Lijf & Lijn alle pijlers

Liposuctie bovenbenen

22-08-2019 13:37 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames wie heeft een liposuctie laten doen aan de boven benen ( binnen kant voorkant en achterkant) wat was jullie ervaring en bij wie zijn jullie geweest? Gr
Alle reacties Link kopieren
Daarna is het precies of je hebt mega dikke knieën omdat die niet meer in proportie zijn!!! Onderbenen lijken dan trouwens ook dikker. Maar bij de knieën is het echt geen zicht!
Alle reacties Link kopieren
In combi met je andere topic:
doe maar niet
Ga gezond eten, lekker sporten en werk ook aan het accepteren van je lichaam
Alle reacties Link kopieren
Dus..... je borstvergroting valt tegen, en om dan toch in verhouding te komen laat je op je benen maar vet wegzuigen?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
22-08-2019 13:53
Dus..... je borstvergroting valt tegen, en om dan toch in verhouding te komen laat je op je benen maar vet wegzuigen?
:rofl: Waar lees je dat?
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
22-08-2019 13:56
:rofl: Waar lees je dat?
In haar andere topic.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
22-08-2019 13:56
:rofl: Waar lees je dat?
Loep maar
Het is een TO met problemen
Alle reacties Link kopieren
Je was toch tevreden met je figuur? Gewoon niet doen dus, voordat dit ook weer tegenvalt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet persé tegen plastische chirurgie. Ieder doet met zijn lichaam wat ie zelf wil. Zolang je van jezelf maar geen monster gaat maken!Afbeelding
is dat bij die dokter met die slechte reviews?
je bent net herstellende van je tegenvallende borstvergroting en wil nu naar een dubieuze arts voor een lipo? Waarom deed je dat niet tegelijk? en ben je als eens bij een psycholoog geweest voor je zelfbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Doe dit niet. Er is niets mis met je lichaam. Alleen maar met je zelfbeeld. Je denkt misschien dat dit het beter zal maken, maar dit is niet zo. Zodra je dit hebt laten doen zal er weer wat zijn en weer wat. Zoek alsjeblieft hulp. Niet van een chirurg, maar van een psycholoog.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
22-08-2019 13:46
Daarna is het precies of je hebt mega dikke knieën omdat die niet meer in proportie zijn!!! Onderbenen lijken dan trouwens ook dikker. Maar bij de knieën is het echt geen zicht!
😔
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-08-2019 13:48
In combi met je andere topic:
doe maar niet
Ga gezond eten, lekker sporten en werk ook aan het accepteren van je lichaam
Ik vroeg om liposuctie ervaringen. Niet om of ik het wel of niet moet doen want dat bepaal ik zelf wel. Jeetje kan het allemaal wat vriendelijker?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
22-08-2019 13:53
Dus..... je borstvergroting valt tegen, en om dan toch in verhouding te komen laat je op je benen maar vet wegzuigen?
BV heeft niks te maken met liposuctie. Ik wil een liposuctie doen omdat ik overal afslank behalve m'n bovenbenen. Dus wil dat een beetje in proportie krijgen
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-08-2019 14:01
Loep maar
Het is een TO met problemen
? Wat een rare opmerkingen. Kun je niet gewoon respecteren dat sommige mensen pro plastische chirurgie zijn? Net zoals ik respecteer dat jij waarschijnlijk niks hebt met ingrepen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
22-08-2019 14:29
je bent net herstellende van je tegenvallende borstvergroting en wil nu naar een dubieuze arts voor een lipo? Waarom deed je dat niet tegelijk? en ben je als eens bij een psycholoog geweest voor je zelfbeeld?
Ik heb nergens gezegd dat ik niet tevreden ben over m'n BV. Alleen dat ik ze wel wat groter had verwacht. Er is niks mis met het zelfbeeld van mensen die zich met plastische chirurgie bezighouden. Dus waarom moet ik naar een psycholoog volgens jou?
Alle reacties Link kopieren
dylanking19999 schreef:
22-08-2019 14:44
Doe dit niet. Er is niets mis met je lichaam. Alleen maar met je zelfbeeld. Je denkt misschien dat dit het beter zal maken, maar dit is niet zo. Zodra je dit hebt laten doen zal er weer wat zijn en weer wat. Zoek alsjeblieft hulp. Niet van een chirurg, maar van een psycholoog.
🤔 Als dit zo was zou niemand aan plastische chirurgie doen. Soms ben je tevreden maar kan alles toch beter
Alle reacties Link kopieren
Eljazz schreef:
22-08-2019 16:48
🤔 Als dit zo was zou niemand aan plastische chirurgie doen. Soms ben je tevreden maar kan alles toch beter
Daarna kan je neus weer wat beter, dan je bovenarmen, dan heb je toch wat lubberend vel op je buik en dan krijg je ook nog rimpels waar je wat aan wilt laten doen. Alles kan altijd beter, ik ben blij dat ik het dan lekker zo laat zoals het is.
Alle reacties Link kopieren
Eljazz schreef:
22-08-2019 16:44
? Wat een rare opmerkingen. Kun je niet gewoon respecteren dat sommige mensen pro plastische chirurgie zijn? Net zoals ik respecteer dat jij waarschijnlijk niks hebt met ingrepen.
Je kunt beter respecteren dat je een leerlingen hebt. Dikke kont en bovenbenen en geen tieten
Heb je het veel leuker
lilalinda wijzigde dit bericht op 22-08-2019 17:52
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mn zus heeft dit laten doen, en ze zei never nooit meer! zo veel pijn nadien echt de hel! in het begin zag je duidelijk verschil maar nu we een aantal jaar verder zijn neemt het vanzelf weer toe hoor. Ze hadden ook aangegeven dat het resultaat voor max 5 tot 10 jaar zou zijn, dat klopt wel aardig denk ik.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-08-2019 17:26
Je kunt beter respecteren dat je een leerlingen hebt. Dikke kont en bovenbenen en geen rieten
Heb je het veel leuker
👍. Leerlingen en rieten ok.... Girl bye
Alle reacties Link kopieren
He meis! Kijk eens op realself.com. Daar staan veel ervaringen. Heb er zelf geen ervaring mee! Ik weet wel dat het belangrijk is dat je een kundige plastisch chirurg uitzoekt met ervaring, om "hobbels" te voorkomen. Maar dat wist je vast al (: en meer dan 250 cc vergroot de kans op complicaties, dus als je arts 400 of dergelijke wilt doen is het misschien wel een reden om achter je oren te krabben.. Succes! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd denk ik wel dat veel meer mensen plastische chirurgie lieten doen als ze het konden betalen.
Toen ik jonger (en onzekerder) was, heb ik ook wel een paar dingen laten doen.
Nu ben ik ouder en vind ik het de moeite niet meer. Ik gebruik zelfs geen botox ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven