Lijf & Lijn alle pijlers

Borstvergroting

20-10-2019 22:07 113 berichten
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:31
Reden: .
99.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je voor lipofilling wil gaan en geen siliconen. Hoor er tegenwoordig zó veel slechts over, zoals de breast implant illness. Ik zou trouwens wel goed kijken of je voldoende vet hebt om te laten wegzuigen. Soms eisen ze dat je eerst 5 kg of zo moet aan komen.
Ik zou zeker voor die lipofilling gaan. Ik snap dat, als je een kleine A-cup hebt waar je erg onzeker over bent, best een maatje groter wil.
Je doet het dan niet om grote borsten te hebben maar om je gewoon nét iets fijner in je eigen lijf te voelen.
Ik wens je succes bij het besluiten en genot van het eventuele resultaat...
heb je de berichtgeving over borstimplantaten gevolgd de laatste twee jaar? het zijn tijdbommen
en voor lipofilling komt lang niet iedereen in aanmerking
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:31
Reden: .
99.56% gewijzigd
Mijn man is niet op mijn borsten gevallen, gelukkig niet.
Mijn ervaring daarin is dus dat het voor hem niet uitmaakt.
Maar daar gaat het eigelijk niet om. Het gaat er om waar jíj je fijn bij voelt...
smcyes schreef:
20-10-2019 22:41
25 jaar!

Ja, siliconen zou ik ook echt niet willen. Ik vind het er niet mooi uitzien. Eigenlijk ben ik ook nog bang dat ik het resultaat niet mooi vind, of spijt krijg en mijn eigen borsten uiteindelijk toch weer terug zou willen. Ik snap met die insteek dat ik het niet moet laten doen!

Hebben jullie ervaren met wat mannen vinden? Niet álle mannen natuurlijk.
wat doet het ertoe wat mannen vinden, het is jouw lijf, jij moet er oud mee worden
heb jij een uitgesproken mening over een piemel? zo van: nou het is een hele leuke man maar hij heeft een lange dunne dus het zal nooit iets worden tussen ons?
In je OP zeg je dat je het "uiteraard" voor jezelf doet.
S-Meds schreef:
20-10-2019 22:47
heb jij een uitgesproken mening over een piemel? zo van: nou het is een hele leuke man maar hij heeft een lange dunne dus het zal nooit iets worden tussen ons?
Hihi :lol:
Er zijn helaas genoeg mensen die zo denken...
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:31
Reden: .
99.40% gewijzigd
Marigold1986 schreef:
20-10-2019 22:48
Hihi :lol:
Er zijn helaas genoeg mensen die zo denken...
als er sprake is van echte liefde dan maakt zo’n piemel echt niet uit.
S-Meds schreef:
20-10-2019 22:51
als er sprake is van echte liefde dan maakt zo’n piemel echt niet uit.
Ik weet het... Gelukkig maar :)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook cup A. Was er vroeger wel eens onzeker over, maar daar ben ik totaal overheen gegroeid. Mannelijke aandacht geen tekort. Een groot pluspunt vind ik dat ze nog steeds stevig zijn en niet hangen 😁 Zelf zou ik geen cosmetische ingreep laten doen als het niet echt nodig is, er zitten toch altijd risico’s aan. Gezondheid is een groot goed.
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:31
Reden: .
99.52% gewijzigd
smcyes schreef:
20-10-2019 22:50
Ik doe het ook voor mezelf. Alleen reactie van mijn ex en huidige vriend vind ik wel belangrijk.

Ik bedoel niet met wat mannen vinden; als iedereen het mooi vindt, laat ik het maar doen of andersom niet. Het was gewoon een algemene vraag :)
nee het is geen algemene vraag natuurlijk. blijkbaar denk je dat mannen je keuren op je borsten. sommige mannen zullen dat wel doen maar de vraag is of jij met die mannen een relatie wilt
smcyes schreef:
20-10-2019 22:54
En dit is natuurlijk ook zo met borsten, dat snap ik. Al kunnen mensen natuurlijk altijd een voorkeur hebben.
Daarbij zijn borsten iets om naar te kijken als het puur gaat om te seks en een piemel kan daadwerkelijk fijner of minder zijn gevoelsmatig tijdens de seks.
nou ja als jij een man afwijst om de grootte of vorm van de piemel dan mogen ze jou afwijzen op de vorm van je borsten. ik vraag me dan af of je een relatie wilt met een lichaamsdeel of met een mens
S-Meds schreef:
20-10-2019 22:55
nee het is geen algemene vraag natuurlijk. blijkbaar denk je dat mannen je keuren op je borsten. sommige mannen zullen dat wel doen maar de vraag is of jij met die mannen een relatie wilt
Dit gevoel krijg ik er ook een beetje bij.
Wat maakt het uit wat andere mannen vinden? Je vriend vindt je al prima zoals bent... Dus voor de mannen hoef je het niet te doen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin met een kleine A cup. Ik met mijn 70 E(F) cup ben soms best ‘jaloers’ op haar. Als je zo’n mooie kleine cupmaat hebt lijk je zoveel slanker van boven. Zij is zou juist mijn borsten wel willen.

Mannen vinden mijn borsten meestal mooi, maar sommigen geven er ook niks om. En wat maakt dat uit?

Ik had liever kleinere borsten gehad, veel makkelijker met kleding kopen oa. Maar om daar nu een operatie voor te doen? Ik neem ze maar voor lief. Zou jij dat ook niet kunnen doen?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:32
Reden: .
99.56% gewijzigd
.
anoniem_64df181e87a22 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 12:32
Reden: .
99.71% gewijzigd
smcyes schreef:
20-10-2019 23:08
Ik zeg toch niet dat ik een man zou afwijzen... Zeg alleen dat het een verschil KAN zijn. Net als dat voor sommige mannen kleine of juiste grote borsten een deal breaker kunnen zijn.
het is nooit een dealbreaker als het gaat om liefde. het is enkel een dealbreaker in een ongezonde relatie. snap je dat?
smcyes schreef:
20-10-2019 23:08
Ik zeg toch niet dat ik een man zou afwijzen... Zeg alleen dat het een verschil KAN zijn. Net als dat voor sommige mannen kleine of juiste grote borsten een deal breaker kunnen zijn.
Een verschil kan zijn voor wie dan? Wil jij dan iets met dat soort mannen? Ik neem aan van niet, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven