol.. :hyper:
Tadelief schreef:
16-08-2019 07:54
Ik vond het vooral erg duur! 27.50 per week! Voor een paar pillen. Ik denk dat je met hetzelfde dieet maar zonder die pillen net zoveel ( of weinig) afvalt
Vind het ook erg duur. Daarnaast heb ik het idee dat het een placebo is..
Alle reacties Link kopieren
De echt werkzame middelen zijn ongezond, verboden en misschien op recept verkrijgbaar. Ik denk aan roken, amfetaminen, medicijnen die je stofwisseling aanjagen.

Je lichaam moet ertoe gebracht worden om veel meer energie te gaan verstoken dan nodig dus dat wordt een slijtageslag waarbij je veel schadelijke effecten kan verwachten. De rest is fake.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mensen zitten de hele dag te bunkeren alsof het hun laatste maal is maar het grootste probleem is: het is niet je laatste maal maar een van de vele, vele dagelijkse schranspartijen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
16-08-2019 08:04
Thanks voor nuttige info.
Heb ook nog niet het idee dat het wonderen gaat verrichten. Als je googled kom je alleen maar positieve verhalen tegen...zie niks negatief, best bizar. Ik houd nog ff vol.. :hyper:
Je valt zeker af als je je aan het eetplan houdt. Dat kan ook niet anders met 1000kcl per dag. Ik denk dat de positieve verhalen vooral van mensen zijn die er mee bezig zijn. Vraag me af of ze op de lange termijn ook op gewicht blijven .
nlies schreef:
15-08-2019 23:47
Ik vraag me af waar dat New in de naam voor staat. gewoon voor: nieuwe wijn in oude zakken? Ik lees niks nieuws op de pagina

Ik denk eerder oude wijn in nieuwe zakken :P
retrostar schreef:
16-08-2019 08:19
Mensen zitten de hele dag te bunkeren alsof het hun laatste maal is maar het grootste probleem is: het is niet je laatste maal maar een van de vele, vele dagelijkse schranspartijen.
Dat zal bij 80% zo zijn...maar er zijn ook andere redenen he. Denk aan (after) zwangerschap en aanle
g.

Jij bent neem ik aan wel slank, als ik je reacties lees? Heb je tips? Dat hoor ik liever dan wat geschreeuw..
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
16-08-2019 08:22
Vraag me af of ze op de lange termijn ook op gewicht blijven .
nee natuurlijk niet, je leert geen andere levensstijl aan

Ik snap best, dat mensen hopen, dat er een snelle, blijvende manier van afvallen is. Maar echt, je zult het net als alle anderen het op de juiste manier moeten doen.

Je denkt toch niet, dat al die mensen voor hun lol hun best doen, als er ook een snelle weg is??
lilalinda schreef:
16-08-2019 08:37
nee natuurlijk niet, je leert geen andere levensstijl aan

Ik snap best, dat mensen hopen, dat er een snelle, blijvende manier van afvallen is. Maar echt, je zult het net als alle anderen het op de juiste manier moeten doen.

Je denkt toch niet, dat al die mensen voor hun lol hun best doen, als er ook een snelle weg is??
Het kan een blijvende manier zijn... het is vnml volkoren pasta, wraps, 0% kwark, mager beleg, volkoren toast met paturain light etc. Het is niet zo dat je niks mag. Zo komt het volgens mij bij jou over?
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
16-08-2019 08:33
Dat zal bij 80% zo zijn...maar er zijn ook andere redenen he. Denk aan (after) zwangerschap en aanle
g.

Jij bent neem ik aan wel slank, als ik je reacties lees? Heb je tips? Dat hoor ik liever dan wat geschreeuw..
Aanleg is van een minder grotere factor dan men zichzelf vaak voorhoudt. Aangeleerd gedrag is veel belangrijker in niet afvallen (eten als beloning, om gelegenheden mee te vieren, om waardering te tonen enz).

De beste tip is bijhouden wat en dus hoeveel calorieën je eet in een app. En dan echt eerlijk zijn naar jezelf, dus (zeker in het begin) afwegen wat je neemt en ook niet die lepel olie om in te bakken, de suiker in de koffie of dat blokje chocola vergeten. Dan verkrijg je inzicht en krijg je ook helderder wat je kunt besparen op calorieën. Daarbij ook de informatie op verpakkingen van voedingsmiddelen lezen.

Zo kom je tot het maken van betere keuzes en je dagelijkse calorie inname als een budget te beschouwen. Wil je echt die kroket? Mag allemaal, maar dan kun je bijvoorbeeld besparen op je ontbijt zodat die in je budget past. En daarbij bewegen helpt ook natuurlijk.

Het is makkelijker dan je denkt maar niet zo leuk en soms behoorlijk confronterend ook. Wat je ervan leert is echter veel en veel toepasbaarder en nuttiger dan dure diëten.
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
16-08-2019 08:33
Dat zal bij 80% zo zijn...maar er zijn ook andere redenen he. Denk aan (after) zwangerschap en aanle
g.

Jij bent neem ik aan wel slank, als ik je reacties lees? Heb je tips? Dat hoor ik liever dan wat geschreeuw..
Je gevoel laten overheersen door je verstand wat eten betreft is mijn beste tip.

Ik vind het woord geschreeuw niet van toepassing en vrij onaardig als je ziet hoeveel moeite ik heb gedaan om goede info te geven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
16-08-2019 08:42
Het kan een blijvende manier zijn... het is vnml volkoren pasta, wraps, 0% kwark, mager beleg, volkoren toast met paturain light etc. Het is niet zo dat je niks mag. Zo komt het volgens mij bij jou over?
Veel te weinig calorien en pillen slikken, dat is natuurlijk niet blijvend

Wat blijvend is:
Reken eens uit, hoeveel caorien JIJ nodig hebt (je BMR (inclusief levensstijl), zijn tooltjes voor)
Als je af wil vallen, ga je daar iets onder zitten. Een beetje is voldoende, langzaam val je af. En als je op gewicht bent, kun je iets meer eten
En weet je, met je calorien iets onder je BMR, kun je geweldig veel & lekker eten.
wat kost die grap eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-08-2019 08:55
Veel te weinig calorien en pillen slikken, dat is natuurlijk niet blijvend

Wat blijvend is:
Reken eens uit, hoeveel caorien JIJ nodig hebt (je BMR (inclusief levensstijl), zijn tooltjes voor)
Als je af wil vallen, ga je daar iets onder zitten. Een beetje is voldoende, langzaam val je af. En als je op gewicht bent, kun je iets meer eten
En weet je, met je calorien iets onder je BMR, kun je geweldig veel & lekker eten.
Dat laatste is niet helemaal waar. Naarmate je afvalt, neemt je BMR ook af. Een lichter persoon heeft minder calorieën nodig om zijn gewicht te behouden dan een zwaarder persoon, dus als je weer meer gaat eten als je je streefgewicht hebt bereikt is de kans groot dat je weer (wat) aankomt. Dat vind ik nog wel het gemeenste van afvallen :P
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
16-08-2019 08:58
wat kost die grap eigenlijk?
Volgens de site:
Het startpakket kost € 76,50 en bestaat uit een weekbehandeling, een flacon Purify (voldoende voor een maand) en een multivitamine (voldoende voor anderhalve maand). Hierna betaal je per weekbehandeling slechts € 27,50,-. Dit is inclusief de persoonlijke of online coaching.

76,50 voor een weekbehandeling, en 6 weken vitamines
Daarna dus 27,50, maar na 6 weken zijn je pillen op, dus zal dat erbij komen
En aangezien die pillen (76,50-27,50=) 40 euro voor 6 weken kosten, komt er per week nog zo'n 6 euro bij. Kost dus 43 euro per week. En dan moet je nog eten en drinken??? en sporten???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven