Lijf & Lijn alle pijlers

Corrigend broekje met pijpjes voor onder strakke jurk

01-09-2019 17:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zijn er dames met goede ervaringen van een bepaald merk corrigende broekjes voor onder een jurk die net alles wat strakker trekken? Dus dat je buikje ook echt wat platter is?
Heb een strakke jurk waaronder ik het aan wil trekken. Zoek er eentje die naadloos is met pijpjes en die over de buik sluit.

Hoor het graag :-)
Alle reacties Link kopieren
Zeker! Na diverse geprobeerd te hebben, vind ik die van de Hema helemaal top! Pijpjes, geen naden te zien en hoog glad aansluitend.
Alle reacties Link kopieren
Die van de bamboe broekjes Hema zijn heel erg fijn. Corrigeren goed en zijn niet zweterig.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt een corrigerend onderjurkje beter, het toont gladder en naadloos.

Uiteindelijk werkt passen wat bij jou figuur past het beste denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ook gek op Hema!
Daarnaast heb ik sinds kort een corrigerend jurkje en broekje , nou ja broekje;-) van curveswear. De site vind ik echt top met uitleg (nooit begrepen waarom mijn panty of broekje bijvoorbeeld gaat 'rollen' ). Goed kijken wat precies je figuur is en dan de tips opvolgen.
Zalando eigen merk. En dan die met spaghettibandjes waarbij je een normale bh kunt aandoen.
Alle reacties Link kopieren
Corrigerend onderjurkje of onderrok vind ik ook mooier onder een strakke jurk!
Reiwa schreef:
01-09-2019 17:58
Corrigerend onderjurkje of onderrok vind ik ook mooier onder een strakke jurk!
+1
Hier nog een Hema fan! Vooral fijn dat de pijpjes niet zichtbaar zijn of oprollen.
Ik heb mijn vetpletter ook van de hema. Jurkjes en hempjes heb ik ook. Maar het voordeel van het broekje vind ik dat mijn benen niet tegen elkaar komen. Ik ben niet te zwaar maar ik vind het gewoon gladder vallen met een beetje correctie. Als je echt zwaar bent weet ik niet of ze genoeg “helpen”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven