Lijf & Lijn alle pijlers

huid lelijk / ingevallen wangen na afvallen

22-10-2019 14:11 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 18 kg afgevallen . Hartstikke fijn natuurlijk maar mijn gezicht is er niet mooier op geworden ik heb nu groeven als neusplooien en een ingevallen gezicht . :| Heeft nog iemand dit en doe je er wat aan en zo ja wat kun je dan doen ? Zouden fillers oid werken hiervoor en moet je dat dan bijhouden ?
Alle reacties Link kopieren
Fillers helpen niet.

Je huid is dunner geworden, daarom zie je dat nu.
Dit trekt soms ook nog wat bij. Hoelang ben je al afgrvallen?
Alle reacties Link kopieren
Fillers helpen wel maar je moet het wel steeds bijwerken want permanente fillers zijn verboden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Sensitivenoodle schreef:
22-10-2019 14:16
Dit trekt soms ook nog wat bij. Hoelang ben je al afgrvallen?
Nee het trekt niet bij denk ik bij me want het is al 2 jaar dat ik op dit gewicht zit .
Alle reacties Link kopieren
de een zegt fillers werken wel en de ander zegt van niet , ook op het forum hier hebben jullie er ervaring mee na afvallen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb fillers in mijn wangen en ik ben er erg blij mee. Om een hoger jukbeen effect te geven. Ze blijven lang zitten, maar het neemt altijd af. Ook die verboden permanente fillers nemen trouwens af, het stofje wordt alleen niet afgebroken.

Om jonger te lijken, een voller gezicht te krijgen; ja dat kan kan. Een liquid facelift noemen ze dat. Hoe vaker je laat spuiten, hoe langer ze blijven zitten. Je lichaam breekt ze dan minder gauw af.

Maar, het kan natuurlijk mis gaan. Je kan niet tevreden zijn. Daar moet je altijd rekening mee houden. Fillers zijn wel op te lossen met een ander middeltje, dus dat is wel een mogelijkheid, mocht je echt ontevreden zijn.
scottiewinkie schreef:
22-10-2019 14:20
de een zegt fillers werken wel en de ander zegt van niet , ook op het forum hier hebben jullie er ervaring mee na afvallen ?
Er zijn genoeg ervaringen te vinden, als je fillers na afvallen zoekt .
Ik kwam een tijdje geleden onderstaande info tegen omdat ik wel wat meer volume in mijn gezicht zou willen. Het is ook geschikt na het afvallen, en de behandeling is eenmalig.

Uw gezicht opvullen met eigen vet is een snelle, veilige, makkelijke en natuurlijke manier om diepe neus- en lippenplooien, diepe marionetlijnen, overhangende wenkbrauwen, een ingevallen gezicht na het afvallen én deukjes in het gezicht aan te pakken. Omdat er bij deze behandeling geen lichaamsvreemd materiaal toegepast wordt, is de kans op complicaties minimaal. Zo ondervindt u met lipofilling in de meeste gevallen slechts een geringe belasting en bent u na de ingreep snel genezen.

https://www.kliniekveldhoven.nl/injecta ... eigen-vet/
Alle reacties Link kopieren
Hangt misschien ook van je leeftijd af maar ik ben bijna 3 jaar geleden in een klein jaar 58 kilo afgevallen en kreeg ook een ouwe ingevallen kop. (ik was begin 30)
Nu 3 jaar later is het pas goed bijgetrokken, heb weer wat vet in mijn gezicht en het ziet er meteen een stuk frisser uit.
Of fillers uitkomst bieden? Maak een afspraak met een goede kliniek die samen met je daar naar kan kijken. Vanachter een scherm is dit natuurlijk voor ons lastig te bepalen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 28 en mijn gezicht ziet er ook wel een beetje ingevallen uit hoor. Het zal ook wel de leeftijd zijn denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 46 .
Bedankt voor de informatie allemaal .De liquid facelift is hetzelfde als de nu veel gebruikte fillers zo te lezen . Ik ben erg benieuwd naar meer ervaringen na afvallen
die zijn bijgewerkt met fillers . Of je na bv 2 of 3 behandelingen echt minder snel terug hoeft te gaan .In mijn omgeving ,in een kliniek zou ik rond de 430 euro kwijt zijn dan rondom mijn mond , ze zijn niet de goedkoopste maar staan wel goed aangeschreven ,dat heb ik er wel voor over . Ik wacht nog wat ervaringen af hier .
Fantastic_Ambiance schreef:
22-10-2019 15:57
Ik ben 28 en mijn gezicht ziet er ook wel een beetje ingevallen uit hoor. Het zal ook wel de leeftijd zijn denk ik.
Dan begint het verval wel erg vroeg hoor...
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-10-2019 16:04
Dan begint het verval wel erg vroeg hoor...
Maar ik zeg van niet. :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
22-10-2019 16:04
Ik ben 46 .

Je bent bijna 50. Hoezo maak je je druk om een ingevallen gezicht? :bonk:
Alle reacties Link kopieren
28 ? Maar dan heb je niet zoals mij joh dat kan bijna niet . Diepe groeven naast mond en het "hangt" schuin onder mijn mondhoeken.Als ik Google zie ik vergelijkbare huid maar dat zijn vaak links van klinieken of crème merken dat mag ik niet plaatsen denk ik . En ik kan geen foto plaatsen hier .
Fantastic_Ambiance schreef:
22-10-2019 16:06
Je bent bijna 50. Hoezo maak je je druk om een ingevallen gezicht? :bonk:
Dat mag niet? Ik loop ook die richting uit qua leeftijd en heb een paar jaar terug ook fillers laten zetten na een lange ziekteperiode.
Beste stap ooit. Het is toch echt wel wat waard om jezelf weer wat prettiger aan te kijken als je in de spiegel kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Fantastic_Ambiance schreef:
22-10-2019 16:06
Je bent bijna 50. Hoezo maak je je druk om een ingevallen gezicht? :bonk:
Het is ook niks ernstigs maar ik mag toch wel balen en kijken of ik er iets aan kan doen ?Als ik niet zoveel afgevallen was , had ik nu niet zo'n "oude" uitstraling gehad .
Er is een heel duidelijk verschil in zeg , 2 jaar tijd . Mijn gezicht vind ik echt balen in zo'n korte tijd ziet het er veel ouder uit . Maar ben nog steeds tevreden met de rest van lichaam , ik voel me ook gewoon fitter . Ik rook overigens niet .
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
22-10-2019 16:09
28 ? Maar dan heb je niet zoals mij joh dat kan bijna niet . Diepe groeven naast mond en het "hangt"
Dat nog niet maar voor mijn leeftijd ben ik al wel flink ingevallen hoor.
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
22-10-2019 16:17
Het is ook niks ernstigs maar ik mag toch wel balen en kijken of ik er iets aan kan doen ?Als ik niet zoveel afgevallen was , had ik nu niet zo'n "oude" uitstraling gehad .

Dan had je ook niet zoveel af moeten vallen girl.
Alle reacties Link kopieren
Fantastic_Ambiance schreef:
22-10-2019 16:21
Dan had je ook niet zoveel af moeten vallen girl.
Voor mijn lichaam wel , ik ben fitter beweeg makkelijker voel me prettiger kan gewoon kleding kopen zonder me te ergeren of balen in pashokjes etc etc .
Alleen die kop ,hè.. die zit er op en je mag je gezicht niet meer bedekken tegenwoordig
Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik dacht ook ooit zo hoor : "waar maak je je druk om , je bent oud" Ik neem het je niet kwalijk .Ik hoop dat ik hier ervaringen krijg te lezen . Ik zoek tips of lotgenoten waar ik wat aan heb .
Alle reacties Link kopieren
Misschien is Face Yoga iets voor jou. Dat zijn oefeningen die je gezicht mooier, gladder en steviger maken. Het schijnt te werken, maar het vraagt wel inspanning en het duurt een tijdje voordat je resultaat ziet. Misschien iets om uit te proberen. Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vind het niet gek klinken.
Alle reacties Link kopieren
rednilV schreef:
22-10-2019 16:54
Misschien is Face Yoga iets voor jou. Dat zijn oefeningen die je gezicht mooier, gladder en steviger maken. Het schijnt te werken, maar het vraagt wel inspanning en het duurt een tijdje voordat je resultaat ziet. Misschien iets om uit te proberen. Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vind het niet gek klinken.
Dankjewel dat ga ik proberen .
gizzmo-returns schreef:
22-10-2019 16:11
Dat mag niet? Ik loop ook die richting uit qua leeftijd en heb een paar jaar terug ook fillers laten zetten na een lange ziekteperiode.
Nee joh na je 35e moet je helemaal niks meer om je uiterlijk geven en vast een gat in de grond gaan graven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven