Lijf & Lijn alle pijlers

Geschrokken van mijn cellulitis benen

26-11-2019 23:31 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had een videotje van mijn achterkant gemaakt om mijn cellulitis te kunnen zien (wel met een lamp aan in de avond maar dat doet er niet toe wel kan ik zeggen ik ben mezelf echt heel erg geschrokken van zeker heel mijn boven benen vol met Putten billen ook )

Wat een aantal jaren geleden nog hele mooie strakke benen waren lijkt nu helemaal niks meer van over te zijn en ik overdrijf echt niet!

Dus a.ub I need Tips and tricks Please !
( kan de aangerichte schade nog worden hersteld of kan ik dat vergeten ?)

( Ik ben overigens 27 en heb geen over gewicht beweeg de laatste tijd wel weinig en eet heel veel bewerkt voedsel) maar vroeger deed ik hetzelfde dus ..
Er zijn geen tips en tricks, het is een typisch vrouwelijk gegeven en er is dus niets aan te doen. Het heeft ook helemaal niets te maken met je gewicht of maat, want zelfs met maatje 34 kan je het hebben. De enige kans die je hebt om het kwijt te raken is door de overgang in te gaan, dan wordt het progesteron en hoehetdathormoonookalweer, oh ja, oestrogeen verlaagd en verdwijnt voor het grootste gedeelte en dan is je cellulite meestal ook weg.

Mooier kan ik het niet maken.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 27-11-2019 00:00
2.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-11-2019 23:37
Er zijn geen tips en tricks, het is een typisch vrouwelijk gegeven en er is dus niets aan te doen. Het heeft ook helemaal niets te maken met je gewicht of maat, want zelfs met maatje 34 kan je het hebben. De enige kans die je hebt om het kwijt te raken is door de overgang in te gaan, dan wordt het progesteron en hoehetdathormoonookalweer verlaagd en verdwijnt voor het grootste gedeelte en dan is je cellulitis meestal ook weg.

Mooier kan ik het niet maken.
Ik slik wel non stop de pil
Zonder stop week las op internet dat dit het ook erger kon maken klopt dat ?
linnylow schreef:
26-11-2019 23:39
Ik slik wel non stop de pil
Zonder stop week las op internet dat dit het ook erger kon maken klopt dat ?
De pil bestaat uit hormonen, dus dat lijkt me wel.
het zal alleen maar erger worden.
Ik heb er ook veel last van. Ik hoorde dat een bindweefsel massage zou kunnen helpen maar dat is pijnlijk en duur. Ach ik zie het zelf niet tenzij ik naar m'n achterkant kijk in de spiegel. Heb er nog nooit een nare opmerking over gehad.
Ik had het wel, maar het was niet zichtbaar. Als ik er overheen wreef deed dat erge pijn.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 26-11-2019 23:49
4.92% gewijzigd
Stop met dat bewerkte voedsel en ga zelf lekker vers en gezond koken. Probeer af en toe een dagje te vasten op mineraalwater. Ik weet zeker dat het scheelt. Succes!
merle78 schreef:
26-11-2019 23:47
Stop met dat bewerkte voedsel en ga zelf lekker vers en gezond koken. Probeer af en toe een dagje te vasten op mineraalwater. Ik weet zeker dat het scheelt. Succes!
nee hoor. cellulite is een bindweefsel probleem. Hormonen en genen bepalen in hoeverre je het hebt. Bindweefselmassage kan helpen maar als je daarmee stopt komt het gewoon terug.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met gezond eten maar veel zal het niet uit maken. Ik heb het ook. Als student heb ik het geprobeerd eraf te trainen/dieten maar toen ik nog maar 48 kilo woog had ik het nog steeds. Vriendin van me die een stuk zwaarder is dan ik heeft het nauwelijks. Ik maak me er nu niet meer zo druk om. Ik hoef niet tegen de achterkant van mijn benen aan te kijken.

En met fel licht erop lijkt het erger dan het is. Gewoon niet doen dus.

Edit: cellulitis is wat anders dan cellulite. Ik denk dat je het over het laatste hebt.
Lady_Day schreef:
26-11-2019 23:55
Niks mis met gezond eten maar veel zal het niet uit maken. Ik heb het ook. Als student heb ik het geprobeerd eraf te trainen/dieten maar toen ik nog maar 48 kilo woog had ik het nog steeds. Vriendin van me die een stuk zwaarder is dan ik heeft het nauwelijks. Ik maak me er nu niet meer zo druk om. Ik hoef niet tegen de achterkant van mijn benen aan te kijken.

En met fel licht erop lijkt het erger dan het is. Gewoon niet doen dus.

Edit: cellulitis is wat anders dan cellulite. Ik denk dat je het over het laatste hebt.
Mijn fout! :$
ik vind dat het me jong maakt. Vroeger had ik cellulite en nu ik oud ben heb ik nog evenveel cellulite als op mijn 16e.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-11-2019 23:37
Er zijn geen tips en tricks, het is een typisch vrouwelijk gegeven en er is dus niets aan te doen. Het heeft ook helemaal niets te maken met je gewicht of maat, want zelfs met maatje 34 kan je het hebben. De enige kans die je hebt om het kwijt te raken is door de overgang in te gaan, dan wordt het progesteron en hoehetdathormoonookalweer, oh ja, oestrogeen verlaagd en verdwijnt voor het grootste gedeelte en dan is je cellulite meestal ook weg.

Mooier kan ik het niet maken.
Wordt het minder?
Bij mij is het alleen maar erger geworden met ouder worden. Ben nog wel niet in de overgang, maar begin die leeftijd wel te naderen.
Ook wel wat zwaarder geworden dan wat ik altijd was, nu maat 36/ 38 , en heb zelf het idee dat die paar kilo’s bij mij wel echt het verschil maakt; tussen wat cellulite naar het hebben van een boekelpiste op mijn ass en bovenbenen.

Ik vind het overigens ook vreselijk, zou er ook heel graag van af willen komen.
Maar de inspanning die je dagelijks en voor altijd zou moeten gaan inzetten vind ik wel een grote commitment die ik niet ga waarmaken.
Ooit eens begonnen met massage met van die cups.
Pfff, pijnlijk! En gedoe.
Niet meer kijken.
Alle reacties Link kopieren
https://www.nouveau.nl/artikel/beauty/d ... -cellulite

Flink sparen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
consuelabananahammok schreef:
27-11-2019 00:12
Wordt het minder?
Bij mij is het alleen maar erger geworden met ouder worden. Ben nog wel niet in de overgang, maar begin die leeftijd wel te naderen.
Ook wel wat zwaarder geworden dan wat ik altijd was, nu maat 36/ 38 , en heb zelf het idee dat die paar kilo’s bij mij wel echt het verschil maakt; tussen wat cellulite naar het hebben van een boekelpiste op mijn ass en bovenbenen.

Ik vind het overigens ook vreselijk, zou er ook heel graag van af willen komen.
Maar de inspanning die je dagelijks en voor altijd zou moeten gaan inzetten vind ik wel een grote commitment die ik niet ga waarmaken.
Ooit eens begonnen met massage met van die cups.
Pfff, pijnlijk! En gedoe.
Bij mij is het helemaal weg, geen pijnlijke bobbeltjes meer onder mijn huid.
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
26-11-2019 23:47
Stop met dat bewerkte voedsel en ga zelf lekker vers en gezond koken. Probeer af en toe een dagje te vasten op mineraalwater. Ik weet zeker dat het scheelt. Succes!


Welnee.
https://www.paulaschoice.nl/nl/cellulit ... n-wat-niet
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik heb het in ieder geval bij 1 been helemaal terug weten te dringen

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-11-2019 00:22
ik heb het in ieder geval bij 1 been helemaal terug weten te dringen

Afbeelding
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Dan is het tijd voor langere pijpen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
27-11-2019 00:26
Afbeelding

Dan is het tijd voor langere pijpen.
Pijpen werkt daar ook niet tegen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
27-11-2019 00:27
Pijpen werkt daar ook niet tegen.
Gedeeltelijk : je moet smeren met sperma.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heeft idd niks te maken met je gewicht. Ik heb een érg slanke vriendin met ondergewicht, die wel putjes in haar billen en benen heeft. Ben zelf slank maar wel een stuk zwaarder en steviger gebouwd dan zij en ik heb nergens last van. Genen en een beetje invloed van hormonen en eten.
Ik kwam deze coole foto tegen. Afbeelding
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 27-11-2019 01:45
31.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bindweefsel stimuleren d.m.v. cupping.
En gezonder gaan eten.

https://mkbmshop.com/nl/winkel/accessoi ... ite-cup-2/
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven