Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met New Fysic

15-08-2019 23:08 51 berichten
Ik ben nu 8 dagen bezig met New Fysic. Iemand die momenteel ook dit programma volgt?
Ik wil er 5 kilo nog af. 1 kilo kwijt, maar moet nu wel ongesteld worden dus beetje lastig wegen. Voor wat ik er voor laat staan, appeldag en pillen vind ik het nog niet gek veel. Graag ervaringen!
lilalinda schreef:
16-08-2019 09:04
Volgens de site:
Het startpakket kost € 76,50 en bestaat uit een weekbehandeling, een flacon Purify (voldoende voor een maand) en een multivitamine (voldoende voor anderhalve maand). Hierna betaal je per weekbehandeling slechts € 27,50,-. Dit is inclusief de persoonlijke of online coaching.

76,50 voor een weekbehandeling, en 6 weken vitamines
Daarna dus 27,50, maar na 6 weken zijn je pillen op, dus zal dat erbij komen
En aangezien die pillen (76,50-27,50=) 40 euro voor 6 weken kosten, komt er per week nog zo'n 6 euro bij. Kost dus 43 euro per week. En dan moet je nog eten en drinken??? en sporten???
De kilo’s vliegen van je portemonnee
En je moet nooit maar zo vitaminepillen gaan slikken. Het idee dat supplementen onschuldig zijn is allang achterhaald. Sommige supplementen zijn zelfs gevaarlijk. En als je deze dingen via internet heb besteld en niet via de apotheek hebt gekregen dan weet je dus helemaal niet wat er inzit. Kunnen wel Chinese kruiden zijn die giftig zijn voor je lichaam. Of stackers, waar je hartproblemen van kan krijgen
Alle reacties Link kopieren
To ik zou eerder naar een goede diëtiste gaan die jou gelijk een nieuwe leefstijl aanleert
lilalinda schreef:
16-08-2019 08:55
Veel te weinig calorien en pillen slikken, dat is natuurlijk niet blijvend

Wat blijvend is:
Reken eens uit, hoeveel caorien JIJ nodig hebt (je BMR (inclusief levensstijl), zijn tooltjes voor)
Als je af wil vallen, ga je daar iets onder zitten. Een beetje is voldoende, langzaam val je af. En als je op gewicht bent, kun je iets meer eten
En weet je, met je calorien iets onder je BMR, kun je geweldig veel & lekker eten.
Goeie tip. Zal ik ns uitrekenen.

En ja, het is heel prijzig!!
S-Meds schreef:
16-08-2019 09:09
En je moet nooit maar zo vitaminepillen gaan slikken. Het idee dat supplementen onschuldig zijn is allang achterhaald. Sommige supplementen zijn zelfs gevaarlijk. En als je deze dingen via internet heb besteld en niet via de apotheek hebt gekregen dan weet je dus helemaal niet wat er inzit. Kunnen wel Chinese kruiden zijn die giftig zijn voor je lichaam. Of stackers, waar je hartproblemen van kan krijgen
Dat gaat ook wel eens door mijn hoofd, je slikt heel veel pillen maar weet niet goed hoe en wat. Het dieet staat bekend doordat Maxima er zo slank mee is geworden...maar heb het niet uit haar mond :rolling:
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
16-08-2019 09:50
Dat gaat ook wel eens door mijn hoofd, je slikt heel veel pillen maar weet niet goed hoe en wat. Het dieet staat bekend doordat Maxima er zo slank mee is geworden...maar heb het niet uit haar mond :rolling:
en weet je wie dat gerucht de wereld in hielpen?
Die mensen achter New Fysic (Google maar)
pilatespas schreef:
16-08-2019 09:50
Dat gaat ook wel eens door mijn hoofd, je slikt heel veel pillen maar weet niet goed hoe en wat. Het dieet staat bekend doordat Maxima er zo slank mee is geworden...maar heb het niet uit haar mond :rolling:
Het was pas nog op tv dat namen van bekende Nederlanders vaak misbruikt worden bij afslankproducten. Lieke van Lexmond is dat ook overkomen vertelde ze.
pilatespas schreef:
16-08-2019 09:50
Dat gaat ook wel eens door mijn hoofd, je slikt heel veel pillen maar weet niet goed hoe en wat. Het dieet staat bekend doordat Maxima er zo slank mee is geworden...maar heb het niet uit haar mond :rolling:
natuurlijk niet, dat is marketing. Maxima is niet dik en was dit ook niet. Verder sport ze veel en heeft ze vast ook geld voor een PT. Dus trap niet in die marketingtruc. Als de pillen werken dan is dat serieus slecht nieuws, want dan zitten er spullen in die verboden zijn. Op supplementen is geen controle zoals bij medicijnen. Via internet wordt op grote schaal verboden supplementen verhandeld. Afvallen is echt een kwestie van minder eten dan je verbruikt. Mooier of makkelijker is het niet
lilalinda schreef:
16-08-2019 09:04
Volgens de site:
Het startpakket kost € 76,50 en bestaat uit een weekbehandeling, een flacon Purify (voldoende voor een maand) en een multivitamine (voldoende voor anderhalve maand). Hierna betaal je per weekbehandeling slechts € 27,50,-. Dit is inclusief de persoonlijke of online coaching.

76,50 voor een weekbehandeling, en 6 weken vitamines
Daarna dus 27,50, maar na 6 weken zijn je pillen op, dus zal dat erbij komen
En aangezien die pillen (76,50-27,50=) 40 euro voor 6 weken kosten, komt er per week nog zo'n 6 euro bij. Kost dus 43 euro per week. En dan moet je nog eten en drinken??? en sporten???
Als ik jouw berekening volg, kom ik op 32,50 per week. Namelijk 27,50 plus 6. Nog steeds veel geld, maar die 43 klopt niet.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
16-08-2019 08:22
Je valt zeker af als je je aan het eetplan houdt. Dat kan ook niet anders met 1000kcl per dag. Ik denk dat de positieve verhalen vooral van mensen zijn die er mee bezig zijn. Vraag me af of ze op de lange termijn ook op gewicht blijven .
Als dat zou zijn zouden ze geen speciaal programma voor terugkomers hoeven te hebben. Dat zegt al genoeg toch
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Blondie456 schreef:
16-08-2019 09:56
Het was pas nog op tv dat namen van bekende Nederlanders vaak misbruikt worden bij afslankproducten. Lieke van Lexmond is dat ook overkomen vertelde ze.
Toevallig heeft Lieke van Lexmond naar eigen zeggen New Fysic gedaan. Als je googelt op Lieke en New Fysic vind je een filmpje van haar. Maar het klopt dat de namen van bekende Nederlanders vaak misbruikt worden.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het te duur, je valt er nauwelijks van af en je twijfelt zelf aan de samenstelling. Waarom ga je er dan in hemelsnaam mee door??? En jij gelooft echt dat Maxima dit zal gebruiken en dan ook nog eens haar naam er aan zal verbinden???? Hoe naïef ben je in hemelsnaam?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met het programma, ik heb zojuist wel even de site bekeken en vraag me af wat voor begeleiding je voor dat geld krijgt. Ga je iedere week langs om te wegen?
Tijger32 schreef:
16-08-2019 10:04
Toevallig heeft Lieke van Lexmond naar eigen zeggen New Fysic gedaan. Als je googelt op Lieke en New Fysic vind je een filmpje van haar. Maar het klopt dat de namen van bekende Nederlanders vaak misbruikt worden.
de vraag is of ze het gedaan heeft of gewoon benaderd is door het bedrijf om tegen flinke betaling te zeggen dat ze het gedaan heeft. Ik wil wedden het laatste want zo werkt het namelijk in de reclame.
S-Meds schreef:
16-08-2019 10:05
de vraag is of ze het gedaan heeft of gewoon benaderd is door het bedrijf om tegen flinke betaling te zeggen dat ze het gedaan heeft. Ik wil wedden het laatste want zo werkt het namelijk in de reclame.
Dat klopt, ik denk zelf ook dat ze gewoon leuk gecasht heeft. Maar haar naam is in ieder geval niet misbruikt. Wat wel vaak gebeurt, vooral op Facebook.
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
16-08-2019 08:42
Het kan een blijvende manier zijn... het is vnml volkoren pasta, wraps, 0% kwark, mager beleg, volkoren toast met paturain light etc. Het is niet zo dat je niks mag. Zo komt het volgens mij bij jou over?

Wil je een goede tip? Lees eens wat over voeding, weet wat je eet.
Kies voor volle producten ipv mager. Geen light toestanden maar echt onbewerkt eten.
Volkoren is uiteraard beter maar je kan ook bijvoorbeeld gewoon een grote salade met een eitje eten en een halve avocado eten, dan moet er geen pasta meer bij.
Of een lekkere dikke maaltijdsoep ‘s middags, weer eens wat anders dan een cracker. Daarbij is bewerkt vlees dat je er op doet verre van gezond.
En wat fruit en noten tussendoor.
Om af te vallen moet je inderdaad een beetje onder je calorieën zitten maar als kiest voor vol en voedzaam hoef je geen honger te lijden.
Alle reacties Link kopieren
Tijger32 schreef:
16-08-2019 10:18
Dat klopt, ik denk zelf ook dat ze gewoon leuk gecasht heeft. Maar haar naam is in ieder geval niet misbruikt. Wat wel vaak gebeurt, vooral op Facebook.
Maar hoeveel waarde hecht jij aan iemand, die betaalt is om een product aan te prijzen?
Als een BN-er me vertelt, dat ik naar Eyewish moet, kan hij de boom in, maar op aanraden van een vriendin ga ik.

Er zit hier een forum vol vrouwen die niet betaalt is door New Fysic, en die ook niet betaald wordt, om je te waarschuwen.
Waarom wil jij dan graag geloven in betaalde BN-ers??
Je weet eigenlijk toch zelf ook wel, dat afvallen alleen kan, door de Knop om te zetten? Stoppen met snaaien, gezond eten, veel bewegen
Succes! Het is een lang proces
lilalinda schreef:
16-08-2019 11:02
Maar hoeveel waarde hecht jij aan iemand, die betaalt is om een product aan te prijzen?
Als een BN-er me vertelt, dat ik naar Eyewish moet, kan hij de boom in, maar op aanraden van een vriendin ga ik.

Er zit hier een forum vol vrouwen die niet betaalt is door New Fysic, en die ook niet betaald wordt, om je te waarschuwen.
Waarom wil jij dan graag geloven in betaalde BN-ers??
Je weet eigenlijk toch zelf ook wel, dat afvallen alleen kan, door de Knop om te zetten? Stoppen met snaaien, gezond eten, veel bewegen
Succes! Het is een lang proces
Ik ben TO niet hè 😉. Ik geloof Lieke in dit geval ook niet. Ik reageerde alleen maar op iemand die zei dat de namen van veel BN-ers misbruikt worden en gaf als voorbeeld Lieke. En toevallig wist ik dat Lieke zegt dat ze New Fysic heeft gevolgd.
Ok ok...maar ben vooral erg benieuwd naar mensen die het programma hebben gevolgd. Dat was eigenlijk mijn vraag. Marketing etc geloof ik wel, en pillen zullen echt wel zijn gecheckt anders mag het niet eens worden verkocht in NL. En ja, het is duur maar hoef ik me niet voor te verantwoorden.
Dus wie o wie heeft ervaring met New Fysic?
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
16-08-2019 14:29
Ok ok...maar ben vooral erg benieuwd naar mensen die het programma hebben gevolgd. Dat was eigenlijk mijn vraag. Marketing etc geloof ik wel, en pillen zullen echt wel zijn gecheckt anders mag het niet eens worden verkocht in NL. En ja, het is duur maar hoef ik me niet voor te verantwoorden.
Dus wie o wie heeft ervaring met New Fysic?
Ik. En het slaat nergens op. Te weinig eten waardoor je na een paar weken gillend gek wordt. Veel te duur ook.
Mijn advies is om bij de Weight Watchers te kijken. Een stuk goedkoper en veel beter vol te houden omdat je voldoende mag eten en er zelfs nog ruimte is voor iets lekkers af en toe.
tadelief wijzigde dit bericht op 16-08-2019 15:59
Reden: Schrijffout
0.14% gewijzigd
Tadelief schreef:
16-08-2019 15:07
Ik. En het slaat nergens op. Te weinig eten waardoor je na een paar weken gillend gek wordt. Veel te duur ook.
Mijn advies is om bij de Weight Watchers te kijken. Een stuk goedkoper en veel beter vol te houden omdat je voldoende mag eten en er zelfs nog ruimte is voor iets lekkers af en toe.
Ok thanks... !
pilatespas schreef:
16-08-2019 14:29
Ok ok...maar ben vooral erg benieuwd naar mensen die het programma hebben gevolgd. Dat was eigenlijk mijn vraag. Marketing etc geloof ik wel, en pillen zullen echt wel zijn gecheckt anders mag het niet eens worden verkocht in NL. En ja, het is duur maar hoef ik me niet voor te verantwoorden.
Dus wie o wie heeft ervaring met New Fysic?
pillen zijn niet gecheckt, het zijn supplementen geen medicijnen. voor supplementen gelden hele andere regels dan voor medicijnen
S-Meds schreef:
16-08-2019 22:59
pillen zijn niet gecheckt, het zijn supplementen geen medicijnen. voor supplementen gelden hele andere regels dan voor medicijnen
Oh gatver... dat ga ik checken..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er 8 kilo mee afgevallen 2 jaar geleden en die zijn er nog steeds af. De supplementen hielpen tegen honger gevoel en het wekelijkse weeg moment vond ik echt een stok achter de deur. Ik was de manier van eten na die periode alleen wel zat
Alle reacties Link kopieren
Tadelief schreef:
16-08-2019 15:07
Ik. En het slaat nergens op. Te weinig eten waardoor je na een paar weken gillend gek wordt. Veel te duur ook.
Mijn advies is om bij de Weight Watchers te kijken. Een stuk goedkoper en veel beter vol te houden omdat je voldoende mag eten en er zelfs nog ruimte is voor iets lekkers af en toe.
Jij schrijft wat ik dacht!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven