Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen met een waisttrainer...

27-11-2019 12:42 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey lady's (en gents...)

Deze topic is in 2015 gesloten en wil hem even weer openen...
Dus even een vraagje van deze kant..
Heeft iemand ervaring met waist trainers?.

Ik zal eerst even uitleggen wat het is...
De waist trainer is een verstelbare latex band die om de buik gedragen wordt en deze band zorgt voor pressie.
Door de pressie die de waist trainer uitoefent in het buik/taillegebied komt er warmte vrij en hierdoor zal het vet in dit gebied sneller verbranden.
Doordat het vet op deze plek sneller zal verbranden dan op de overige delen van het lichaam wordt de taille geshaped en creëer jij,
door het consequent dragen van de waist trainer, een zandloperfiguur.

De waist trainer zorgt, meteen nadat jij deze hebt omgedaan, ervoor dat jij 1, 2 tot zelfs 3 kledingmaten smaller bent in jouw buik en taillegebied.
Dit is meteen zichtbaar en het directe resultaat van de waist trainer.
Ook accentueert de waist trainer de billen en lift deze de borsten waardoor jouw geheel silhouette gecorrigeerd wordt.
Naast het directe resultaat kun jij met waist trainen heel snel en effectief centimeters te verliezen in het buik en taillegebied.
Maar de waist trainer wordt ook gedragen om deze zorgt voor een rechtere lichaamshouding, deze rugklachten vermindert en kleding hierdoor mooier aansluit.

Ik vraag me af of er ook mensen zijn die inmiddels al cm's om hun taille en buik zijn verloren...

Ik persoonlijk wil gewoon wat meer vorm hebben aan mijn lichaam.. ben zelf ook niet de slankste en ben voordat ik begon met waisttrainen al 12kg afgevallen..
Ik wil niet persee de curves van kim kardashian of uberhaubt een van die familie want dat is gewoon nep...

Maar heeft iemand ervaring hiermee??
Voor en na foto's zijn ook welkom.
Alle reacties Link kopieren
Werkt niet, gewoon gaan sporten en taille oefeningen doen.
Alle reacties Link kopieren
Zolang je hem om hebt werkt het natuurlijk wel, als een soort corset.
Maar plaatselijke vetverbranding door warmte is natuurlijk onzin.
Alle reacties Link kopieren
je kunt niet plaatselijk vet verbranden
Je kunt wel plaatselijk spieren kweken, maar als je niet afvalt, heb je hele mooie spieren onder een vetlaag. Zie je ze nog niet
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
27-11-2019 13:07
Zolang je hem om hebt werkt het natuurlijk wel, als een soort corset.
Maar plaatselijke vetverbranding door warmte is natuurlijk onzin.
Dit lijkt me inderdaad.. daarbij zie ik nu dus iets voor me dat gaat zweten en irriteren op je huid.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Oh en dit:

https://nl.kikita.net/8-dangers-waist-training
Ik heb er ervaring mee:

Voordat ik waisttrainer gebruikte:

https://i.imgur.com/C6uWagr.jpg

2 maanden na het gebruik van een waisttrainer:

https://i.imgur.com/RCTgORt.jpg
Alle reacties Link kopieren
ga een praten bij een crossfit bij je in de buurt
Afvallen en spieren trainen, daar wordt je mooi(er) van
Maar even serieus, zoals andere al gezegd hebben, het werkt niet.
Alle reacties Link kopieren
leuk duur placebo dingetje. geen wetenschappelijk onderbouwing dat deze ook echt werkt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je minder eet als je buik zo ingedrukt wordt, dus misschien werkt het dan indirect wel.
Als je te weinig eet, gaat je lijf als eerste je spieren verbranden. Die wil je niet verliezen, want in rusttoestand verbranden spieren meer calorieën dan vetcellen dat doen. Spieren zorgen dus indirect voor wat vetverbranding.

Niet meer eten dan nodig, maar wel voldoende/voldoende bewegen/gezond eten, dan kom je een heel eind.
Wat een hilarische topics komen er toch voorbij :P
Alle reacties Link kopieren
Echt, bullshit dus. Kom op zeg....
Alle reacties Link kopieren
De bedoeling daarvan is dat je ingewanden naar boven en naar beneden worden geforceerd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als ik iets niét hoef dan is het wel een nog dunnere taille. De meeste broeken zitten al veel te los in de tailleband.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ja ik gebruik altijd huishoudfolie
Alle reacties Link kopieren
Onzinproduct.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven