Lijf & Lijn alle pijlers

Sappenkuur van JuiceXpress wel eens geprobeerd? Hoeveel afge

13-10-2019 23:11 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,
ik hoor verschillende dingen over de resultaten na een sappenkuur.

Ik heb mijn sappenkuur gehaald bij JuiceXpress na het zien bij Selma Omari en al die beautymeiden.
Ik ben in 3 dagen 1 kilo afgevallen, maar sommigen gebruikers zijn wel 2 kilo kwijt.
Heb ik wat fout gedaan?

Wat zijn jullie ervaringen????
En nog andere tips?
De ervaringen zijn dat je twee keer zoveel aankomt dan je afgevallen bent nadat je weer normaal gaat eten. De eerste ervaringen daarmee stammen uit de jaren 70 en tot nu toe heeft niemand ooit een andere ervaring gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wat je fout hebt gedaan is dat je een sapkuur hebt gedaan en verwacht dat je daarmee blijvend afvalt.
Pure geldklopperij, ik hoop niet dat je er veel geld aan uit gegeven hebt.
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb je 2 posts op dit forum, en in allebei noem je dit merk.
Ben je aan het spammen?
Ja, je hebt wat fout gedaan.

Jezelf niet gerealiseerd dat 2 kilo afvallen op 3 dagen tijd gewoon geschift is.
Of puur vocht.
Ik denk dat dat een kilo aan hersencellen was.
Alle reacties Link kopieren
In 3 dagen 1 kilo afvallen vind ik heel behoorlijk. Dat is 10 kilo in een maand.

Maarja, 3 dagen. Wat verwacht je er zelf van? Als je blijvend wil afvallen, moet je gedurende langere tijd minder calorieën gaan eten of er meer gaan verbruiken.

Ik heb een keer een hele week gesapt. Voelde me heerlijk erna, en zou het daarom zeker aanraden, maar het gewichtsverlies was uiteraard niet blijvend. Dat compenseert je lijf heel efficiënt.
Alle reacties Link kopieren
Keer goed poepen scheelt 1kg. 2wkn later in je cyclus nog 1kg, of juist 2kg er bij.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Even de website bekeken. Als er toch reclame gemaakt wordt hier...

Kost dat sap €40 per dag!! Ik zeg koop een sapcentrifuge en ga eens naar de groenteboer. Voor €40 kon ik een hele week sap maken excl. centrifuge.
Hi meid

Ik viel 5 kg in 2 dagen af. Raar zeg! Nou gr.
Succes!!
Alle reacties Link kopieren
ippy schreef:
13-10-2019 23:28
Even de website bekeken. Als er toch reclame gemaakt wordt hier...

Kost dat sap €40 per dag!! Ik zeg koop een sapcentrifuge en ga eens naar de groenteboer. Voor €40 kon ik een hele week sap maken excl. centrifuge.

o_o
Snowpink schreef:
13-10-2019 23:30
Hi meid

Ik viel 5 kg in 2 dagen af. Raar zeg! Nou gr.
Succes!!
Je hebt van frustratie en honger maar gelijk een been afgehakt of je haar afgeschoren :-D ?
Alle reacties Link kopieren
ippy schreef:
13-10-2019 23:28
Even de website bekeken. Als er toch reclame gemaakt wordt hier...

Kost dat sap €40 per dag!! Ik zeg koop een sapcentrifuge en ga eens naar de groenteboer. Voor €40 kon ik een hele week sap maken excl. centrifuge.
Ook gekeken, de t*ring wat een oplichterij O_O
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Bijna 10 euro voor 500ml sap. :| En mensen kopen dat? Geniale marketing o_o



Je portemonnee valt er iig flink van af.
Goh, ga je alle fora langs met je spam?
Alle reacties Link kopieren
Lemon_Pledge schreef:
14-10-2019 00:04
Bijna 10 euro voor 500ml sap. :| En mensen kopen dat? Geniale marketing o_o



Je portemonnee valt er iig flink van af.
Nou, ik woon in t buitenland en zag hier vorige week 125 gram bosbessen voor omgerekend ca 7 euro.

Het kan...
Hello, can you hear me?
Bubbel° schreef:
13-10-2019 23:21
Overigens heb je 2 posts op dit forum, en in allebei noem je dit merk.
Ben je aan het spammen?
Precies wat ik ook dacht, ze liep ook al te spammen met dit bericht in mijn afvaltopic.

TO get a life.
Alle reacties Link kopieren
oh ja, dat is toch die sapkuur waardoor er helemaal geen dikke mensen meer zijn?
die voorgeschreven wordt door huisartsen, specialstenen en diëtisten?
Waar de kranten vol mee staan??

Oh nee, die bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Het is heel simpel en geldt voor alle sap- en modifastgerelateerde prutjes maar ook voor alle andere vormen van dieet:

Je eet of drinkt alleen dát. Daardoor val je af. Als je je tenminste precies houdt aan wat voorgeschreven wordt. Het gekke is namelijk dat geen enkel dieet voorziet in snoep, koek en chocolade, patat, worst of romige soepen.

Als je dan toch zo nodig een dieet wilt volgen, neem dan Sonja Bakker. Nee, ik ben geen fan en nee, ik heb geen aandelen. Maar je eet in elk geval normaal.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Als je niks drinkt gaat het sneller.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Behalve water dan. :nut:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
14-10-2019 08:39
Als je niks drinkt gaat het sneller.
van een scheutje arsenicum in de koffie val je ook blijvend af
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dit niet, maar zelf gebruik ik Day en Night drops van Slenderiz.
Mocht je willen weten kan je mij altijd een prive berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Tjee, heb je de bijwerkingen gelezen?!

Uit ervaring van de meeste klanten kunnen we aangeven dat je het volgende kunt
merken aan je lichaam.
  • Veel plassen
Normaal als je zoveel vloeistof binnen krijgt, lijkt mij niet zo prettig voor je nieren.
  • Wellicht opruiming van de darmen (niet pijnlijk, wel nodig)
Opruiming van de darmen? Is er uitverkoop? Maar blijkbaar irriteert het mogelijk je darmen dusdanig dat je aan de schijt vaker dan normaal naar de wc moet.
  • Hoofdpijn dag één en dag twee (hoort bij detoxen)
Goh, misschien omdat je niet voldoende eet en teveel drinkt?
  • Je kunt bij een heftige detox ziek worden om alle rotzooi uit je lichaam op te ruimen
Of omdat het allemaal verkeerd valt?

Wat een onzin is dit toch altijd, je lichaam is al fantastisch goed in detoxen en de enige hulp die het daarbij kan gebruiken:
- gezonder eten (dus minder vet, zoet en zout)
- gezonder drinken (minder alcohol, minder zoet, minder caffeïnehoudend zoals energy drankjes)
- neem je rust
- beweeg voldoende

Wat vergeet ik in dit lijstje...?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Als je toch met spoed wil afvallen dan kan je beter een eiwitdrank (wei) nemen. Daar zou je lichaam nog wat aan hebben.

Probleem met mensen zonder plan die zich veel hebben moeten ontzeggen is dat ze losgaan op alles wat ze gemist hebben als ze ophouden met de discipline.

Je kán dus wel met spoed afvallen maar dat doe je het beste met zeer sterke motivatie (een rol in een film bijvoorbeeld of een beauty contest) en liefst onder supervisie van een prof.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven