Lijf & Lijn alle pijlers

Ballerine spiraal

09-12-2019 22:57 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik laat volgende week een ballerine spiraal plaatsen. Hebben hier vrouwen misschien ervaring ermee ?
Het is nog vrij nieuw en kan er verder qua ervaringen niet super veel over vinden. Hetgeen wat ik lees is vrijwel allemaal positief.
Het is voor mij de eerste keer een spiraal. Ben erg benieuwd. Heb een gekantelde baarmoeder dus vooraf eerst een echo of het wel lukt. Anders word ik doorgestuurd. Liever niet , maar zo nodig moet dat maar.

Ben benieuwd !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem! Sinds september. Het inzetten was erg vervelend ondanks dat ik al drie kinderen heb. Wel iets minder pijnlijk dan de gewone t-safe spiraal die ik daarvoor had. Ik merk een groot verschil in duur vd menstruatie t.o.v. de vorige spiraal; het duurt nu maar 5 a 6 dagen tegen ruim 12 toen. En de hoeveelheid bloedverlies is minder. Dus ik ben erg blij. Ik was altijd heel regelmatig en ben dat nog steeds. Geen kramp of ander ongemak. Ik heb het bij een verloskundige laten zetten en raad je dat zeker aan. Zij hebben er ervaring mee en huisartsen vaak minder. Het opmeten van de baarmoeder vond ik nog het meest vervelend, deed pijn. Maar ik kan daar erg weinig hebben.
Google even op de termen “Ballerine Vivaforum”. Er zijn meerdere recente topics over Ballerine, scheelt mij typen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven