Lijf & Lijn alle pijlers

Zin in wat lekkers!

10-09-2019 20:22 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin in iets lekkers! Maar ik probeer juist wat minder te eten. Zit aan de thee, maar heb zin om nog wat te eten. Zijn jullie aan het snacken?
Alle reacties Link kopieren
Nee of telt een kauwgompje ook?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat telt niet!
Ik ga zo een ijsje pakken
Alle reacties Link kopieren
Ik zit aan de thee met melk en een zoetje.
Soms drink ik zo’n Nescafé-latte-met-een-smaakje-uit-een-zakje als snack.
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, vandaag echt uitbundig. Fuet worstje, old amsterdam kaas, mini marsjes, rivioli tomaat en lays sensations. (En een lekker wit wijntje en een biertje erbij)
Alle reacties Link kopieren
ik eet nu pas avondeten!
ik heb wel vaker gehoord dat je als je ergens heel erg trek in hebt je het moet nemen om te voorkomen dat je blijft snaaien in de hoop een bevredigend alternatief te vinden....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
10-09-2019 20:27
Ik ga zo een ijsje pakken
Lekker! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
10-09-2019 20:27
Ik zit aan de thee met melk en een zoetje.
Soms drink ik zo’n Nescafé-latte-met-een-smaakje-uit-een-zakje als snack.
Oja als je zin hebt in wat zoets.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
10-09-2019 20:28
Ja, vandaag echt uitbundig. Fuet worstje, old amsterdam kaas, mini marsjes, rivioli tomaat en lays sensations. (En een lekker wit wijntje en een biertje erbij)
Oja hier heb ik zin in! Vooral de kaas en worst! En de wijn, die zou ik ook wel lusten.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
10-09-2019 20:28
ik eet nu pas avondeten!
ik heb wel vaker gehoord dat je als je ergens heel erg trek in hebt je het moet nemen om te voorkomen dat je blijft snaaien in de hoop een bevredigend alternatief te vinden....
Hmmm, ik heb zin in een knäckebröd met kaas. Maar dan lust er erna vast nog wel een ;-)
Alle reacties Link kopieren
Oh dat ken ik. Momenteel neem ik elke avond als 'toetje' een cappuccino met een klein beetje hazelnoot of karamelsiroop en ik merk dat dat mijn zoete trek wel redelijk stilt.

Maar ik ben ook weleens om 20 uur in bed gekropen om te voorkomen dat ik nog naar de AH zou fietsen ;-D .
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
10-09-2019 20:28
ik eet nu pas avondeten!
ik heb wel vaker gehoord dat je als je ergens heel erg trek in hebt je het moet nemen om te voorkomen dat je blijft snaaien in de hoop een bevredigend alternatief te vinden....
En eet smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
10-09-2019 20:31
Oh dat ken ik. Momenteel neem ik elke avond als 'toetje' een cappuccino met een klein beetje hazelnoot of karamelsiroop en ik merk dat dat mijn zoete trek wel redelijk stilt.

Maar ik ben ook weleens om 20 uur in bed gekropen om te voorkomen dat ik nog naar de AH zou fietsen ;-D .

Haha dat laatste zou ik ook kunnen doen natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
eloise_hawking schreef:
10-09-2019 20:31
En eet smakelijk!
Dankjewel! ik eet falafel met couscoussalade. heerlijk, het lijkt wel op snacken :-)
Don't cry, buy a bag and move on.
eloise_hawking schreef:
10-09-2019 20:30
Hmmm, ik heb zin in een knäckebröd met kaas. Maar dan lust er erna vast nog wel een ;-)
Oh ja, lekker!
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar ik heb ook lekkere trek. Maar de vakantiekilo's moeten eraf, mijn lange broeken (hallo herfst) zitten strak. Dus hier ook alleen een kopje rooibosthee. Met niets om in te dopen. Saai. |-)
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
10-09-2019 20:33
Dankjewel! ik eet falafel met couscoussalade. heerlijk, het lijkt wel op snacken :-)
Lekker!!
Alle reacties Link kopieren
ik ben er niet trots op maar ik ben wel eens om 23 u naar de mac gereden voor macflurry’s.... ja idd, meervoud... 2 per persoon :-$ :-D
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
eloise_hawking schreef:
10-09-2019 20:31
Haha dat laatste zou ik ook kunnen doen natuurlijk

Beheers je. :whip:
Dieetijs (Halo-top) is in de aanbieding. :whistle:
.
Alle reacties Link kopieren
cassata schreef:
10-09-2019 20:33
Nee, maar ik heb ook lekkere trek. Maar de vakantiekilo's moeten eraf, mijn lange broeken (hallo herfst) zitten strak. Dus hier ook alleen een kopje rooibosthee. Met niets om in te dopen. Saai. |-)
Saai hè :-?
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
10-09-2019 20:35
ik ben er niet trots op maar ik ben wel eens om 23 u naar de mac gereden voor macflurry’s.... ja idd, meervoud... 2 per persoon :-$ :-D
Soms wint je lekkere trek het ;-)
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
10-09-2019 20:35
ik ben er niet trots op maar ik ben wel eens om 23 u naar de mac gereden voor macflurry’s.... ja idd, meervoud... 2 per persoon :-$ :-D

Hoe doe je dat, die dingen smelten zo snel?
.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
10-09-2019 20:35
Beheers je. :whip:
Dieetijs (Halo-top) is in de aanbieding. :whistle:
Ik zal het braaf bij mijn thee houden
:)
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
10-09-2019 20:33
Dankjewel! ik eet falafel met couscoussalade. heerlijk, het lijkt wel op snacken :-)
Dat is wel lekker om morgen op tafel te zetten! Doe jij ook altijd feta in je couscoussalade?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven