Lijf & Lijn alle pijlers

Veelvuldig menstrueren

25-08-2019 21:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeie dag,

Ik ben sinds 4 maanden veelvuldig aan het menstrueren. In 36 dagen tijd heb ik 18 van de 36 dagen bruin, rood verlies gehad.

We hebben een wens voor een tweede kindje.

Iemand meer hier hinder van? Of die dit herkent?
Ja, zat vrouwen hebben rare onregelmatige en nare menstruaties. Ik heb er de prikpil voor genomen terwijl ik gesterilisseerd ben ;-) Zo heftig en veel en veel dagen bloed in de maand.

Maar als je geen anticonceptie wil die dat kan stoppen moet je het er even mee doen tot na je zwangerschap denk ik.
Hoe lang geleden ben je bevallen van de eerste/ gestopt met anticonceptie?
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik goed. Je hebt nu 4x een cyclus van 36 dagen gehad en elke cyclus had je helft vd tijd bloedverlies?

Ik zou dat even na laten kijken
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de huisarts
Alle reacties Link kopieren
Dit zou ik ook even bij de dokter bespreken, zeker omdat je een kinderwens hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ik heb pco’s en al uitgebreid bekend bij de gyn. Ik vloeide eerst nauwelijks soms 90 dagen niet en toen een aat maanden zo heftig dat ik elk uur een tampon en maandverband tegelijk moest verschonen anders liep t langs mijn benen. Ook dagen lang. Kreeg ook bloedarmoede van. Had gedacht voor een tweede weer t Z-H traject in te moeten net als nr 1. Toch stelde we dat steeds uit en ineens was ik zwanger op de natuurlijke manier. Heeft wel 2,5 jr geduurd.

Maar elk lijf is anders ga tenminste naar je huisarts
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets gehad en dat kwam door cyste op mijn eierstok. Ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Op basis van je OP kan niemand daar echt iets zinnigs over zeggen, maar dat is niet erg want medisch advies mag niet
Als je je echt zorgen maakt, zou ik ermee naar de huisarts gaan. Maar dan wel met iets meer info.
Alle reacties Link kopieren
Nu ik het nog een x lees snap ik dat het wat onduidelijk omschreven is.

Ik heb de laatste 36 dagen geteld en ben van deze 36 dagen 18 dagen aan t vloeien geweest.
Van heel veel verlies tot oud bruin verlies. Ben dan bijv 5 dagen aan t vloeien, dan weer een paar dagen niet en dan weer wel en zo verder.

Heb voorheen last van een cyste gehaf. Maar deze zou verdwenen zijn volgens de gynaecoloog.
Wellicht zit er een nieuwe?

Ik ben in febr 2018 bevallen met 31 weken van onze dochter.

Ik weet dat de huisarts de beste optie is. Maar ik dacht wellicht kennen meer vrouwen dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven