Lijf & Lijn alle pijlers

Bikinilijn scheren

09-12-2019 00:06 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn bikinilijn scheer, krijg ik altijd irritaties. Epileren en zelf harsen vind ik te pijnlijk. Telkens laten waxen is voor mij te duur.
Ik gebruik altijd wegwerp mesjes.
Maar welke mesjes of Ladyshave kan ik het beste kopen voor de bikinilijn?
Heb het een tijdje rust geven en wil het weer lekker glad hebben zonder irritaties.
Alle reacties Link kopieren
Nooit meer scheren, lekker laten groeien.
Ik krijg altijd last, maakt niet uit met welk mesje. Heb de meesten wel geprobeerd. Met een ladyshave krijg ik het sowieso nooit glad. Nu met IPL bezig in de hoop dat dat gaat werken.
Alle reacties Link kopieren
Na het scheren inzepen met betadine scrub. Te koop bij drogist bv Etos https://www.etos.nl/producten/betadine- ... 15535.html

Tip van mijn huisarts en werkt super.
Het beste mesje vond ik trouwens Venus Divine, maar die bestaat volgens mij al een tijd niet meer :(
Alle reacties Link kopieren
Nooit meer ontharen is voor mij geen optie.
hannaa45 schreef:
09-12-2019 00:12
Nooit meer scheren, lekker laten groeien.
Dat had ik gedaan maar het wordt echt een enorme jaren ‘70 driehoek. Ik zou willen dat ik zoveel haar had op mijn hoofd. Maakt niet uit waarmee ik onthaar, jeuk en irritatie heb ik altijd.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje gek naar ik haal het meeste weg met een tondeuse, strandje 1. Van mij hoeft het niet perse glad, na 1 dag zitten er toch al weer stoppels en juist die irriteren zo! Ik gebruik de oude van m'n partner en het werkt super :)
Alle reacties Link kopieren
alleen maar scheren als je seks hebt voor de rest laten staan...
Alle reacties Link kopieren
zo perfect als in de reclame bestaat niet....dat is allemaal photoshop, de meeste krijgen bij scheren irritaties, is volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Goede ervaring door met scheerolie te scheren. Check de website http://www.total-shaving-solution.nl
johnson19 wijzigde dit bericht op 09-12-2019 05:34
Reden: link werkt niet
17.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel bericht....
johnson19 wijzigde dit bericht op 09-12-2019 05:40
Reden: Tweemaal geplaatst...sorry
84.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mesjes gebruiken van een goed merk zoals Gilette Venus bijvoorbeeld. Wegwerp is trouwens onnodig extra plastic gebruik en dus niet milieu vriendelijk.
Nooit scheren tegen de richting van de haargroei in maar diagonaal. Gewoon onder de douche met wat douchegel als scheerschuim, en dagelijks.
Nooit ergens last van zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik smeer daarna altijd met Sudocrem, werkt bij mij erg goed tegen bultjes en irritaties :)
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de eigen-merk herenmesjes van het Kruidvat met 6 mesjes, en de sensitive scheerfoam voor heren.

Nooit last van bultjes of ingegroeide haren. Die wegwerpmesjes schrapen meer dan dat ze scheren, en dan krijg ik wel last.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ligt het misschien aan het middel wat je gebruikt om mee te scheren ? Ik zeep me helemaal in met een simpel stuk dove zeep en heb nooit last van irritaties.
icequeen2000 schreef:
09-12-2019 01:11
alleen maar scheren als je seks hebt voor de rest laten staan...


Dan zou ik vaker scheren dan ik nu (eens per week) doe...




TO, ik heb het ook. Ik ga die betadinescrub maar eens proberen. Scherp mesje gebruiken helpt wel, mesje niet te vaak hergebruiken dus.
Alle reacties Link kopieren
Heb het geprobeerd met en zonder scheerschuim. Ook met olie. Nat en droog.
Gebruik nooit iets naar de scheerbeurt. Dat ga ik vanaf nu wel doen
Alle reacties Link kopieren
Pfb vanish werkt als een tiet.
The battle raged on and on
Fuelled by the venom of hatred for man
Consistently, without the eyes to see
By those who revel in sewer equally
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
09-12-2019 00:13
Ik krijg altijd last, maakt niet uit met welk mesje. Heb de meesten wel geprobeerd. Met een ladyshave krijg ik het sowieso nooit glad. Nu met IPL bezig in de hoop dat dat gaat werken.
Ik ben ooo bezig met IPL. Nu na 2 behandelingen merk ik al aanzienlijk verschil moet ik zeggen. Waar ik eerst al binnen 24 uur weer stoppels kreeg merk ik nu dat ik soms na 5 dagen denk ‘O het kan nog wel een dagje wachten met scheren’. Wat een verademing. Het groeit minder snel en ik heb ook echt al minder haar.
Alle reacties Link kopieren
Scheren vind ik niet mooi en niet sexy. Ik zou waxen, epileren of/en gewoon wat kortknippen en modelleren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Aragog schreef:
09-12-2019 08:25
Ik ben ooo bezig met IPL. Nu na 2 behandelingen merk ik al aanzienlijk verschil moet ik zeggen. Waar ik eerst al binnen 24 uur weer stoppels kreeg merk ik nu dat ik soms na 5 dagen denk ‘O het kan nog wel een dagje wachten met scheren’. Wat een verademing. Het groeit minder snel en ik heb ook echt al minder haar.
Hier al tijdje bezig met IPL en het is bij mij het enige wat werkt tegen scheer/epileer/ingegroeide haartjes ellende.
Alle reacties Link kopieren
Helpt numbing cream dan niet? Wat ze bij tatoeages gebruiken? Ik heb er geen ervaring mee maar misschien helpt dat?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
09-12-2019 08:26
Scheren vind ik niet mooi en niet sexy. Ik zou waxen, epileren of/en gewoon wat kortknippen en modelleren.
Epileren en zelf harsen is mij te pijnlijk. Laten waxen is te duur
Mijn benen IPL ik en dat bevalt eigenlijk heel goed. Ik heb een Philips Lumea. Wel ietsje duurder, maar ik vind het heel goed werken en het resultaat is een stuk mooier dan scheren. Mijn bikinilijn heb ik laten laseren met een Soprano ICE laser. Tja, dat is echt wel een heel stuk duurder, maar het is wel echt ideaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven