Lijf & Lijn alle pijlers

Oppepper 50 jarig gezicht.

06-10-2019 10:03 72 berichten
Goedemorgen allemaal. Even een vraag. Ik ga richting de 50 en ik wil graag mijn gezicht een oppepper geven. Mijn huid ziet een beetje grauw en mijn wangen beginnen te hangen. Rimpels heb ik haast niet dus dat is het probleem niet. Ik wil niet aan de Botox. Wie heeft er ervaring/tips voor me?
Fruitzuurpeeling?
Alle reacties Link kopieren
Misschien wat kort dag, en ik weet niet waar je woont, maar in Den Bosch, bij Theater aan de Parade, is aanstaande dinsdag een lezing over cosmetische behandelingen. Gepresenteerd door Anita Witzier, met cosmetische artsen als gastsprekers. En een live filler behandeling.
Ik ga er heen met een vriendin die min of meer in die wereld werkt. Kan interessant zijn.
Alle reacties Link kopieren
Noia schreef:
06-10-2019 10:08
Fruitzuurpeeling?
Ik heb nooit een peeling laten doen, maar ik exfolieer zelf wel met zuren. Ik wissel 8% glycolzuur af met 2% salicylzuur. Is allebei in een vloeibare lotion/gel vorm en spoel je niet af. Ik merk het echt als ik dat een week niet doe. Verder gebruik ik een vitamine c serum, dat maakt wat mij betreft ook verschil. Je hoeft hier geen wonderen van te verwachten, maar ik heb zelf wel de ervaring dat goede huidverzorging echt iets doet.
Alle reacties Link kopieren
Microdermabrasie of een soft laser zoals clearliftlaser. Het klinkt niet alsof je toe bent aan cosmetische ingrepen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik maak zelf een gezichtsserum. Zonder meuk erin. Met etherische oliën.
Hoe is je eetpatroon? Ik krijg in 2 weken meer kleur in mijn gezicht als ik meer groenten en fruit eet en water drink.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook onlangs begonnen met exfolieren. Ik wissel ook af: 5% glycoolzuur met 2% salicylzuur. Misschien dat het tussen de oren zit hoor maar ik heb het idee dat mijn huid er nu al iets beter uit ziet. (Kan ook zijn omdat ik het nu 2x per dag grondig reinig en ook een goede dag/nachtcreme en/of overnight mask gebruik).
Alle reacties Link kopieren
laatbloeiertje schreef:
06-10-2019 10:20
Hoe is je eetpatroon? Ik krijg in 2 weken meer kleur in mijn gezicht als ik meer groenten en fruit eet en water drink.
Dit dus! Niet roken, geen alcohol en een hals- en kaaklift.
Gewoon accepteren dat je 50 bent is de beste optie die er is.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
06-10-2019 10:32
Gewoon accepteren dat je 50 bent is de beste optie die er is.
Nou nee, want aan iets simpels als een grauwe huid is heel makkelijk iets te doen en er wat minder moe en afgetobd uitzien doet heel veel voor je humeur :)
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
06-10-2019 10:32
Gewoon accepteren dat je 50 bent is de beste optie die er is.
Dit.

50 zonder hangwangen, das pas gek.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Jufjoke schreef:
06-10-2019 10:15
Ik heb nooit een peeling laten doen, maar ik exfolieer zelf wel met zuren. Ik wissel 8% glycolzuur af met 2% salicylzuur. Is allebei in een vloeibare lotion/gel vorm en spoel je niet af. Ik merk het echt als ik dat een week niet doe. Verder gebruik ik een vitamine c serum, dat maakt wat mij betreft ook verschil. Je hoeft hier geen wonderen van te verwachten, maar ik heb zelf wel de ervaring dat goede huidverzorging echt iets doet.
Ik ook.

Welke merken gebruik jij?

Ik vind zelf de exfoliate serie van nip & fab heel fijn.
anoniem_389095 wijzigde dit bericht op 06-10-2019 10:52
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Filler op de jukbeenderen. Zie je er net wat frisser/meer uitgeslapen uit.
Op de lange termijn heb ik baat bij bindweefselmassage, maar dat geeft geen instant resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Hangende wangen zijn bepaalde spieren die slap worden. Op YouTube staan zat dingen die je hieraan kunt doen. Moet je wél elke dag doen. Gezichtmassage zoeken, in het Engels. Kun je doen als je 's avonds tv kijkt.
Ik meen dat MotivationDoc ergens ook een vid heeft met oefeningetjes hiervoor.
Alle reacties Link kopieren
PS alle andere dingen als cremes etc zijn dus BS omdat het om slappe spieren gaat. Daar helpt een creme of serum niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
06-10-2019 10:39
Dit.

50 zonder hangwangen, das pas gek.


:facepalm:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maak eens een vrijblijvende afspraak bij een cosmetische kliniek. Er zijn van allerlei mogelijkheden zonder snijden of spuiten.
Alle reacties Link kopieren
Hier is een geweldige gezichtsmassage die hier op gemaakt is.
Deze vrouw is geweldig, wel in Engels, zij is Russisch. Al haar gezichtsmassages zijn heerlijk!
http://www.youtube.com/watch?v=yyTvCcatYxk
Alle reacties Link kopieren
Noia schreef:
06-10-2019 10:49
Ik ook.

Welke merken gebruik jij?

Ik vind zelf de exfoliate serie van nip & fab heel fijn.
Nooit van gehoord, ik zal het eens opzoeken. Voor exfolianten heb ik goede ervaringen met Uncover (van Jetske Ultee), Paula's Choice, the ordinary, the Inkey list en Drunk Elephant. Die laatste had ik als sample, maar vind ik zelf te duur om te kopen, zeker omdat ik ook erg goede ervaringen heb met goedkopere alternatieven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook blij met m’n exfolianten. Geven echt meer frisheid aan mijn huid en bovendien werkt het goed tegen onzuiverheden. Die ik gewoon heb, tussen mijn rimpels door ;-)

Heb ze van Paula’s choice trouwens. Vind die toch beter werken dan the Ordinairy al snap ik niet hoe dat kan.

Ik heb trouwens net een monstertje gekregen van een Babor creme, bij mijn reinigers ontvangen. Die geeft mijn huid echt een superzachte en strakkere look. Geen idee wat je kost.
Iets met lifting bla bla. Ik zoek het even op.
Alle reacties Link kopieren
€96 euro voor 50ml :woa:

Het heet lifting cellular. Ik noem het maar even voor het geval je geld over hebt...
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
06-10-2019 12:46
€96 euro voor 50ml :woa:

Het heet lifting cellular. Ik noem het maar even voor het geval je geld over hebt...
Nee dus. Jezus Mina
Alle reacties Link kopieren
Noia schreef:
06-10-2019 10:49
Ik ook.

Welke merken gebruik jij?

Ik vind zelf de exfoliate serie van nip & fab heel fijn.
Ziet er goed uit. Mooi prijsje ook. Wel zie ik dat de meeste producten parfum of in ieder geval geurstoffen bevatten (Limonene, Geraniol, fragrance) . Die ingrediënten probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, dus daarmee valt dit merk voor mij af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven