Lijf & Lijn alle pijlers

Welke deodorant gebruiken jullie?

17-08-2019 22:56 115 berichten
Welke is fijn en laat geen vlekken achter in bovenkleding?
Is de deo die jullie gebruiken vrij van aluminium, alchohol, parabenen en/of drijfgassen dat je weet? Bevat hij kunstmatige geurstoffen? Maakt het jullie uit of een deodorant dierproefvrij en/of vegan is?
Ik ben benieuwd!
TO trapt af:
Sensitive roller van DM huismerk maar die lijkt minder goed te voldoen de laatste tijd.
Eentje van Garnier; die zorgt voor vlekken op kleding ter hoogte van de de oksels.
Nivea black and white invisible. Laat geen vlekken achter, ruik je hele dag. Frisse geur en een goeie prijs!
Alle reacties Link kopieren
Eeehm, ik kan geen antwoord geven op veel dingen die jij je afvraagt, maar ik vind Sanex het best beschermen tegen zweetgeur.
Al 100 jaar Fa Lemon spray

Nog geen vlekken gezien.

Geen idee wat ie allemaal wel en niet bevat, ik ga gewoon op de geur af.
Alle reacties Link kopieren
Sanex vind ik het fijnste. Andere deo,s kan ik niet tegen. Krijg ik jeukende rode plekken van.
Hier ook Fa, ik ga gewoon voor een lekkere geur. De dingen die jij noemt hou ik me niet mee bezig.
Alle reacties Link kopieren
De ZERO van sanex (roller, hier geen spuitbus ivm drijfgassen), bevalt goed. De naam geeft al wat weg mbt parabenen etc :)
pergamon wijzigde dit bericht op 17-08-2019 23:05
17.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de natuurlijke deo van Lekkerineenpotje, te koop bij AH. Zelf heb ik de geurloze, maar er zijn ook varianten met een geurtje. Heel fijn en zonder schadelijke stoffen. Het enige is dat je er misschien aan moet wennen dat je het met je vingers aan miet brengen.
Soms wil ik even gewoon spuitdeo en dan gebruik ik Sanex Zero.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 17-08-2019 23:04
10.45% gewijzigd
Deoleen creme. Al jaaaaaaren.
Geen idee wat er in zit.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik sinds aantal maanden de roller van: Love, beauty and planet, en dan de rose: murumuru butter and rose

Een vegan-deo die 24 uur werkt, alcohol vrij is en in een gerecyclede fles zit

Ben erg tevreden
En gewoon te koop in de supermarkt en de bij drogist
mamasdbj wijzigde dit bericht op 17-08-2019 23:08
Reden: Aanvulling
11.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Deoleen roller.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd Nivea deo maar had laatst toevallig een variant waar 0% op stond en volgens mij was dat 0% van al die dingen die jij vraagt. Ik had de link eerst niet zo gelegd, maar ik had ineens toen het zo warm was dat ik echt heel erg naar scherp zweet stonk. Dat had ik nog nooit in mijn leven gehad, dus ik vroeg me al helemaal af of ik niet naar de dokter moest of dat er misschien iets met mijn hormonen ofzo was. Totdat ik me ineens bedacht dat ik een andere deo had gekocht.

Gewoon weer de normale Nivea gekocht waar blijkbaar lekker veel aluminium, parabenen en weet ik veel wat voor chemicaliën inzitten en je raadt het al: ik heb geen dag meer gestonken.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Deoleen creme.
ik geef mn bek ook maar een douw
Sanex zero...andere deo's vervliegen snel bij mij.
Lady Speed Stick maar tijd terug heb ik eens een roller en spray gekocht van Deoleen want dat is beter verkrijgbaar enzo. Die roller is echt een drama. Lekt als die niet rechtop staat dus niet mee te nemen in je tas (en m'n hele toilettas zat onder). Dan zit er weer veel te veel op de bal zodat het er naast lekt. Je oksels blijven plakken en het geeft vlekken. Nee die gaan we niet opnieuw kopen. De Rituals deo sticks werken ook goed maar laat ook een witte vlekken achter als je net teveel gebruikt.
Ik vind een roller altijd zo'n vies idee, dat je zweet mee rolt en zo hup, terug de flacon in.
Alle reacties Link kopieren
Sansa_ schreef:
17-08-2019 23:22
Ik vind een roller altijd zo'n vies idee, dat je zweet mee rolt en zo hup, terug de flacon in.
Je komt toch net onder de douche vandaan als je deo opdoet? Dus dan heb je toch nog helemaal geen zweet.
Am Yisrael Chai!
Sansa_ schreef:
17-08-2019 23:22
Ik vind een roller altijd zo'n vies idee, dat je zweet mee rolt en zo hup, terug de flacon in.
Ik neem aan dat je begrijpt dat je deo opbrengt als je schoon bent, en pas als je al flink aan het zweten bent?
Ik gebruik overigens geen roller maar niet om die reden.
fashionvictim schreef:
17-08-2019 23:24
Je komt toch net onder de douche vandaan als je deo opdoet? Dus dan heb je toch nog helemaal geen zweet.
Eh nee niet echt, ik douche in de avond, en deo gebruik ik met name in de zomer meerdere keren per dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik verschillende van Dr Organic. De hennep doet het erg goed.
Graag heb ik zonder dierproeven en vegan.

De beste deo ooit was een blokje aluin van de lush. Die hebben ze niet meer, maar wat een Superspul was dat.
Alle reacties Link kopieren
Odorex sensitive. Eerst altijd Rexona superdry. Zo'n stick, maar daar kreeg ik witte korrels van in mijn oksels en op mijn kleding, heel vies.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Die Aluin deo is oa te krijgen bij Holland&Barrett als Crystal deo, maar ook bij andere winkels. Puur natuur en super zuiver, werkt perfect en gaat meer dan een jaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren de sticks van Rituals. Geuren wissel ik af. Een stick kost 10 euro en ik doe er ongeveer 2 maanden mee. Laat bij mij geen witte vlekken achter op kleding. En het belangrijkste: ik ruik nooit naar zweet itt andere deodorants
Alle reacties Link kopieren
Rexona roller weer sinds een tijdje en dan de Natural Fresh (blauw). In mijn tas heb ik altijd een Nivea spuitbusje en dan de Fresh (blauw), Stress Protect (oranje) of die rode waar ik de naam van kwijt ben.

Ik zoek altijd degene die het beste beschermt tegen rieken. :$ De fancy luchtjes laat ik dus staan. Geen idee of er parabenen en weet ik veel wat in zit en of hij dierproefvrij of vegan is. Daar let ik totaal niet op en maakt me niks uit ook.
Alle reacties Link kopieren
Crystal deo, even natmaken onder de kraan en onder de oksel. Hoeft maar één keer per dag, en je ruikt niks. Wil nooit meer een andere!

Moest op een gegeven moment even improviseren en gebruikte een normale roller, vreselijk. Die lucht! En dan als je door je deo heenbreekt, gatver. Met Crystal nooit meer last van. Ook fijn dat er geen schadelijke stoffen in zitten, want dat wil ik ook niet meer in m'n poriën zo dichtbij m'n klieren smeren.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven