Lijf & Lijn alle pijlers

Stretch markers/striae

26-11-2019 23:02 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
xbx wijzigde dit bericht op 24-02-2020 13:40
0.00% gewijzigd
Dus nu ga je voor de rest van je leven als vrijgezelle vrijster door het leven, want stel je voor?

Geen partner, niet samenleven, geen kinderen, lekker helemaal in je eentje, vanwege wat streepjes.
Meid toch, wat doe je jezelf aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de gemiddelde man er veel minder of zelfs geen moeite mee heeft dan jij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ik ken geen vrouwen die het niet hebben
Ik heb het gekregen na m'n zwangerschap helaas (buik+bovenbenen). Mooi vind ik het niet, maar het is nu eenmaal zo. Mijn man maakt het ook niets uit.
Je moet je hier echt niet druk om maken. Geen enkel lichaam is perfect. Als een jongen jou leuk vindt, zal hij je echt niet laten schieten om wat striae.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
26-11-2019 23:58
ik ken geen vrouwen die het niet hebben
Je kent mij niet, ik heb ze niet, nergens.
Niet mijn verdienste, gewoon goede genen (denk ik).
hannaa45 schreef:
27-11-2019 00:02
Je kent mij niet, ik heb ze niet, nergens.
Niet mijn verdienste, gewoon goede genen (denk ik).
Ik denk dat je
1. nog jong bent
2. nog geen kind hebt gebaard
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-11-2019 00:03
Ik denk dat je
1. nog jong bent
2. nog geen kind hebt gebaard

Nee, niet jong en wel kinderen gebaard.
S-Meds schreef:
27-11-2019 00:03
Ik denk dat je
1. nog jong bent
2. nog geen kind hebt gebaard
Ik heb het ook niet, ondanks mijn grote togus en zeer extreem vergevorderde leeftijd.
hannaa45 schreef:
27-11-2019 00:04
Nee, niet jong en wel kinderen gebaard.
dan kijk je niet goed
Tip: onder je borsten kijken
Alle reacties Link kopieren
ik heb ze ook, heel hard gegroeid in mn pubertijd.
boeiend
weet je wat mn dochter(4) zei: als ik later groot ben wil ik die ook.

er zijn zo veel belangrijkere zaken in t leven.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-11-2019 00:05
dan kijk je niet goed
Tip: onder je borsten kijken
Net gedaan: niks te zien.
hannaa45 schreef:
27-11-2019 00:06
Net gedaan: niks te zien.
nog een keer doen bij daglicht
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb er veel en grote en bijna overal. Ben daar toen ik jong was wel erg onzeker over geweest. Toen wat meer geaccepteerd. Wat ik echt niet fijn vond is dat ik enkele jaren geleden bij een mammografie te horen kreeg van een verpleegster dat ze het nog nooit zo erg had gezien. Dat hakte er wel in, want ze bleef er ook over doorvragen en staren. Echt onprofessioneel.
...
Quaintrelle schreef:
27-11-2019 00:14
Ja ik heb er veel en grote en bijna overal. Ben daar toen ik jong was wel erg onzeker over geweest. Toen wat meer geaccepteerd. Wat ik echt niet fijn vond is dat ik enkele jaren geleden bij een mammografie te horen kreeg van een verpleegster dat ze het nog nooit zo erg had gezien. Dat hakte er wel in, want ze bleef er ook over doorvragen en staren. Echt onprofessioneel.
nou ja zeg.
je hebt toch wel gezegd: heeee maar ik heb tenminste geen vetschort/grote oren/dikke billen/ ballonkuiten/vet haar/ of domme blik in de ogen?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-11-2019 00:18
nou ja zeg.
je hebt toch wel gezegd: heeee maar ik heb tenminste geen vetschort/grote oren/dikke billen/ ballonkuiten/vet haar/ of domme blik in de ogen?
Hahaha nee heb wel gezegd dat ik het niet professioneel vond. Waar was jij toen ik je nodig had :rofl:
...
Schat ik ben slank maar ik heb er 6 aan m’n linkerkant van m’n buik van 15 centimeter en 7 aan de rechterkant van m’n navel van pakweg 15-20 centimeter. Paars van kleur nog van 6 jaar geleden en geen man die er om kraait.

En op m’n bovenbenen een stuk of 12 aan elke been die zijn wel wit / lichtbruin. Hartstikke mooi toch. M’n vriend noemt me tijgertje lol
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft ze. Enorme groeispurt gehad. Tja. Om je daar nu voor op te sluiten....
Erg oppervlakkig wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ze ook al enkele keren bij mannen.
Hoop dat je het kan loslaten want er zijn zelden mensen die er zich aan storen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ook niet.
Maar laat je vooral niet tegenhouden om te daten door een paar streepjes.

Zoals je zelf al gemerkt had maakten je 2 exen er ook geen probleem van. Waarom zou jij dat dan wel doen?
S-Meds schreef:
27-11-2019 00:07
nog een keer doen bij daglicht
Jezus, zit niet zo te zuigen.
Wat knap dat je op gezond gewicht bent gekomen! Ik hoop dat je jezelf snel prachtig gaat vinden:)

Ik heb ze op mn billen door groeispurt in de pubertijd en na mn zwangerschal wat boven mijn navel.
Er zijn volgens mij meer vrouwen met dan zonder..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven