Lijf & Lijn alle pijlers

BBL operatie? (Brazilian Butt Lift)

31-08-2019 00:10 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo😋

Ik weet niet of dit het juiste forum is voor dit topic.. Maar zijn er hier vrouwen die een BBL operatie ondergaan hebben ?

En ben je blij met het resultaat ?
Ik ben van me zelf best dun maar heb wel wat een beetje buikvet ...

In Nederland zijn de richtlijnen erg streng maar in het buitenland gaat deze operatie met mijn lichaamsbouw dan weer wel.

Het is niet geheel risicoloos dus een goede arts is belangrijk.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

🤗
Wees blij dat je dun bent, ik vind die opgespoten billen echt geen porum.
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat de richtlijnen in NL zo streng zijn?
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
31-08-2019 00:37
Waarom denk je dat de richtlijnen in NL zo streng zijn?
Had nagevraagd na dat ik me foto”s en ze zeiden dat ik gewoon een gezond gewicht had denke dat ze geen relayief slanke meiden doen hier.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook gewoon gaan sporten om een mooiere kont te krijgen.
Als ik jou was zou ik eerst eens met een psycholoog gaan praten. Je bent zo onzeker over jezelf en daarbij volgens mij geestelijk niet stabiel. Ik vind het heel onverstandig dat je zo’n risicovolle ingreep wilt laten doen. Je denkt zeker dat met een ‘nieuwe’ kont je problemen opgelost worden? Nee hoor, die onzekerheid van je zit tussen je oren. Een dikkere derrière lost dat niet op.
Je bent ontevreden over jezelf en je leven. Je kunt tijd en energie stoppen in het iets proberen te maken van je leven. Een nieuw uiterlijk levert je niets op. Dan zit je straks met je nieuwe kont nog steeds alleen op een kamertje bij je ouders thuis. En dan? Stop je geld in iets nuttigs.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat doen meid? Je bent slank en hebt wat buikvet. Ja en? Er moet wel ergens wat vet zitten hè. Ga jezelf alsjeblieft geen risico nemen met een slank, jong lichaam.

Ik heb een vergelijkbaar figuur, klein kontje en slappe buik. Altijd al zo geweest.
Ben 40+ . Met sporten kun je dat kleine kontje best vorm geven.

Trots zijn op jezelf , ga lekker sporten.
Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen maar ik vind die vrouwen die de hele dag lopen te pronken met hun perfect gemaakte wangen, lippen, haren, borsten en billen, uiterst onaantrekkelijk. Gewoon door hun houding van: "Kijk mensen, dit is mijn waar! Bied daar maar eens tegenop!".
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat voor probleem wil je hiermee oplossen?

Ik denk ook dat je hier namelijk niets mee gaat oplossen. Onzekerheid verdwijnt niet zomaar met een dikkere kont. Je leven verandert niet zomaar door een dikkere kont. Het lijkt misschien nu een snelle oplossing, maar dat is het niet.

Werk aan jezelf, wellicht met hulp. Pas als je je leven goed op orde hebt en weer zelfvertrouwen hebt, zou je hier eens aan kunnen denken. Ik schat de kans echter klein in dat je deze ingreep dan nog steeds wil, want dan ben je al gelukkig met jezelf.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Ik begrijp daar helemaal niets van. Ik heb een Kim K kont van mezelf. Zelfs toen mijn BMI <18 was had ik een bijzettafeltje. Waarom denk je dat dat leuk is en wil je vrijwillig een dik achterwerk?
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
31-08-2019 08:17
Smaken verschillen maar ik vind die vrouwen die de hele dag lopen te pronken met hun perfect gemaakte wangen, lippen, haren, borsten en billen, uiterst onaantrekkelijk. Gewoon door hun houding van: "Kijk mensen, dit is mijn waar! Bied daar maar eens tegenop!".
Ik vind het naar te zien dat het voor jonge meiden tegenwoordig zo toegankelijk en normaal is dit soort ingrepen.
Als je jong bent ben je vaak onzeker over een of ander aan je lichaam. Pas later zie je hoe onnodig dat was.
Kijk ook even naar een paar van de vele programma’s waarin het hélemaal is mis gegaan met vrouwen die dit soort ingrepen gedaan hebben. Waarom zou je vrijwillig dit soort enorme risico’s nemen voor een puur cosmetische ingreep?
retrostar schreef:
31-08-2019 08:17
Smaken verschillen maar ik vind die vrouwen die de hele dag lopen te pronken met hun perfect gemaakte wangen, lippen, haren, borsten en billen, uiterst onaantrekkelijk. Gewoon door hun houding van: "Kijk mensen, dit is mijn waar! Bied daar maar eens tegenop!".
In mijn omgeving dartelen die verbouwde types rond. Gaby Blaaser, de vriendin van Lil Kleine, Amanda Balk en vriendinnen en nog tig van dat soort types. Het ziet er lachwekkend uit. Clowns lijken het. Totaal uit verhouding die dames. Je ziet ingrepen altijd. Het ziet er nooit natuurlijk uit. Het opvallende aan al die dames is dat ze vaak allemaal wat problematisch in elkaar zitten. Ik denk dat er 80 procent minder zou zijn verbouwd aan die dames, als ze ooit eens goede gesprekken hadden gevoerd bij psychologen. Of psychiaters zelfs.
Kijk wat minder op sociale media. Dat wat daar gepresenteerd wordt is een nepwereld. Die dikke-billen-mode is vooral een hype bij een bepaalde groep dames. Daar wil je niet bijhoren. En dan heb ik het natuurlijk niet over natuurlijke dikke billen, maar de gekochte bilpartij, want alles wat je van nature hebt is ok.
linnylow schreef:
31-08-2019 05:49
Had nagevraagd na dat ik me foto”s en ze zeiden dat ik gewoon een gezond gewicht had denke dat ze geen relayief slanke meiden doen hier.
investeer dat geld in scholing en een psycholoog. Jij bent echt niet stabiel (loepen) en een operatie maakt niet alleen je kont maar ook je andere problemen groter
S-Meds schreef:
31-08-2019 09:30
investeer dat geld in scholing en een psycholoog. Jij bent echt niet stabiel (loepen) en een operatie maakt niet alleen je kont maar ook je andere problemen groter
Dit. En de juiste kleding dragen kan je echt wel een mooie kont geven.
Wat heeft dat buikvet er mee te maken? Daar maken ze je nieuwe billen toch niet van?
Alle reacties Link kopieren
“Dun met een beetje buikvet”, dat is heel normaal hoor, dat buikvet. Ik ben ook altijd van nature slank geweest en veel meiden waren er jaloers op, maar het stomst was dat er ook genoeg meiden tussen zaten die NET hetzelfde figuur als mij hadden: slank met wat buikvet. Ze zeiden “jij bent zo dun, ik ben dik, ik heb een buik”. Echter ik heb dat buikje ook?? Het ding is, ze zagen zichzelf altijd als minder terwijl ze hetzelfde waren. Ze zagen die “imperfecties” bij zichzelf, maar bij anderen niet. Hoe komt dat? Weinig zelfvertrouwen en ook wel aanstellerij.

Leer van je eigen lichaam houden, echt. Wees blij dat je echt bent zoals je bent. Kijk naar de dingen die je mooi vind aan jezelf en later zal je van heel je lichaam houden, ook van je kleinere achterste.
Geloof me, vroeger wilde ik een grotere boezem dan mijn A-cup. Dat was rond mijn 18de en ik dacht dat mijn lichaam niet echt meer ging bijgroeien. Maar toen bekeek ik eens goed elke dag mijn borsten en begon ik ze wel degelijk mooi te vinden. En in eerste instantie toen ik via een klasgenoot hoorde hoe duur een borstvergroting was, vond ik het (net als haar) ook niet zo duur. Maar nu ik al werk, weet ik dat je je geld echt beter spaart of aan andere dingen uitgeeft. Zo een ingreep is weggegooid geld en toch wel duur uiteindelijk. Misschien wanneer je begint te denken aan een huisje, dat je de ingreep eveneens zonde van je geld gaat vinden.

Ik weet niet hoe jong je bent (je zal wel jong zijn), maar mettertijd kan je zelfzekerder worden en je lichaam kan nog steeds groeien. Ik heb jaren later nog steeds een A-cup, maar ze zijn wel gegroeid. Ook andere delen van mijn lichaam groeiden. Maar wat het meest groeide was mijn zelfbeeld over mijn lichaam. En dát is waar ik het meest blij om ben. Ik maak me zo niet druk om hoe ik eruit zie en accepteer de “imperfecties”. Dat voelt zo fijn. Ik ben opgelucht dat ik nooit meer iets zou willen veranderen aan mijn lichaam of met een fake lichaam zou rond lopen.
Alle reacties Link kopieren
Houd er wel rekening mee dart over tien jaar een platte kont weer in de mode is dus leg alvast wat extra geld apart
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
31-08-2019 10:02
Wat heeft dat buikvet er mee te maken? Daar maken ze je nieuwe billen toch niet van?
jawel, dat kan je in laten spuiten
Alle reacties Link kopieren
Moest even zoeken, gevonden
Billen kun je kopen
https://www.bol.com/nl/p/slip-met-vulli ... -oQAvD_BwE

echt hoor, je kunt er op wachten, binnenkort is amper kont weer in.
Ik ben blij dat er zoveel wijze dames op Viva zitten. TO, luister naar wat ze zeggen, want ze hebben echt gelijk. Het moest verboden worden om aan een gezond (en mooi, en zelfs al was het minder mooi) lichaam te laten prutsen. Kom je morgen de liefde van je leven tegen, zegt die, ik vind alles mooi aan je, behalve je opgespoten kont. Wat ga je dan doen?

Spiegel je niet aan society-figuren!
linnylow schreef:
31-08-2019 05:49
Had nagevraagd na dat ik me foto”s en ze zeiden dat ik gewoon een gezond gewicht had denke dat ze geen relayief slanke meiden doen hier.
Dit snap ik ook al weer niet.
Bij een ongezond gewicht doen ze het wel dan?
lilalinda schreef:
31-08-2019 12:02
jawel, dat kan je in laten spuiten
Och jee, twee vliegen in één klap.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
31-08-2019 13:29
Dit snap ik ook al weer niet.
Bij een ongezond gewicht doen ze het wel dan?
Ze zullen wel flinke laag buikvet nodig hebben

Ken verhaal van iemand die na borstcorrectie buikvet gebruikte. Daar krijg je dus ook nog lelijke littekens van, dus geen bikini meer in de zomer TO
lilalinda schreef:
31-08-2019 13:41
Dus geen bikini meer in de zomer TO
Maar wel ronde billen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven